wehehequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
http://www.sp-studio.de/sp-studio.swf
Ja ik val ook effe stil hoor Teun, maar ja zo zie je maar weer, je kan je soms vergissen in mensenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ik val ook effe stil hoor Teun, maar ja zo zie je maar weer, je kan je soms vergissen in mensen
Het is een kalf, geen vlinder.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Tsssk, iedereen weet dat een kalf eerst moet verpoppen.
Maar dat eet toch niet lekker, tosti met keukenpapier?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is een kalf, geen vlinder.
Tosti's worden ook altijd zompig, dat heb ik recent opgelost door er keukenpapier onder te leggen. Brilfuckingjant, kan niet anders zeggen!
Ik geloofde nooit in keukenpapier. Nee, echt maar ik ben om. Zo opeens, in een vlaag van gekkigheid 3 rollen gekocht en och man, ik ben er zo wijs mee. Ik doe er echt veel mee, wat een uitvinding!quote:quote: Op dinsdag 15 december 2009 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar dat eet toch niet lekker, tosti met keukenpapier?
Ik kom om in het keukenpapier hier. Maar voor tosti's gebruik ik ze niet. Ik smeer de boter altijd aan de buitenkant van de bammetjes en mik ze dan tussen de grilplaten. Bakken ze lekker en worden niet zompig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloofde nooit in keukenpapier. Nee, echt maar ik ben om. Zo opeens, in een vlaag van gekkigheid 3 rollen gekocht en och man, ik ben er zo wijs mee. Ik doe er echt veel mee, wat een uitvinding!
Gesneden stokbrood heeft nog wel een turfje voor, dat wel.
Je moet ook naar de slager van Coos, halal vlees en verder geen lastige vragenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef Gert het volgende:![]()
Ben blij dat jullie niet met me in de winkel stonden. Dan was het een volksgericht geworden.![]()
Mijn mede-klanten keken wel een beetje ongemakkelijk, maar overduidelijk niet vanwege mijn onwetendheid. Wat een stom slagerswijf zeg.
Ik maak er mijn koffieopvangplaatje mee schoon en om mijn tosti's te ontzompen. Verder eigenlijk niks maar dan nog hè, ik ben er toch blij mee. Ik heb nu een garage vol rollen want elke keer neem ik er weer 3 mee. Echt een feest vind ik het!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kom om in het keukenpapier hier. Maar voor tosti's gebruik ik ze niet. Ik smeer de boter altijd aan de buitenkant van de bammetjes en mik ze dan tussen de grilplaten. Bakken ze lekker en worden niet zompig.
Gesneden stokbrood háát ik, gadver, maar keukenrollen FT FUCKING W!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloofde nooit in keukenpapier. Nee, echt maar ik ben om. Zo opeens, in een vlaag van gekkigheid 3 rollen gekocht en och man, ik ben er zo wijs mee. Ik doe er echt veel mee, wat een uitvinding!
Gesneden stokbrood heeft nog wel een turfje voor, dat wel.
Ik adviseer plastisch chirurgiequote:Op dinsdag 15 december 2009 23:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Varkensneus op mijn kop en knallen maar!
Bijna, bijna. Ben mij geestelijk aan het voorbereiden voor twee filedagen. Een paar vlokken sneeuw, zowel morgen als donderdag. Kortom, lunchpakketten samenstellen voor twee dagen lang van huisquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef Jian het volgende:
mmmm, iedereen al weer naar bed, 't lijkt hier Huize Avondrood wel
Met sneeuw de snelweg op in Nederland, een echt avontuurquote:Op woensdag 16 december 2009 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bijna, bijna. Ben mij geestelijk aan het voorbereiden voor twee filedagen. Een paar vlokken sneeuw, zowel morgen als donderdag. Kortom, lunchpakketten samenstellen voor twee dagen lang van huis
Ja, meer nog "het avonduur"quote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Met sneeuw de snelweg op in Nederland, een echt avontuur
Wel koud, zo op een paardquote:Op woensdag 16 december 2009 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zie nu beelden van Spanje, mooi man![]()
Ik neem morgen alternatief vervoer![]()
![]()
![]()
Ik wil schaatsen, die sneeuw mogen ze houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Gaat helemaal goed komen, een witte kerst![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |