Alles kan kapot!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:07 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Of de vriend uit de weg ruimen...
nou ik denk niet dat ik dit kapot kan krijgen... daarvoor heeft ze te weinig interesse in mijquote:
Je gaat een zonnige toekomst tegemoet zie ik alquote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
nou ik denk niet dat ik dit kapot kan krijgen... daarvoor heeft ze te weinig interesse in mij![]()
Maar ach, ooit in 2032 kom ik misschien een tandeloze ouwe crack hoer tegen die dan uit medelijden maar een relatie met me begint.....
dus ik heb iig iets om me op te verheugen
Nee jongen. Ook zonder haar wordt je leven weer hartstikke tof, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:41 schreef Snikch het volgende:
Godverdomme..
een paar zinnetjes van me ex die me aansprak en ik ben gewoon gelijk weer compleet gebroken!! Zie't allemaal we helemaal depri in. Ik sta op't moment gewoon echt vast in me leven.. ik weet niet wat ik moet doen, zo alleen en weinig toekomstbeeld.. klote zooi!!!
Als het allemaal een beetje wil lukken heb je ook helemaal gelijk hoor. Maar zonder haar zal het toch minder gelukkig zijn ben ik bang, weet ik wel 90% zeker. Wie weet dat er een keer een meisje langskomt die me het tegendeel bewijst, hoop het iigquote:Op woensdag 23 december 2009 17:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee jongen. Ook zonder haar wordt je leven weer hartstikke tof, dat weet ik zeker.
Damn, dat kan niet fijn geweest zijn.. wel beetje goed weten te houde??quote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef maartjeh het volgende:
Ben ik de kerstboom in m'n eentje aan het optuigen, SMS't m'n ex me.
de kunst van het wegdrukken misschienquote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef EviL_AleX het volgende:
Beetje goed nieuws hier.
Mijn ex heeft me ineens aangesproken op MSN en we hebben op zich een prettig casual gesprek gehad. Zo goed als geen pijn erbij ervaren en dat in minder dan 3 maanden na een relatie van 3.5 jaar.
Blegh als in: verkeerd gegeten, of Blegh als in iets anders??quote:
Blêgh als in; soms voel je hoe waardeloos weinig andere mensen om je geven terwijl je dacht dat ze echt van je hielden...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef Snikch het volgende:
[..]
Blegh als in: verkeerd gegeten, of Blegh als in iets anders??
True that. Maar dat heb je zelf niet in de hand helaas. Wat je daarentegen wel in de hand hebt is om zelf duidelijk te maken dat je wel veel om anderen geeft en daarmee te laten zien dat jij in ieder geval niet zo bent als zij (bedoel ik niet naar diegene toe tonen maar naar de mensen die dicht bij je staan). Dat is het enige wat je wel in de hand hebt, je eigen acties en waarden, dus wees er iig trots op dat jij niet zo niet bentquote:Op donderdag 24 december 2009 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blêgh als in; soms voel je hoe waardeloos weinig andere mensen om je geven terwijl je dacht dat ze echt van je hielden...
Hoogst onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk. We waren niet echt onprettig uit elkaar gegaan, dus dat werkt ook wel mee denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
de kunst van het wegdrukken misschien
Jawel. Voelde me wel even rot want had de kerstboom graag met hém op staan tuigen, maar ach. Wel heel blij geworden met het resultaat van de boom (gister heel veel nieuwe ballen, roosjes, vogeltjes gekocht bij de V&D (alles 50% korting) en alles is roze en rood met glittersquote:Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef Snikch het volgende:
[..]
Damn, dat kan niet fijn geweest zijn.. wel beetje goed weten te houde??
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:14 schreef rijsttafel het volgende:
Dat kan inderdaad alleen maar de kerstboom zijn van een vrijgezelle vrouw. Elke gezonde man staat zoiets niet toe![]()
Ziet er wel gezellig uit. Ik heb dit jaar geen niet eens zin gehad om de boom op te zetten.. Misschien dat ik het na kerst nog doe
Dat zal me een bende hebben gegeven in de keuken zegquote:Op donderdag 24 december 2009 11:47 schreef Chev het volgende:
(haar vader kon heerlijk wild koken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |