quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand mij even een hengst op m'n vingers geven? k kan echt niet stoppen met friemelen en duwen![]()
![]()
*schaamt zich*
Oeh, nice!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Linnie20v het volgende:
LA Girl lakjes zijn al binnen
Die heb ik 6 december besteld , dus zelfs in deze kersttijd erg snel dus!~
Ik heb laatst al mijn LAGirl lakjes weggegeven/verkocht omdat ik de kwaliteit erg vond tegen vallenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh, nice!
Ik wil ook LA girl rockstar en LA girl lakjesssss!![]()
wauwiequote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Astra.... blijft fantastisch zitten trouwens!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb laatst al mijn LAGirl lakjes weggegeven/verkocht omdat ik de kwaliteit erg vond tegen vallen.
Sneeuwvlokjes natuurlijk! En sterretjes, ijsblauw met zilver en witquote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit ingesneeuwd hier! Wat zal ik met mijn nagels doen?
Klinktquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik verzin wel wat. Ik heb op zich wel de perfecte lichtblauw voor ijsnagels hier en ik heb afgelopen week mijn sneeuwvlokken konadplates binnen gekregen...
Doe maar rustig aan! Klinkt niet fijnquote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, gisteravond zag ik ineens heel slecht (vlekken in mn zichtveld) werd misselijk, kreeg hoofdpijn en lichaamsdelen gingen tintelen....
Ben toen vroeg gaan slapen....word ik wakker is het verdomme nog niet over....
Kan nauwelijks recht lopen, moet me vasthouden....oh ja en had bloed onder een van de nagels....geen idee waar dat vandaan komt (niet van mijn vinger iig)
Ik zal straks even proberen swatches te maken van de LA Girl Rockstar lakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |