Wat tof!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef buitenbeentje het volgende:
Is het zomaar alweer de laatste dinsdag van de week!!!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef buitenbeentje het volgende:
Is het zomaar alweer de laatste dinsdag van de week!!!
En DIT verdient een spellingscheck.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
En DIT verdient een spellingscheck.
En dat was 'm.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef Stofje het volgende:
Dit is de laatste 16:25 van deze dag.
Oei, dat is een ernstige ziekte verwensing van jouquote:
In je linkeroog.quote:
Niet? Rechts dan?quote:
En dan nu gauw ontopic reageren na 6 baggerpostsquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef Stofje het volgende:
Ach. Niet echt. Het maakt me niet zo gek veel uit eigenlijk. Dinsdagen zijn per definitie vaak redelijk aan het begin van de week.
Dat is niet helemaal juist hè.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:35 schreef Stofje het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit iets gepretendeerd.
Spijkenisse. Er begint me iets te dagen, maar het is ver weg!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal juist hè.
Spijkenisse 1992, doet dat een belletje rinkelen?
Ja, daar was ik ook bij! Toen was Stofje nog de onzekere, schattige puber die stilletjes in een hoekje muurbloempje zat te zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal juist hè.
Spijkenisse 1992, doet dat een belletje rinkelen?
Geen fijne tijd. Maar wat pretendeerde ik toentertijd. Dat is een goede vraag, maar ik ben vooral benieuwd of het uitgekomen is!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook bij! Toen was Stofje nog de onzekere, schattige puber die stilletjes in een hoekje muurbloempje zat te zijn.. Zóóó koddig.
Nietesquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef Stofje het volgende:
Dit is de laatste 16:25 van deze dag.
Hier heb je me mooi tuk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nietesergens op deze planeet moet het nog 16:25 worden
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook bij! Toen was Stofje nog de onzekere, schattige puber die stilletjes in een hoekje muurbloempje zat te zijn.. Zóóó koddig.
Ok. !quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:35 schreef Stofje het volgende:
Ik pretendeer helemaal nergens een kwaliteitsuser te zijn, m´n beste lonker. Ik heb zelfs nog nooit iets gepretendeerd. Het enige dat ik gezegd heb is dat jij nogal irritant bent en overal aanwezig bent en wil zijn. En aangezien je dan toch overal in de topics aanwezig bent, kan ik je net zo goed op rustige en gepaste toon vertellen hoe je zou moeten lijden. Want dat zou mooi zijn.
Is niet leuk he, grapjes maken over mijn ouders.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:54 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ok. !
Top dat je iemand kanker moet toewensen !
Wacht maar tot jouw beide ouders er aan overlijden![]()
haha,, ik heb het over mijn ouders slimmerikquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is niet leuk he, grapjes maken over mijn ouders.
Oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:57 schreef Lonker het volgende:
[..]
haha,, ik heb het over mijn ouders slimmerik
Thanks, wel weer genoeg misselijk makende dingen van jou kant gehoordquote:
Gast, maak je niet druk om niks zegquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Lonker het volgende:
[..]
Thanks, wel weer genoeg misselijk makende dingen van jou kant gehoordEr zijn weinig mensen die ik een ban zou toewensen maar gelukkig zijn er toch een paar die het net als jij dik verdienen. O nee, ik deed een ban aanvraag en dat mag niet ! Iemand de kanker wensen ? o ja, dat mag wel
Gelukkig bezit Stofje geen superduperawesome bovennatuurlijke krachten en kan hij zijn toewensing verder niet waarmaken. Een ban, daarentegen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Lonker het volgende:
[..]
Thanks, wel weer genoeg misselijk makende dingen van jou kant gehoordEr zijn weinig mensen die ik een ban zou toewensen maar gelukkig zijn er toch een paar die het net als jij dik verdienen. O nee, ik deed een ban aanvraag en dat mag niet ! Iemand de kanker wensen ? o ja, dat mag wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |