En dan probeer je al sinds gisterochtend te posten, maar dan komt er telkens wat tussendoor, haha! Hiero alles ok, Stef weegt ondertussen 3810 gram en morgen heb de eerste échte afspraak bij het CB, dus ik heb besloten dat ik per morgen stop met zelf wegen. Ik vind het goed zo, hij komt aan, begint een bolle toet te krijgen en doet het verder ok. Met mij gaat het ook wat beter, lief heeft ondertussen een doktersverklaring van mijn arts met het verzoek om zorgverlof (en nog steeds is het niet goedgekeurd, maar ze noemen me nu tenminste geen aanstelster meer

) en ik kan er een beetje beter tegen nu ik een paar dagen tussendoor heb kunnen slapen zodra lief thuiskwam. Na deze post ga ik ook weer even voor een tukje

Ocharme, Xeentje, wat sneu! Heel veel beterschap voor jou en succes voor je mama lieverdje!

Huup, whaha! Briljante oplossing, ik vind 'm prachtig! En fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Mefke, misschien heb ik eroverheen gelezen, maar heb je al iets gehoord over je sollicitatie? Hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn van jullie vakantie

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar qua etentje heb ik besloten dat ik wel ga, maar even een uurtje tussen voedingen door. Gelukkig vonden mijn collega's het zo leuk wanneer ik zou komen dat ze het helegaar niet erg vonden als ik voortijdig alweer mijn biezen zou pakken, en ik hoop morgen nog even tijd te hebben om langs de zorgwinkel te gaan voor zo'n spuitje om te fingerfeeden, dan heeft lief tenminste iets achter de hand mocht het nodig zijn (of heeft de apotheek die spuitjes ook?).
BE, ik wist niet dat er meerdere keuzes zijn qua helmpjes, succes met het afwegen.. Heb je eindelijk helder wat je wil, moet je wéér een keuze maken

Lastig!
Ow, wat me ook ineens te binnen schiet, ik heb me gisteren gewogen (tegen alle adviezen van mijn mede-zwangere vriendinnetjes in) en ik zit maar 2 kilo boven mijn gewicht van voor de zwangerschap en heb vandaag voor het eerst weer een oude broek aan, want die pas ik gewoon nog (wel met een slap buikje erboven, maar nouja

).. Best fijn!
BJ, logisch dat je moe bent, het is zeker niet niks wat je allemaal doet en moet doen voor je meissie! Respect hoor, ik hoop echt dat je haar nu toch snel mee naar huis zal kunnen nemen!

En een dikke

voor alle ziekige hummels, snel beter worden!