Heb jij nooit dat je af en toe een lekkere knappe chicka ziet, en dan haar ouders kk lelijk blijken te zijn? dan denk je, is dit serieus uit jullie gekomen!?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef noregret het volgende:
Hoe dan? Slechte genen blijven slecht.
-- = +quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:16 schreef Equites het volgende:
2 lelijke mensen leveren vaak wel een lekkerding op. Tenminste dat zie ik vaak.
Die waren misschien toen ze jong waren lekker en zijn nu verlept.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:18 schreef Equites het volgende:
[..]
Heb jij nooit dat je af en toe een lekkere knappe chicka ziet, en dan haar ouders kk lelijk blijken te zijn? dan denk je, is dit serieus uit jullie gekomen!?
Elke vrouw kan je na haar 40ste of eerder wel afschrijven. Dus ik snap je punt niet zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef noregret het volgende:
[..]
Die waren misschien toen ze jong waren lekker en zijn nu verlept.
Een man al na zijn 30e.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Elke vrouw kan je na haar 40ste of eerder wel afschrijven. Dus ik snap je punt niet zo.
Dat is niet waar.quote:
TS weegt 53.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Some-Lady het volgende:
TS is net gedumpt omdat ze een paar kilo is aangekomen
Ik moet de jouwe nog krijgenquote:
Hoelang is TS ?quote:
Ik zie haar alleen maar haten idd.quote:
- en - is + toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef noregret het volgende:
Hoe dan? Slechte genen blijven slecht.
Weer een user die het met me eens isquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen maar haten idd.
Deze?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:18 schreef TNA het volgende:
Wie post even de huwelijksfoto's van dat afzichtelijke stel?
wist je dat het heel lelijk is om te zeggen dat lelijke mensen lelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:16 schreef noregret het volgende:
Je wil je partner toch niet met je tientonnerlicham opzadelen en hem laten kijken naar je korte pittige kapsel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Neuh, ik ben geen hater.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:27 schreef Lonker het volgende:
[..]
Weer een user die het met me eens isHet moet niet gekker worden
WEL< JE HEBT NOOOIT OP MIJN PM GEANTWOORD, NOOOOOOOOITquote:
Maar wel gestemd. Dat was de bedoeling toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:31 schreef Lonker het volgende:
[..]
WEL< JE HEBT NOOOIT OP MIJN PM GEANTWOORD, NOOOOOOOOIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef Koenani het volgende:
Even promoten:
noregret heeft frustraties
Nee , dit had ik verwacht :quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar wel gestemd. Dat was de bedoeling toch?
Heb je die niet ontvangen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:50 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee , dit had ik verwacht :
Hey lieve Lonker![]()
sooow, wat een knappe jongen ben je zeg !
Hier is mijn msn : ynuhhhhhhh@live.nl
Houdbaarheidsdatum. Tsja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Elke vrouw kan je na haar 40ste of eerder wel afschrijven. Dus ik snap je punt niet zo.
Nee,, ik verwacht hem zo dan wel tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |