gek is dat hè?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef Incantrix het volgende:
Oow, nog meer zieke beebjesWat zielig..
BE, een tandje, woah!Wat cool zeg, lekker jubelen hoor!
Hoe zou het met BJ en Evie zijn?
Wij zijn net terug van het CB, Stef is mooi aangekomen (weegt nu 3870 gr.), is 55 cm. en zijn hoofdomtrek is 36 cm., helaas heeft hij al wel een kleine afplatting aan de linkerkant van zijn hoofd door zijn voorkeurshoudingWe gaan nu dus nog harder ons best doen hem ook 'op rechts' te leggen, hoop maar dat het helpt..
Ow, een Huup, ik ben naar de apotheek bij het CB in de buurt geweest en ik heb een spuit hoor, thnx
Dan gaan we nu maar Stef voeden, om 5 uur moet ik weg! Raar hoor, weg zonder mijn kind..
Kijk, dat zijn de betere tips, thnx!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gek is dat hè?ik voelde me zo ehm geamputeerd ineens zonder kind.
Ik dacht echt bij mezelf steeds als ik al die mensen zag van: "hallo?!!! weten jullie wel dat ik een kind heb?!!!"
fijn dat Stef goed gegroeid is
maar ehm, over zn koppie, ik heb even gemist of je al bij een fysio komt, maar ik kan je echt aanraden om gewoon eens langs te gaan. Je hebt geen verwijzing nodig, en hoe vroeger je komt, hoe sneller ze iets merkbaars voor je kunnen doen. Alle "op rechts leggen" adviezen zijn goed bedoeld van de kraamzorg/cb maar als je kindje echt een hele hardnekkige voorkeur heeft dan kun je leggen wat je wilt maar dan verandert er weinig. Iets heel simpels zoals de manier waarop je Stef uit bed/de box tilt kan al verschil maken. Daar kan de fysio je meer over vertellen.
en als je al bij een fysio komt ja eh gnorf, sorry![]()
Hij is vandaag alweer 1 week oud, cliche maar jeetje wat is me die week snel gegaan. Fijne kraamhulp gehad maar ook wel weer fijn het nu helemaal zelf te doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Poppejans, vertel eens over dat mooie Wolfje van jou!
Hoe gaat het met jullie?
gewone normale kinderfysiotherapeutenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere tips, thnx!Zijn dat speciale fysiotherapeuten of kun je gewoon overal terecht?
dat doen ze hier wel nog steeds zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, wat fijn dat het bij jullie zo goed gaat
En BJ, ook goed nieuws!Geniet van thuis!
Oscar ook weer aan de beterende hand gelukkig. Hij is wel sterk he?
Voor alle zuipschuitjes en zieke kindjes![]()
Mijn rockertje is ook weer goedgekeurd op het CB. Ruim 63cm en bijna 7kg. Vind het trouwens wel heel goed dat ze tegenwoordig de lengte schatten ipv die beentjes recht te drukken alleen om maar te meten hoeveel ze gegroeid zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |