Lol. nee. Anders had ik wel iets te doen gehad nuquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
)Owja gans vergeten![]()
Komt dr ook niks leuks gewoon op TV? Bril heb je nu toch
Tot zoquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
InboundTechnische helpdesk
Tijd om naar huis te fietsen nu
Tot zo![]()
Heb je niks beters te doen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Moet wel een goede bij zitten, jatoch?
Meer zo van later vanavondquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Plums het volgende:
[..]
Lol. nee. Anders had ik wel iets te doen gehad nu
Wat voor foto's zijn het?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ehm, nee, en die foto's wilde ik al heel lang maken.
Van mij met make-up over mijn hele gezicht gesmeerd. Maar de 90% is onbruikbaar, het is niet zo dat ik een zelfaanbidcomplex heb ofzo.quote:
Wij van buren die allemaal gezellig langs elkaars huis lopen en zelf postbode spelen. Net ff naar het toilet gelopen, en daar lagen er weer 2 op de deurmat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik krijg opeens allemaal kerstkaarten van mensen van de middelbare school.
Heel vaag.
Als je ooit een naaktfoto van me vindt eet ik mijn bontmuts op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze was alleen thuis...
Wilde al lang zulke foto's maken..
You're right!
Dan weet ik het goed gemaakt, mag je je sokken aanhouden, hoef je je muts niet op te etenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als je ooit een naaktfoto van me vindt eet ik mijn bontmuts op.
Fully naked that is.
Ik hoop ze ook nooit te vinden als ik heel eerlijk benquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als je ooit een naaktfoto van me vindt eet ik mijn bontmuts op.
Fully naked that is.
regenboogkniesokken dan welquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan weet ik het goed gemaakt, mag je je sokken aanhouden, hoef je je muts niet op te eten
En wel regenboogsokken
Komt dat even goed uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop ze ook nooit te vinden als ik heel eerlijk ben
Liefquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan weet ik het goed gemaakt, mag je je sokken aanhouden, hoef je je muts niet op te eten
En wel regenboogsokken
Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Van mij met make-up over mijn hele gezicht gesmeerd. Maar de 90% is onbruikbaar, het is niet zo dat ik een zelfaanbidcomplex heb ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |