Op Ebay bij een verkoper uit China. Als je zoekt op nailwheel kom je er veel tegen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:13 schreef Loqi het volgende:
Waar heb jij je nagelwheels vandaan bernies?
Ik zou er ook graag hebben, maar wil ze liever niet bestellen omdat ik me dan niet in kan houden meer te kopen
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Linnie20v het volgende:
@HJ, zo'n correctiestift?
http://www.essence.eu/nl/producten/nagels/on-the-go.html
Ja! Thank you!quote:Op woensdag 16 december 2009 08:16 schreef progje het volgende:
[..]
Hema verkoopt het, kruidvat ook...
En je hebt ze ook wel van Herome, maar die zijn gelijk een stuk duurder
Scheelt een berg frustratie, vooral in het begin.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:56 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vond je tip op je blog heel goed trouwens: Oefenen met Konad op nagels voordat je deze oude nagellak eraf gaat halen!
.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:24 schreef Loqi het volgende:
Omdat het hier al een beetje sneeuwtwinternagels
![]()
Etos holografisch blauw, met glitterlak van 2B (kruidvat) en witte konad met de kruidvat stempelplate, en blauwe bling
[ afbeelding ]
Oh mooi!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:31 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie![]()
@Mimu: Nee niet echt, de etos holo is nogal...prutzelfs in de zomerzon, maar de blauw is mooi en met de glitter erover is het wel lekker bling
Edit:
Fel lamplicht voor een beetje holo en glitterbling
[ afbeelding ]
Met flits is mooier!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:34 schreef tliciouz het volgende:
Niet echt ideaal om die suede lakjes op de foto te krijgenBeter dan dit word het niet.
Suzi skis in the pyrenees:
Met flits.
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Mooie kleur! Heb jij ook dat die Suede lakjes zo supersnel chippen?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:34 schreef tliciouz het volgende:
Niet echt ideaal om die suede lakjes op de foto te krijgenBeter dan dit word het niet.
Suzi skis in the pyrenees:
Met flits.
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Wat is chippen?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:43 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Mooie kleur! Heb jij ook dat die Suede lakjes zo supersnel chippen?
Vooral aan de randen...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat er stukjes lak van je nagel afspringen
Lief...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:18 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
allereerste keer nagellak + figuurtje + steentje
haha ben trots voor een eerste keer
Haha dat dus. Bij die suede nagellak is de rand echt heel snel eraf. Erg jammer maar het is het waardquote:
¤1,55quote:Op woensdag 16 december 2009 15:23 schreef bibi het volgende:
Wat zijn de kosten ook al weer voor die p2 lakjes van de DM?
MOOIquote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Astra.... blijft fantastisch zitten trouwens!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |