Goodmornings!
Lente, jááááh!!

Wat goed! Je kán het wel, jongedame

Hopelijk heeft ze 'm nu goed te pakken, Ssserpente..
Martine, succes met de prikjes strakkies!

Oh, Xenia, bah zeg, zo'n explosie! Sneu ook voor het meiske, dan is ze inderdaad duidelijk nog niet in ode
en bij een dergelijke explosie bij Stef was ik inderdaad ook in the line of fire gaan staan, doen we ook niet meer.. 
Ca.ra, wat goed dat hij gewoon lekker in zijn eigen bedje heeft geslapen!

Miss_Sly, haha, Senna heeft het gewoon al helemaal door, wat een meissie
En Poppejans, haha, die fruitsalade!

En Wolf, wat een koppie

Hoe gaat het nu met hem? En met jou?

En Huup gaat voor de ren-je-rot-award 2010? Heeft dat meisje van je mooi bedacht allemaal

Linda, ik begrijp je wel hoor, die eerste maand is echt heel zwaar volgens mij (tenminste, de afgelopen 3,5 week vind ik echt heel heftig). Ben blij te lezen dat dat wel beter gaat nu en dat je nu lekker van haar kunt genieten. Rust in je lijf is een schaars goed met zo'n kleintje, fijn dat je daar nu je draai in hebt gevonden

BE, fijn dat jullie een keuze hebben kunnen maken die bij jullie past

Nou, ik moet vanmiddag met Stef naar het CB (gisteren ook, voor de gehoortest, zó fijn dat dat allemaal niet op één dag kan..

) en nog even een spuitje halen zodat lief een voedingsmethode achter de hand heeft voor als ik onverhoopt te laat thuiskom van mijn etentje. Het eerste deel van de nacht heeft Stef bij ons in bed geslapen op het voedingskussen omdat hij erge krampjes had toen wij gingen slapen en dat beviel me eigenlijk wel, ookal slaap je toch wel heel anders met zo'n klein ventje naast je. En verder is en blijft hij gewoon zó lief