Hai, even vanuit het ziekenhuis;
Op donderdag 17 december ben ik trotse moeder van Rienk Bowe geworden. Hij is zo mooi!
Rienk en ik moeten alleen wel nog een nachtje blijven, dat is echt balen want vanochtend zeiden ze nog dat we naar huis mochten en dat alles goed was en 10 minuten later kregen we bericht dat we moesten blijven omdat zn bilirubine waardes goed in de gaten moeten worden gehouden. (Hij is eerder 'gehaald' wegens Rhesus Anatagonisme) En tot nu toe is het wel goed, maar de 1e 48 uur zijn dan erg belangrijk. Hij is nu een heel inieminie geel, maar hij doet het verder goed. Hij wil erg vaak aan de borst, maar ik lever nog te weinig. Ze heeft hem nu bij gevoed met een cupje en hyporallergene melk en nu ligt ie in zn ziekenhuis bakje te dommelen. Heb ik eindelijk mn armen vrij.. Ik heb vannacht ook amper geslapen, Rienk is onverzadigbaar en wilde alleen maar aan de borst. Om 4.30 heb ik hem meegegeven aan de zusters omdat ik even slapen wilde (was al wakker sinds woensdag 7.15) Om 7.30 kreeg ik mn ontbijt en werd dus weer wakker. Toen heb ik Rienk weer terug gevraagd en hij kon gelijk weer aan de borst..
Overdag ging het wel aardig, rond 16.00 ging het weer minder en had ik hem weer non stop aan de borst, hij hapt niet goed aan en is dan helemaal overstuur en ik heb er echt hulp bij nodig omdat ie zo verschrikkelijk met zn armpjes maait.. Ik trok het niet meer en de zuster heeft hem toen gecubt. Ik heb gekolft en er kwam verschrikkelijk weinig uit.. Maar ze vonden het super.. Het zal wel dan.
Als het goed is mogen we morgen naar huis. Ben wel bang hoe het dan verder moet met het voeden.. Ik krijg straks met de volgende voeding nog tips en trucs, want die ga ik zeker nodig hebben..
Een rommelig berichtje denk ik, maar ik ben erg blij met mijn zoon en hoop dat alles ook snel goed komt.
Beessie, fijn dat Evie thuis is!
Verder heb ik niet bijgelezen, want heb het nu druk

Hoop thuis meer rust te hebben omdat J. dan ook meer dingen kan overnemen. Ik ga even slapen, want dat lukt vanavond vast weer niet