Huh, ik begrijp even niet hoe je in Hamachi het 'algemene' gesprek kunt volgen. Ik zie nu alleen maar alle users, behalve mezelfquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hé All zeg eens iets in Hamachi. Volgends mij is mijne kapot want ik zie sommige mensen niet praten!
moet je op de titel van de groep en dan rechtermuisknop en dan iets van chat all ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh, ik begrijp even niet hoe je in Hamachi het 'algemene' gesprek kunt volgen. Ik zie nu alleen maar alle users, behalve mezelf.
Nee ok ik loog. Maar ik won wel vaker dan jij op het laatstquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb je nooit geblockt gek!
Dat kan niet, want ze heeft een mac.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee ok ik loog. Maar ik won wel vaker dan jij op het laatst. Binnenkort weer eens?
Ik wil straks wel. Kom dan op hamachi later.quote:
HAHAHAHA VOOR DE GRAP HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een wolk stof op m'n stembanden gekregen. Nu loop ik te kuchen als een oude man en klink ik er ook als eentje.![]()
Ik zei net voor de grap, He meisje, kom eens hier. En ik schrok over hoe dat klonk. Een agent had me meegenomen.
Waar nam hij je mee naartoe?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een wolk stof op m'n stembanden gekregen. Nu loop ik te kuchen als een oude man en klink ik er ook als eentje.![]()
Ik zei net voor de grap, He meisje, kom eens hier. En ik schrok over hoe dat klonk. Een agent had me meegenomen.
Praat niet gek. Doe dan maar voor 10 euro ofzo. Die drankjes heb je er al weer uit.quote:
Niet waar manquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee ok ik loog. Maar ik won wel vaker dan jij op het laatst. Binnenkort weer eens?
Ik wil met Sky in een teamquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil straks wel. Kom dan op hamachi later.
Ja die is leuk hoor als je het door hebtquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:56 schreef Lakitu het volgende:
Ohh, jullie speelden dat homopokerding via msn![]()
Ik dacht eckte poker
!
Whut?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
Dat is het al bijna.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:56 schreef Fascination het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik morgen om 5.45 eruit moet?
Kan, als we ctfje doen met instagib. Maar nogmaals, later.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil met Sky in een team. Of kan dat niet
?
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:56 schreef Fascination het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik morgen om 5.45 eruit moet?
04 hoequote:
watquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan, als we ctfje doen met instagib. Maar nogmaals, later.
Als in, zou me meenemen.quote:
Ja was wel spannend altijd jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar manwe waren aan elkaar gewaagd
! En nee kan niet op macmsn
!
Jonge ik heb geen baan. Dure maanden komen er aan. Keizer, carnaval, sparen voor vakantie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Praat niet gek. Doe dan maar voor 10 euro ofzo. Die drankjes heb je er al weer uit.
We kunnen wel in teams spelen ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil met Sky in een team. Of kan dat niet
?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als in, zou me meenemen.
Vervelend dat je op een forum niet met een toon kan typen. Dat denk ik soms.
Ja, he.quote:
Tentamenski.quote:
Thuis wel. Maar daar zit ik ook nooit op msnquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja was wel spannend altijd ja. Heb je geen normale pc meer
!
Joah. Maar ik ben wel wat gewend, he.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan door -7 graden fietsen zeker? Ik heb het nu al koud.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thuis wel. Maar daar zit ik ook nooit op msnik ben geen msn-er meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |