geloof er zelf ook niets vanquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef o.us het volgende:
Geloof me, gaat niet gebeuren. Of het moet natte sneeuw zijn.
Omdat je een dikke kneus bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat wordt een grote kankerzooi op de weg
Edit: waarom kent Firefox 'kankerzooi' niet?
Dat is pas topicwaardig mensen !
Gelukkig heb ik een paar kuub haardhout en genoeg diesel om het aggregaat tot maart draaiende te houden.quote:1 cm
Idd het wordt alleen wat natte prut die binnen een uur weg is wsl.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Sneeuw in Nederland.
Eerst zien, dan geloven.
[..]
Hee Chai.
Of als ze een ijsbal op hun hoofd krijgen door sukkels die denken dat ze grappig zijn en daardoor niet meer naar school kunnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:31 schreef Mozy het volgende:
Het gaat misschien sneeuwen en dan is het meteen een pak volgens TS.
Sneeuw is leuk, behalve er mensen gaan zeuren dat ze niet naar school kunnen omdat het sneeuwt.
Voor Nederlandse begrippen is dat een flink pak.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef TUFKAL het volgende:
Flink pak sneeuw3 cm is de verwachting!
Ik ga morgen een ijsbal naar mijn baas gooien als hij uit zijn auto staptquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef Quantie het volgende:
[..]
Of als ze een ijsbal op hun hoofd krijgen door sukkels die denken dat ze grappig zijn en daardoor niet meer naar school kunnen
Aan de kust misschien wel ja, maar in het binnenland niet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het wordt idd gewoon natte sneeuw hoor
neequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen is dat een flink pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |