quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik weinig tot geen tv kijk: de hoeveelheid reclames
Kun je geen TV betalen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:04 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb geen last van reclame
Dit maakt mij dan ook beter dan TS
[ afbeelding ]
Publieke zenders hebben tegenwoordig ook reclame als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef AdBlocker het volgende:
Kijk dan naar publieke zenders of betaalzenders.
nee...de feestdagen komen eraan. Kopenkopenkopen!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef Kevincy het volgende:
Zal wel met de winterprogrammering te maken.
Mensen zijn meer thuis dus kijken ze meer TV
ja dat doen ze tegenwoordig bij elk filmpje super irritant! En bij uitzendinggemist en rtlgemist enz ook al. Bleh.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had net serieus zelfs tijdens een youtube filmpje een reclame voor afdat had ik ook nog nooit eerder gezien...
quote:RTL Nieuws
'Te veel reclame werkt averechts'
TV-kijkers krijgen zoveel reclame voor hun kiezen, dat de boodschap soms amper nog overkomt. Dat moet anders, zegt brancheorganisatie VEA in de kranten van de GPD.
Het gaat van kwaad tot erger, zegt een expert. Mensen zappen steeds vaker weg bij reclame. Maar omdat de spots door een bepaald aantal mensen gezien moeten worden, zijn er meer herhalingen, met nog meer ergernis tot gevolg.
Ik heb die van 100 miljoen miljard gekquote:
Dat is niet zo raar, want dan geen reclames en dan ziet men nog eens wat nieuws. hier in NL heb je Alleen maar oude series en weinig nieuwe. en de films die meestal worden uitgezonden heeft iedereen al 100 X gezienquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Het is idd de laatste tijd echt dramatisch, ik dacht al dat ik het me inbeelde, maar het ligt dus niet aan mij.
En ze vragen zich maar af waarom mensen films en series downloaden....
Publieke omroep heet dat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:04 schreef Ensaf het volgende:
Altijd die onderbrekingen!
Ze zouden gewoon de staat een paar zenders geld moeten laten geven om programma's te maken die niet steeds door die rotzooi worden onderbroken!
kijk mensen: een tering nerd die z'n leven lang vrijgezel blijft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:55 schreef Stekelbees het volgende:
Hahaha, mensen die TV kijken. Wat een royale sadness.
Of je download je series of ga niet lopen zeiken over reclames. Tv kijken faalt sowieso al te ernstig, maar ok.
hij is zijn baan kwijt en kijkt stiekem de hele dag tv maar probeert het te verbergen. Hij kan alle reclames hardop meezeggen..maar dat wil die verbergen. Zal dat t zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
kijk mensen: een tering nerd die z'n leven lang vrijgezel blijft.![]()
O MIJN GOD. Alweer reclamequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Koenani het volgende:
RTL5 nu ook
Ik zit The Negotiator te kijken, begint het tweede reclameblok al na 50 minutenoftewel, ongeveer kwartier reclame en 45 min film
Bronquote:Hoeveel reclame mogen omroepen per dag uitzenden?
Bij de publieke omroep mag de hoeveelheid reclame niet meer bedragen dan twintig procent (twaalf minuten) per uur met een maximum van vijftien procent van de zendtijd per dag op een programmanet en tien procent van de totale zendtijd per jaar. Bij de commerciële omroep mag de hoeveelheid reclameboodschappen niet meer bedragen dan twintig procent (twaalf minuten) per uur met een maximum van vijftien procent per dag.Telewinkelboodschappen mogen samen met de reclameboodschappen niet meer dan twintig procent van de dagelijkse zendtijd bedragen. Verder mogen per dag acht telewinkelblokken (per blok ten minste vijftien minuten) worden uitgezonden, waarvan de totale duur ten hoogste drie uur per dag is. Daarnaast kan een commerciële omroepinstelling toestemming krijgen voor het verzorgen van een programma dat uitsluitend bestaat uit telewinkelboodschappen. Gedurende de hele uitzending moet het voor de kijker duidelijk zijn dat het gaat om telewinkelboodschappen en er moeten daadwerkelijk producten worden aangeboden met de mogelijkheid tot direct reageren. In de praktijk heeft een en ander tot gevolg dat op een televisiekanaal in de ochtenduren bijvoorbeeld een telewinkelprogramma kan worden uitgezonden en in de middag- en avonduren het reguliere commerciële programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |