wimderon - The_BoezelaaR
Arthurs < Philippoussis
Courier > Moya
Korda > Pavel
Muster > Massu
Norman = Costa
Lopez < Martin
Portas > Melzer
Jammer dat ik hiermee voor paupertje Arthurs moet kiezen

. Maar Korda en Muster geven wimderon een flinke edge, Courier en Moya ontlopen elkaar niet veel. Philippoussis is ook niet sterk genoeg om dat verschil in te halen.
Nalbandian -
XLCash < Krajicek
Enqvuist < Wilander
Dimitrov < Gaudio
Dent > Tipsarevic
Monaco = Canas
Edberg > Siemerink
Gilbert > Goellner
Lastig, lastig. Zoals te zien een gelijkspel als je alle aspecten tegenover elkaar uitspeelt. XL heeft natuurlijk een flinke edge met Gaudio tegenover Dimitrov, wellicht dat dat over een jaar of 5 andersom is, en Krajicek tegenover Cash. Nalbandian pakt daarentegen weer veel punten met Edberg en Gilbert. Dent heeft echter geen overduidelijke edge en ik sla Wilander wel hoger aan dan Enqvuist, waardoor ik XL uiteindelijk met een marginaal verschil tot winnaar bekroon.
kevin_ - danusz1986
Guccione < Rosset
Söderling < Gonzalez
Agassi > Kohlschreiber
Baghdatis = Rochus
Monfils > Horna
Fish = Bryan
Mathieu > Larcher de Brito
Wederom zeer lastig

! Agassi en Monfils geven kevin_ een flink overwicht, maar Gonzalez en Rosset zijn ook niet misselijk om te bezitten. Baghdatis geef ik een edge als er veel Cyprioten in het stadion zitten. Uiteindelijk geef ik de winst aan kevin_, omdat ik het verschil tussen Agassi en Kohlschreiber + Monfils en Horna uiteindelijk toch onoverbrugbaar vind. Zelfs niet door

Gonzalez

.
Tim86 - Intel
Sampras > Isner
Del Potro < Rios
Youhzny = Forget
Pioline > Sharapova
Mantilla < Federer
Björkman > Woodforde
Noah > Halep
Welke twee pluspunten, Intel? Geen helende wonden openrijten

!
Tim86 heeft hier een flink overwicht met Sampras, Pioline en Björkman. Maar Intel heeft

MARCELO RIOS

en uiteraard Federer. Helaas zijn dat de enige twee spelers in zijn team die er écht bovenuit steken, waardoor ik met pijn in mijn hart tegen Marcelo moet stemmen.
Colplay - Timm-E
Ivanisevic > Becker
Johansson = Verdasco
Verkerk = Medvedev
Sluiter > Wozniacki
Ferreira = Corretja
Woodbridge = Knowles
Koellerer > Chardy
Vier spelers tussen wie ik niet kan kiezen

. Ivanisevic en Becker scheelt niet al te veel, maar met de vechtlust van Sluiter en het charisma van Koellerer kan het publiek dermate worden bespeeld dat er een 7-6 7-6 achtige overwinning uit het vuur kan worden gesleept.