Ohhh dat is echt mooiquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef babyfeet het volgende:
mirjam mooi kleurtje
de rest vind ik ook mooi ik vind bijna alle kleurtjes wel mooi
dit is mijn bijdrage voor vandaag had het plaatje een tijdje terug gezien en vond het heel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de zwarte is een nieuw kleurtje 21 fabuless van essence
Ben er zeker mee eens dat het wat lastiger smeert doordat de Suedes wat dikkere lakjes zijn. Je moet eerst een dun laagje smeren en dan als dat droog is, het tweede laagje - dan wordt ie (meestal) mooi!quote:
ik woon in bredaquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef Oblivion het volgende:
Sweet!
Waar woon jij ergens babyfeet?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ben er zeker mee eens dat het wat lastiger smeert doordat de Suedes wat dikkere lakjes zijn. Je moet eerst een dun laagje smeren en dan als dat droog is, het tweede laagje - dan wordt ie (meestal) mooi!
Jammer, had er wel eens keer wat op willen maken...quote:
Joh, kan weinig fout gaan...quote:
Achterkant van lepel..quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:06 schreef Mirjam het volgende:
nu kan ik natuurlijk geen dag/nachtcreme uit het potje lepelen met m'n nagels
Wattestaafje gebruiken of een klein mesje of de verkeerde kant van een vork/lepel...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:06 schreef Mirjam het volgende:
nu kan ik natuurlijk geen dag/nachtcreme uit het potje lepelen met m'n nagels
Wat obli al zei dusquote:
En terecht, ach wie weet, reis je nog eens een keer af naar de kop van Noord Holland.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef babyfeet het volgende:
die lange pinnen
maar wel heel leuk dat je het al zou willen doen![]()
ja nu ben ik echt trots op mijn nagels
Bij Essence staat die op de sticker op de dop of op de achterkant van het flesje - boven de inhoud van het flesjequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:11 schreef Joysa het volgende:
Dames,
Hele domme vraag misschien.. maar ik heb dus paar lakjes van Essence..
En nu noemen jullie hier telkens de namen van die lakjes.
Waar o waar vind je dat?
Ik had dus eigenlijk al calypso blue van CG in combi met essie mat bedacht als vervanging van OPI dus ik gun Lindy de OPI van hartequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Joh, kan weinig fout gaan...
Vooral als je twee dunne laagjes doet en daarna topcoat...
Maar ik geloof dat lindytje nu in mijn nek aan het hijgen is...
Oh, je wilde een excuus om meer te kopen, zeg dat dan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:14 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik had dus eigenlijk al calypso blue van CG in combi met essie mat bedacht als vervanging van OPI dus ik gun Lindy de OPI van harte![]()
Heb zelf denk ik sowieso meer met suedes en heb Suzy skies suede besteld ook. En zo af en toe mat doe ik wel met essie
Ik had al meer gekocht voor ik de Navy verpatstequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, je wilde een excuus om meer te kopen, zeg dat dan!
Ik plaag je maar...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:17 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik had al meer gekocht voor ik de Navy verpatste![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Joh, kan weinig fout gaan...
Vooral als je twee dunne laagjes doet en daarna topcoat...
Maar ik geloof dat lindytje nu in mijn nek aan het hijgen is...
Erg mooi hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef babyfeet het volgende:
mirjam mooi kleurtje
de rest vind ik ook mooi ik vind bijna alle kleurtjes wel mooi
dit is mijn bijdrage voor vandaag had het plaatje een tijdje terug gezien en vond het heel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de zwarte is een nieuw kleurtje 21 fabuless van essence
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |