Ik zal mijn broer zo eens aankijkenquote:
Mooiquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef mmascha het volgende:
Leuk Daph! Ik was net bezig met mijn kerstnagels. Dit is mijn versie, zomaar gelukt met meerdere kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de bovenste sneeuwpop is zijn wang dubbel geklapt zie ik nu! Zielig!
(Puckzzz: ik krijg de foto niet groter. Ik krijg binnenkort mijn eigen domeinnaamDan kan ik ze er gewoon groter opzetten)
En bij deze wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen hele fijne kerstdagen te wensen en dat het maar een mooi 2010 mag worden!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb het gehad met de indeling van mijn opbergkastje, ik ga opruimenen ondertussen rukt de nagellak overal op.. Ze staan op mijn bureau enzo, dat is heul niet de bedoeling
Het schijnt een teken te zijn dat je een Helmer nodig hebtquote:
Foto'squote:Op dinsdag 15 december 2009 17:04 schreef Mirjam het volgende:
leuk die kerstnagels
ik heb bij de ikea 2 plastic opbergbakken gekocht met zo'n inkegtray, naaidoos idee.
straks inruimen, volgens mij zijn ze ideaal voor al m'n nagelrotzooi
zal ik later makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Foto'sMisschien kan ik dat gebruiken naast mijn kastje als die écht vol is
![]()
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zal ik later maken![]()
ik wil het bij die 2 dozen houden, die kunnen dan mooi in de voorraadkast, en pakken als ik ze nodig heb
Oh me likeyquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Lindytje het volgende:
Hier geen kerst maar kitch:
[ afbeelding ]
Lief!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Pics or it didn't happen!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lief!
OMG somebody stop me!! Ik ben echt gruwlijk over the top aan het gaan met mijn nagels
Er zit nu al Ruby Pumps, groene glitter, gouden en rode dots (veel) en zilveren striper op, en dan komen er zo nog wat strass steentjes bij
Ga door ga door!!!! En dan foto's maken en laten zienquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lief!
OMG somebody stop me!! Ik ben echt gruwlijk over the top aan het gaan met mijn nagels
Er zit nu al Ruby Pumps, groene glitter, gouden en rode dots (veel) en zilveren striper op, en dan komen er zo nog wat strass steentjes bij
MUA en RBLquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:56 schreef Daph_ het volgende:
Hahahaha de RBL sale begint over 5 4 minuten en het hele nailboard op MUA staat er vol mee, ik lach me dood
Neem een cocktailprikkertje ofzo!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:00 schreef Mirjam het volgende:
nadeel van m'n nepnagels, ik krijg het laadklepje van m'm telefoon niet meer open
heb met alle nagels echt een tijd moeten pielen
RBL = Rescue Beauty Lounge, nagellakmerk dat vandaag 5 uur lang 50% korting gaf op hun nagellakken die normaal $ 18 per stuk kostenquote:
VIP 5 HOURquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:03 schreef Nieners het volgende:
Moet je dan nog een code invoeren bij RBL?
Scrangie is nog steeds $18
Oeh nice!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:06 schreef Mirjam het volgende:
zo, voor en na de ikeaboxen: (1 bleek precies genoeg trouwens)
[ afbeelding ]
voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:07 schreef Burdie het volgende:
Mirjam, waarom zit er afplaktape tussen je nagellakspullen?![]()
Thanks, maar....quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
VIP 5 HOUR
is de code
Maar shipping naar Nederland is $ 38.50 he!!
voor 2 lakjes is me iets te overdreven iddquote:Total: $56.50
Hmja, verklaart. Op zich. Ik deed het altijd met 'gewoon' plakband, alleen dan liet altijd de onderste laag weer losquote:
Ik had heel zielig gedaan op het forum van MUA en nu mocht ik meebestellen met iemand uit de VSquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:09 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks, maar....
[..]
voor 2 lakjes is me iets te overdreven idd.
niet veel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hmja, verklaart. Op zich. Ik deed het altijd met 'gewoon' plakband, alleen dan liet altijd de onderste laag weer los.
Afplaktape dus, slim!![]()
Hoeveel kost die box trouwens?.
Das standaard bij IKEA toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet veel.
je moet alles bij elkaar verzamelen (bak, deksel, inzettray en sluitclips)
maar voor een euro of 5,6 ben je zeker wel klaar
CG is fijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:12 schreef MevrouwFlodder het volgende:
Krijg van de week m'n eerste ladinkje China Glaze binnen!
zal ff kijken voor je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das standaard bij IKEA toch?![]()
Mag ik wijsneuzerig zijn en vragen wat de afmetingen zijn van die bak? Of staat het gewoon op de website? Dan zoek ik het zelf wel uit
*** 8 RBL lakjes komen mijn kant op binnenkort![]()
jawel maar met onzettend lelijke flits wat er dus niet uitziet zoals het in het echt er uitziet zeg maar...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WAUW!!
Heb je ook een foto van "recht voor je nagels" zeg maar?
Thanksquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zal ff kijken voor je.
39x28x28
en nu snap ik ook waarom die sluitclips niet passen, heb ze voor de verkeerde maat bak gekocht
er hing een ander kaaryje boven. aan de hand van dat kaartje heb ik die clips gekocht.
ach, die deksel kan er ook los op.
prijzen:
bak; 2,50
deksel 1,00
inlay 2,50
zo
Ik vind het echt ontzettend gaafquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jawel maar met onzettend lelijke flits wat er dus niet uitziet zoals het in het echt er uitziet zeg maar...![]()
en ik moet rechts nog doen
wat leeeeeuuuuuuuukquote:
Goed geregeld! Welke allemaal?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had heel zielig gedaan op het forum van MUA en nu mocht ik meebestellen met iemand uit de VS
Jij ook!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef mmascha het volgende:
Leuk Daph! Ik was net bezig met mijn kerstnagels. Dit is mijn versie, zomaar gelukt met meerdere kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij deze wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen hele fijne kerstdagen te wensen en dat het maar een mooi 2010 mag worden!
Nou en? Dan maar kitsch! Ik vind ze leuk!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, mooi hoor!quote:
Ik ga eens even terug lezen, heb dit hele verhaal gemist.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef bernies het volgende:
vraagje aan Oblivion: de Soak off gel waarover wat stond in het vorige topic, is dat wat? Of zeg je, niet doen?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:41 schreef Puckzzz het volgende:
stap voor stap fotootjes worden nu gemaakt
Echt ontzettend lief van haarquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef Nieners het volgende:
[..]
Goed geregeld! Welke allemaal?
@Puckzzz, wat een geweldige nagels!!!
dus als ik glitterlak op heb, mag ik het niet meer afhalen met pure acteon?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb het verhaal even gelezen, maar alle gels en acryl krijg je er gewoon af met aceton,
Jawel hoor, alleen het zal een laagje aantasten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dus als ik glitterlak op heb, mag ik het niet meer afhalen met pure acteon?
ohja, doe ik dat wel, anders vind ik het zo zondequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen het zal een laagje aantasten...
Trouwens acetonvrije erop laten weken, helpt net zo goed hoor..
Hou die pure aceton maar voor als je je acryl eraf wilt hebben, is slimmer..quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, doe ik dat wel, anders vind ik het zo zonde
dawissikdusnie
Dank je voor het antwoord, ik hou het nog maar even bij mijn natuurlijke nagels, leek me alleen zo handig zodat de lak langer blijft zitten, maar wat je zegt, kwetsbaarder...dus daarvoor hoef ik het niet te doen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb het verhaal even gelezen, maar alle gels en acryl krijg je er gewoon af met aceton, dus waarom dit dan zo speciaal is..![]()
Ja, het zal dunner zijn...
En ja veel flexibeler, maar dus ook kwetsbaarder...
Kwestie van proberen denk ik.![]()
Kan er geen zinnig woord over zeggen, ken het niet.
Nou ze zullen geheid sterker zijn, alleen als je langere nagels krijgt, ga je ook meer stoten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:52 schreef bernies het volgende:
[..]
Dank je voor het antwoord, ik hou het nog maar even bij mijn natuurlijke nagels, leek me alleen zo handig zodat de lak langer blijft zitten, maar wat je zegt, kwetsbaarder...dus daarvoor hoef ik het niet te doen!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:52 schreef bernies het volgende:
[..]
Dank je voor het antwoord, ik hou het nog maar even bij mijn natuurlijke nagels, leek me alleen zo handig zodat de lak langer blijft zitten, maar wat je zegt, kwetsbaarder...dus daarvoor hoef ik het niet te doen!
Dat soak off komt op je nagels he en je kan ze er niet langer door krijgen. Dus is een extra laagje OP je nagel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:52 schreef bernies het volgende:
[..]
Ziet er echt heel erg goed uit! Ben benieuwd hoe ze je gaan bevallen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt ontzettend lief van haar
Ik heb deze besteld:
Heel veel mooie foto's van nog mooiere kleuren!
Yay!!
Had ik begrepen, lengte is voor mij ook niet het probleem, dat heeft mijn mama goed doorgegevenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat soak off komt op je nagels he en je kan ze er niet langer door krijgen. Dus is een extra laagje OP je nagel.
Ik ook! Ik ben nu al helemaal blij (Lees: hyper) en de lakken zijn nog niet eens bij haar afgeleverdquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Ziet er echt heel erg goed uit! Ben benieuwd hoe ze je gaan bevallen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben nu al helemaal blij (Lees: hyper) en de lakken zijn nog niet eens bij haar afgeleverd
Teal, Frugalista an Lovacore PLEASE SANTA??!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt ontzettend lief van haar
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
Bruised
[ afbeelding ]
Orbis Non sufficit
[ afbeelding ]
Locavore
[ afbeelding ]
Frugalista
[ afbeelding ]
Recycle
[ afbeelding ]
Teal
[ afbeelding ]
Stormy
[ afbeelding ]
Scrangie
Yay!!
Dansjes zijn mij ook geheel niet vreemd. Je had me afgelopen zaterdagavond moeten zien toen ik mijn nieuwe rookoventje in elkaar aan het sleutelen was. Keihard Skyradio Kersthits op en maar sleutelen en meebrullen en dansjes op zijn tijdquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:06 schreef bernies het volgende:
[..]
Ohhhh dat hyper ken ik zo goed, kan ik ook hebben, zo blij met een kleurtje!
(kan dan echt een dansje in de kamer doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |