Of mensen die zich voordoen als een vrouw, shag roken en een vrachtwagen besturen voor de kost. Ik weet niet wat erger is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:00 schreef druppelkut het volgende:
klacht: automobilisten die maar een klein streepje voorruit schoonmaken
Een vorst is geen koningquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:03 schreef Silven het volgende:
Als een koning jeuk heeft kan hij lekker zelf krabben.
Ik moest gisteren ook al krabben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef Fha het volgende:
Ik schrok vanochtend wakker van een eng geluidDat was dus de eerste voorruit krabbert van het jaar
gisteren hier ook al krabben heur.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef Fha het volgende:
Ik schrok vanochtend wakker van een eng geluidDat was dus de eerste voorruit krabbert van het jaar
En hier dus niet heur.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gisteren hier ook al krabben heur.
oke heur.quote:
Waarom komt er bij die van jou Heineken in voor dan?quote:
Ik dacht dat het een kachel was die je op verschillende standjes kan zetten ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef Aestivate het volgende:
"Standkachel".Sexy hoor, dat je als vrouw weet wat dat betekend. Ik moest het opzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |