abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2009 @ 12:31:34 #251
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75964742
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:07 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Of de vriend uit de weg ruimen...
Alles kan kapot!
  Moderator woensdag 23 december 2009 @ 12:58:28 #252
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75965906
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef mstr het volgende:

[..]

Alles kan kapot!
nou ik denk niet dat ik dit kapot kan krijgen... daarvoor heeft ze te weinig interesse in mij

Maar ach, ooit in 2032 kom ik misschien een tandeloze ouwe crack hoer tegen die dan uit medelijden maar een relatie met me begint.....

dus ik heb iig iets om me op te verheugen
  woensdag 23 december 2009 @ 13:09:28 #253
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75966288
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

nou ik denk niet dat ik dit kapot kan krijgen... daarvoor heeft ze te weinig interesse in mij

Maar ach, ooit in 2032 kom ik misschien een tandeloze ouwe crack hoer tegen die dan uit medelijden maar een relatie met me begint.....

dus ik heb iig iets om me op te verheugen
Je gaat een zonnige toekomst tegemoet zie ik al
pi_75978037
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:41 schreef Snikch het volgende:
Godverdomme..

een paar zinnetjes van me ex die me aansprak en ik ben gewoon gelijk weer compleet gebroken!! Zie't allemaal we helemaal depri in. Ik sta op't moment gewoon echt vast in me leven.. ik weet niet wat ik moet doen, zo alleen en weinig toekomstbeeld.. klote zooi!!!
Nee jongen. Ook zonder haar wordt je leven weer hartstikke tof, dat weet ik zeker.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_75979468
Mijn vriendin heeft het zondag na 2 jaar uitgemaakt. De liefde is over alleen houden we allebei nog wel heel veel van elkaar. Dat maakt het gelijk ook lastiger om van me af te zetten.

Zelfs zei ze vanmorgen "ik wil wel zeggen dat ik je mis" maar dat maakt het voor jou alleen moeilijker. (dus ze mist me wel)

Ik moet haar nu met rust laten zodat ik zelf ook verder met mijn leven kan alleen is dat best heel zwaar.

Zelf zit ik er niet over in dat ik over een paar maanden weer gelukkig kan worden, dat besef ik wel maar dringt niet helemaal door nu, we zijn ook nog maar bij dag 4.
  woensdag 23 december 2009 @ 19:14:20 #256
278630 Snikch
Living my life
pi_75981053
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:51 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Nee jongen. Ook zonder haar wordt je leven weer hartstikke tof, dat weet ik zeker.
Als het allemaal een beetje wil lukken heb je ook helemaal gelijk hoor. Maar zonder haar zal het toch minder gelukkig zijn ben ik bang, weet ik wel 90% zeker. Wie weet dat er een keer een meisje langskomt die me het tegendeel bewijst, hoop het iig .
For as he thinks within himself, so he is
  Moderator woensdag 23 december 2009 @ 19:25:04 #257
Dick Laurent Is Dead
pi_75981656
Yep, love's a bitch

You know how girls get drunk at parties and wake up the next morning and are all like "ohh I was so wasted last night, I shouldn't have fucked that guy"

WE could be that mistake!!!!

(sorry, slaat eigenlijk nergens op deze quote maar heb net superbad gekeken... en hij blijft leuk)
pi_75988889
Ben ik de kerstboom in m'n eentje aan het optuigen, SMS't m'n ex me.
  woensdag 23 december 2009 @ 22:58:37 #259
278630 Snikch
Living my life
pi_75992664
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef maartjeh het volgende:
Ben ik de kerstboom in m'n eentje aan het optuigen, SMS't m'n ex me.
Damn, dat kan niet fijn geweest zijn.. wel beetje goed weten te houde??
  woensdag 23 december 2009 @ 23:17:32 #260
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75993724
Beetje goed nieuws hier.

Mijn ex heeft me ineens aangesproken op MSN en we hebben op zich een prettig casual gesprek gehad. Zo goed als geen pijn erbij ervaren en dat in minder dan 3 maanden na een relatie van 3.5 jaar.
  Moderator woensdag 23 december 2009 @ 23:25:22 #261
Dick Laurent Is Dead
pi_75994152
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef EviL_AleX het volgende:
Beetje goed nieuws hier.

Mijn ex heeft me ineens aangesproken op MSN en we hebben op zich een prettig casual gesprek gehad. Zo goed als geen pijn erbij ervaren en dat in minder dan 3 maanden na een relatie van 3.5 jaar.
de kunst van het wegdrukken misschien
pi_75995733
Blêgh...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:59:22 #263
278630 Snikch
Living my life
pi_75995864
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:56 schreef Barbusse het volgende:
Blêgh...
Blegh als in: verkeerd gegeten, of Blegh als in iets anders??
pi_75996009
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef Snikch het volgende:

[..]

Blegh als in: verkeerd gegeten, of Blegh als in iets anders??
Blêgh als in; soms voel je hoe waardeloos weinig andere mensen om je geven terwijl je dacht dat ze echt van je hielden...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 24 december 2009 @ 00:08:19 #265
278630 Snikch
Living my life
pi_75996319
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Blêgh als in; soms voel je hoe waardeloos weinig andere mensen om je geven terwijl je dacht dat ze echt van je hielden...
True that. Maar dat heb je zelf niet in de hand helaas. Wat je daarentegen wel in de hand hebt is om zelf duidelijk te maken dat je wel veel om anderen geeft en daarmee te laten zien dat jij in ieder geval niet zo bent als zij (bedoel ik niet naar diegene toe tonen maar naar de mensen die dicht bij je staan). Dat is het enige wat je wel in de hand hebt, je eigen acties en waarden, dus wees er iig trots op dat jij niet zo niet bent !!
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 00:19:04 #266
Dick Laurent Is Dead
  donderdag 24 december 2009 @ 06:07:37 #267
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76003042
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

de kunst van het wegdrukken misschien
Hoogst onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk. We waren niet echt onprettig uit elkaar gegaan, dus dat werkt ook wel mee denk ik.

Maar om te zeggen dat alles compleet koek en ei is, nee, zeker niet. Maar het is emotioneel nu op het punt waar we gewoon kunnen praten, blijkbaar.

Vind ik toch wel fijn
pi_76005556
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef Snikch het volgende:

[..]

Damn, dat kan niet fijn geweest zijn.. wel beetje goed weten te houde??
Jawel. Voelde me wel even rot want had de kerstboom graag met hém op staan tuigen, maar ach. Wel heel blij geworden met het resultaat van de boom (gister heel veel nieuwe ballen, roosjes, vogeltjes gekocht bij de V&D (alles 50% korting) en alles is roze en rood met glitters Dat had mijn ex dus nooit gewild hahaha.).

Post straks misschien wel even een foto!
pi_76008081
Hey allemaal,

Kerst

Ik heb over 't algemeen niet eens de tijd om iets te doen aan kerst, nog geen boom gekocht, huis nog niet versiert, ngo niet eens de tijd gehad om alle huishoudelijke dingen te regelen

Druk op werk en prive zeg maar, ben wel toe aan 'n paar dagen vrij

Collega had het geniale idee om de kerst smartlappen van hazes op te zetten, als iemand z'n vinger op het pijnlijke punt kan leggen is hij het wel.

Heb de muziek uit gezet en wat vrolijkers opgezet.
Melodramatische muziek is niks voor mij

Gelukkig volle agenda tot einde jaar, maar toch door die muziek heb ik wel zoiets van hmm ik mis wel iemand, zelfs eten bij schoonfamilie (haar vader kon heerlijk wild koken ).

Nouja ik ga zelf ook lekker rollade maken overmorgen
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_76010339
Inderdaad Chev.. Kerst!

Allemaal de beste kerstwensen van rijsttafel!

Het zal vast af en toe wel zwaar worden (inderdaad ook door de muziek) maar het lukt ons wel! Allemaal veel sterkte en maak er een leuke kerst van.
pi_76010659

Ondanks alle rotte gevoelens die de kerstdagen met zich mee zullen/kunnen brengen voor velen van ons, wil ik iedereen een mooie kerst wensen (en een beetje kerst-sfeer voor dit topic ). Maak er het beste van lieverds!
pi_76011076
Dat kan inderdaad alleen maar de kerstboom zijn van een vrijgezelle vrouw. Elke gezonde man staat zoiets niet toe

Ziet er wel gezellig uit. Ik heb dit jaar geen niet eens zin gehad om de boom op te zetten.. Misschien dat ik het na kerst nog doe
pi_76011260
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:14 schreef rijsttafel het volgende:
Dat kan inderdaad alleen maar de kerstboom zijn van een vrijgezelle vrouw. Elke gezonde man staat zoiets niet toe

Ziet er wel gezellig uit. Ik heb dit jaar geen niet eens zin gehad om de boom op te zetten.. Misschien dat ik het na kerst nog doe
Dat zei ik al; als ik nog samen met m'n ex was geweest had hij dit écht niet toegestaan. Dus da's wat dat betreft toch in mijn voordeel.

Ik had ook geen zin om de boom op te zetten. Maar toen ik gister in de V&D al die roze en rode versiering zag was ik overgehaald..
pi_76013635
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:47 schreef Chev het volgende:
(haar vader kon heerlijk wild koken ).
Dat zal me een bende hebben gegeven in de keuken zeg

Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
  donderdag 24 december 2009 @ 15:32:55 #275
278630 Snikch
Living my life
pi_76017428
Ziet er uit als een supercoole kerstboom hoor maartjeh, goed dat je het gewoon gedaan hebt . Alhoewel dat ding hier inderdaad niet binnen zou komen maar ik spreek dan voor alle mannen denk ik .

Hier gaat het wel denk ik, begin met die kerstmuziek enzo (ondanks dat ik nog maar 2 liedjes ofzo heb gehoord want ik ontwijk het behoorlijk grondig) toch me ex heel erg te missen, en idd ook me ex-schoonfamilie, waren allemaal stuk voor stuk heel goede mensen (en toevallig was haar pa ook een geweldige kok ja maar dat terzijde ).

Maar misschien is het meer dat ik iemand mis om de kerst mee te delen. Daarnet met een vriendin de stad in geweest en dan zie ik allemaal dingen die ik zo graag voor me ex had willen kopen, voel ik me gelijk weer aardig rot. Wel gezellig geweest gelukkig maar nu weer alleen thuis en ben alweer bang voor de komende alleen-zit dagen..

In ieder geval sterkte en hopelijk toch een paar hele goede dagen toegewenst voor de kerst mensen !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')