Lang leve werkquote:
Dan weet ik ook waarom mijn brommer niet startequote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat is het 9 van de 10 keer als het ineens koud wordt
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:51 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Dan weet ik ook waarom mijn brommer niet starte
Ach straks krijg ik 260 stufi en 160 e in de maand van werk.quote:
Echte bazen hebben alleen een kickstartquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:51 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Dan weet ik ook waarom mijn brommer niet starte
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:53 schreef Plums het volgende:
blehblofdsjhenbbloep
Ik verveel me echt te erg
Ik heb geen elektrische start, maar wel een CDI ontsteking, en die heeft een accu nodig volgens mijquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij kouder weer levert hij minder kracht, dus als hij al minder is, levert ie niet genoeg en start ie niet
Of omdat je een keer zo slim was een halve week lang je sleutel er in te laten zitten en contact aan te laten staan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Echte bazen hebben alleen een kickstartomdat je elektrische de 70cc niet aan krijgt
Je hebt weer mn Hey Pwums post gemistquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:53 schreef Plums het volgende:
blehblofdsjhenbbloep
kloptquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:53 schreef Plums het volgende:
blehblofdsjhenbbloep
Dat zou zomaar eens kunnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen elektrische start, maar wel een CDI ontsteking, en die heeft een accu nodig volgens mij
Nee. maar ik hoef toch niet te reageren op iedereen die hoi zegt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je hebt weer mn Hey Pwums post gemist
Moet je film gaan kijken ofzoVoor dingen buiten is t te koud
Ik had een HPI binnenrotor erop. Is prog. CDI daarbij hoort een accu, maar voor te starten de kickquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen elektrische start, maar wel een CDI ontsteking, en die heeft een accu nodig volgens mij
DCquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:55 schreef mstr het volgende:
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR11820
Die's ook tof, maar het is lastig om er wat onder aan te trekken dat écht past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |