quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:46 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Deal!
Ga in de vakantie nog maar even wat over Parkinson lezen, mag op 7 januari meelopen met de Parkinsonpoli.
![]()
Maar eerst maar eens slapen en mijn tentamen morgen halen.
[..]
Zie boven, al druk aan het inlikken
Wat bedoel je hier met een carcinoom? Carcinoom is geen synoniem voor een kwaadaardige tumor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef Asgard het volgende:
[..]
Een massa in de aan de linkerkant
diagnose carcinoom?
6 weken neuro, geen enkele hypokinetisch rigide syndroom langs zien komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:49 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
Parkinsonpoli lijkt me wel interessant, krijg je nieuwe patienten of vooral HC's. In het eerste geval goed inlezen op het gebied van MSA en PSP, maak je een goed indruk!
Veel succes met je tentamen morgen!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:18 schreef Repeat het volgende:
DD scabiës, microscopie, beleid: Google.
Idd, gangetjes, dus scabies.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:12 schreef starla het volgende:
Lijkt mij scabies, verder zit ik niet zo in de dermatologie, te lang geleden voor mij.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:12 schreef starla het volgende:
Lijkt mij scabies, verder zit ik niet zo in de dermatologie, te lang geleden voor mij.
Uiteraard scabies.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:18 schreef Repeat het volgende:
DD scabiës, microscopie, beleid: Google.
Bij ons dus ongeveer 1 week onderwijs en een co-schap van 2 weken met 1 week voorbereiding.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:50 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Is het bij andere uni's wel een verplicht vak?
Meneertje op z'n pikkie (hopelijk zonder scabies) getrapt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef Repeat het volgende:
Ik vind het leuk. Moet je voorstellen; 6 weken neurologie, ik kan het niet eens opbrengen om er 1 post in dit topic over te lezen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:31 schreef gohan16 het volgende:
en daar komen volgens mij nog vele (suffe) weken bij.
Mja, m'n cijfer kan tussen een 3 en een 8 liggen. Open vragen leken veel lastiger dan in oefententamens, stuk minder voorgekauwd. Farma zoog trouwens, kon niet op de naam van cholestyramine komen, heb choles op geschreven en er wat achter gekrast, misschien vallen ze ervoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:24 schreef Merel1808 het volgende:
Wat een kuttentamen, de vragen waren niet eens zo moeilijk, maar er waren 14 open vragen, waarmee in totaal 75 van de 114 punten te behalen waren
Dat moest ik echt even googelen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:25 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Mja, m'n cijfer kan tussen een 3 en een 8 liggen. Open vragen leken veel lastiger dan in oefententamens, stuk minder voorgekauwd. Farma zoog trouwens, kon niet op de naam van cholestyramine komen, heb choles op geschreven en er wat achter gekrast, misschien vallen ze ervoor. Vragen over 5 dingen die je tegen iemand met diabetes 1 moest zeggen vond ik wel flauw eigenlijk :\ . Hoop echt dat ik het heb gehaald. Nu iig genieten van drie weken niets doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |