Heb jij nooit dat je af en toe een lekkere knappe chicka ziet, en dan haar ouders kk lelijk blijken te zijn? dan denk je, is dit serieus uit jullie gekomen!?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef noregret het volgende:
Hoe dan? Slechte genen blijven slecht.
-- = +quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:16 schreef Equites het volgende:
2 lelijke mensen leveren vaak wel een lekkerding op. Tenminste dat zie ik vaak.
Die waren misschien toen ze jong waren lekker en zijn nu verlept.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:18 schreef Equites het volgende:
[..]
Heb jij nooit dat je af en toe een lekkere knappe chicka ziet, en dan haar ouders kk lelijk blijken te zijn? dan denk je, is dit serieus uit jullie gekomen!?
Elke vrouw kan je na haar 40ste of eerder wel afschrijven. Dus ik snap je punt niet zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef noregret het volgende:
[..]
Die waren misschien toen ze jong waren lekker en zijn nu verlept.
Een man al na zijn 30e.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Elke vrouw kan je na haar 40ste of eerder wel afschrijven. Dus ik snap je punt niet zo.
Dat is niet waar.quote:
TS weegt 53.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Some-Lady het volgende:
TS is net gedumpt omdat ze een paar kilo is aangekomen
Ik moet de jouwe nog krijgenquote:
Hoelang is TS ?quote:
Ik zie haar alleen maar haten idd.quote:
- en - is + toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef noregret het volgende:
Hoe dan? Slechte genen blijven slecht.
Weer een user die het met me eens isquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen maar haten idd.
Deze?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:18 schreef TNA het volgende:
Wie post even de huwelijksfoto's van dat afzichtelijke stel?
wist je dat het heel lelijk is om te zeggen dat lelijke mensen lelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:16 schreef noregret het volgende:
Je wil je partner toch niet met je tientonnerlicham opzadelen en hem laten kijken naar je korte pittige kapsel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Neuh, ik ben geen hater.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:27 schreef Lonker het volgende:
[..]
Weer een user die het met me eens isHet moet niet gekker worden
WEL< JE HEBT NOOOIT OP MIJN PM GEANTWOORD, NOOOOOOOOITquote:
Maar wel gestemd. Dat was de bedoeling toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:31 schreef Lonker het volgende:
[..]
WEL< JE HEBT NOOOIT OP MIJN PM GEANTWOORD, NOOOOOOOOIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef Koenani het volgende:
Even promoten:
noregret heeft frustraties
Nee , dit had ik verwacht :quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar wel gestemd. Dat was de bedoeling toch?
Heb je die niet ontvangen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:50 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee , dit had ik verwacht :
Hey lieve Lonker![]()
sooow, wat een knappe jongen ben je zeg !
Hier is mijn msn : ynuhhhhhhh@live.nl
Houdbaarheidsdatum. Tsja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Elke vrouw kan je na haar 40ste of eerder wel afschrijven. Dus ik snap je punt niet zo.
Nee,, ik verwacht hem zo dan wel tochquote:
Als meet dan 50% van de mensen je lelijk vind.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:15 schreef ASroma het volgende:
jah wel mee eens. Moeilijk is alleen dat het zo subjectief is. In mijn boekje zou het niet onaantrekkelijke heerschap Andries Knevel zich wel mogen voortplanten, terwijl menigeen het hier misschien niet mee eens is.
Dus hoe bepaal je de formule of degradatie...?
Melkman jeweet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:18 schreef Equites het volgende:
[..]
Heb jij nooit dat je af en toe een lekkere knappe chicka ziet, en dan haar ouders kk lelijk blijken te zijn? dan denk je, is dit serieus uit jullie gekomen!?
Kort en pittig is leuk, tientonnerlichaam kan een oorzaak hebben maar vind ik persoonlijk ook niets.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:16 schreef noregret het volgende:
Je wil je partner toch niet met je tientonnerlicham opzadelen en hem laten kijken naar je korte pittige kapsel?
Ik wil de liefde van Jezus, kan dat zonder seksquote:
Seks is ook een vorm van liefde toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik wil de liefde van Jezus, kan dat zonder seks?
quote:
Jij welquote:
Raar maar waar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:16 schreef Equites het volgende:
2 lelijke mensen leveren vaak wel een lekkerding op. Tenminste dat zie ik vaak.
Die moet doodgeknuffelt worden.quote:
Tsja 't is FOK! hier.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:53 schreef Swiffer het volgende:
Geweldig hoe knap iedereen zichzelf hier vindt
Niet op een gebroken potjequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje
quote:
Opzich heb je hier een puntquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:18 schreef Equites het volgende:
[..]
En hoe bevalt het bijna Faalhaas 09 te zijn?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:51 schreef Lamon. het volgende:
Weer zo'n typisch klb-topic waarvan je denkt, waarom blijft het open?
Zal ik die blote borst foto van jou in je spiegeltje even plaatsen, of zeg je, omdat ik zo zielig ben hoef jij je niet te verlagen tot mijn niveau?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En hoe bevalt het bijna Faalhaas 09 te zijn?
Aangezien mijn hyves gewoon openbaar is en hij daar ook staat en ik me niet schaam voor dat soort dingen en ik heb notabene een keer zelf heb geplaats in US vind ik dat geen ramp hoewel ik niet direct de link zie tussen dit topic en die foto.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zal ik die blote borst foto van jou in je spiegeltje even plaatsen, of zeg je, omdat ik zo zielig ben hoef jij je niet te verlagen tot mijn niveau?
Ik heb niets verwijderd, kan niet eens, ik heb geen tinypic of ander account waarbij ik ergens bij kan of hoef, het gaat niet om de foto's, maar om de manier waarop je ze gebruikt. Doe nou niet alsof je gek bent.quote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef Inverted_World het volgende:
Daarbij zag ik dat jij een groot deel van je foto's waar je je wellicht voor schaamt had verwijderd?
Ik weet niet waarover je het hebt.quote:Hoe dan ook, ik geloof dat je nu 2e staat, en helaas heb ik mijn stem al uitgebracht dus ik kan er moeilijk voor zorgen dat je nog 1e komt te staan. Je kan altijd je frustratie uitleven door op mij te stemmen he. Ik zou het een toffe titel vinden.
Heeft met allelen en genen te maken. Wat jij "lelijk" vindt, hoeft op een gen niet tot uiting te komen, maar het "mooie" allel komt op dat moment tot uiting. Dit betekent niet dat het "lelijke" allel er niet is. Het is er wel maar komt niet tot uiting.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:15 schreef bascross het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag is het volgende:
Hoe kan het dat twee lelijke mensen een mooi kind maken? En andersom natuurlijk ook, hoe kan het dat twee knappe mensen een lelijk kind maken?
Naïeveling!quote:Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef Koskesh het volgende:
ontopic: Iedereen verdient liefde, zelfs TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |