Dat album is vaste prik op weg naar het ziekenhuis elke ochtendquote:Op woensdag 30 december 2009 20:43 schreef Asgard het volgende:
Dit tovert nog steeds een glimlach op mijn gezicht
Blijft geniaal. Moet altijd lachen om het publiekquote:Op woensdag 30 december 2009 20:43 schreef Asgard het volgende:
Dit tovert nog steeds een glimlach op mijn gezicht
Staat toch altijd op dat etiketje van de apotheek?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alsof op een potje orale inname staat. Geloof er ninks van.
Er staat volgen mij enkel 'X maal daags N tablet innemen' (en andere aanwijzingen voor gebruk, dus alles achter de S/ ). Juist als iets niet oraal moet worden gebruikt, staan er stickers 'niet voor orale inname' op, dacht ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Staat toch altijd op dat etiketje van de apotheek?
Dan hoop ik dat het gaat lukken!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:06 schreef Honeymooner het volgende:
Happy newyear!!
Het jaar waarin ik echt arts word zelfs.
QFTquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:23 schreef Merel1808 het volgende:
Beste wensen voor het jaar waarin ik (hopelijk) mijn P haal
Haha, wat hij zegt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:20 schreef iofn het volgende:
Beste wensen voor iedereen. Ik kan verder geen geneeskunde-mijlpaal bedenken die ik dit jaar ga bereiken
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:20 schreef iofn het volgende:
Beste wensen voor iedereen. Ik kan verder geen geneeskunde-mijlpaal bedenken die ik dit jaar ga bereiken
Ik hopelijk ook..quote:Op zondag 3 januari 2010 14:06 schreef June. het volgende:
Ook de beste wensen! Het jaar dat ik begin als co
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |