quote:

Vanwege mn pa's werkquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef -SG- het volgende:
Waarom krijgt iedereen zoveel kerstpaketten.

Dat zal wel toch?quote:

Niet dat ik weet. Ik kan beginnen met season 1 van buffy te downloadenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Verder niks van leuke series uit? Of een andere leuke film ofzo

Heb je tenminste iets te doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik kan beginnen met season 1 van buffy te downloaden
Ff zienquote:

Omdat we werken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef -SG- het volgende:
Waarom krijgt iedereen zoveel kerstpaketten.

Ja duurt wel even voordat ik dat eerste seizoen heb binnengehaald. Like, een dag, ofzo. Dus heb ik nu nog niks te doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heb je tenminste iets te doenBeter dan niets
[..]
Ff zien

quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja duurt wel even voordat ik dat eerste seizoen heb binnengehaald. Like, een dag, ofzo. Dus heb ik nu nog niks te doen.

quote:

Ik krijg opeens allemaal kerstkaarten van mensen van de middelbare school.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef Renesite het volgende:
Tering, we hebben al 18 kerstkaarten

's avonds heb ik die tv niet tot mn beschikking enzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Komt er gans de avond niks op je 6 of 7 filmkanalen?

Werk je in een callcenter?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef x3ro het volgende:
Nu hopen dat ik laatste 3 minuten geen call krijg

)Owja gans vergetenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Plums het volgende:
[..]
's avonds heb ik die tv niet tot mn beschikking enzo

Juhquote:

Inbound of Outbound? Domme vraag.quote:

Wtf Noortje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:59 schreef Noortje. het volgende:
346 foto's in drie kwartier. Toch handig zo'n continue ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |