abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 16:40:38 #201
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_79711602
Hier een kijkje in het nieuwe Twins-stadion, Target Field Dit was tijdens een exhibition game van de Gophers tegen Louisiana Tech. Op 29 juni ben ik er
http://www.flickr.com/photos/wjries/sets/72157623591756003/show/
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:47:18 #202
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79714233
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Plastic_Power het volgende:
Hier een kijkje in het nieuwe Twins-stadion, Target Field Dit was tijdens een exhibition game van de Gophers tegen Louisiana Tech. Op 29 juni ben ik er
Mooi ballpark!

De Twins hadden ook wel broodnodig iets nieuws nodig natuurlijk.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_79718579
Twins nu op ESPN tegen de Cards, even wat springtraining meepakken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 04:49:07 #204
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_79734591
Zondagavond gaan we beginnen. *blij*
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_79735050
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 04:49 schreef popolon het volgende:
Zondagavond gaan we beginnen. *blij*
Gelukkig maandag vrij (2e paasdag), dan kan we hier op ESPNA Opening Day ook meemaken
pi_79735605
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Plastic_Power het volgende:
wow, mooi stadion !
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:50:33 #207
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_79784132
quote:
In the early afternoon, the club announced it had swung a trade with the Tigers for pitcher Nate Robertson. Lefty relief prospect Jay Voss was sent to Detroit to complete the deal.

And after the Marlins beat the Nationals, 9-5, at Roger Dean Stadium, the team optioned Rick VandenHurk and Tim Wood to Triple-A New Orleans.
Dat is toch wel jammer. Ook al had hij in een paar wedstrijden een ERA boven de 6. Ik heb de pitchers van Florida een beetje bijgehouden in spring training. Dat was niet overtuigend. Ik verwacht Rick nog wel terug dit seizoen in de majors.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:53:33 #208
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_79786937
Ik heb liever Rick dan Nate. Good riddance.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:12:12 #209
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_79787690
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef maartena het volgende:

[..]

De Twins hadden ook wel broodnodig iets nieuws nodig natuurlijk.
Zeker, al zal ik altijd een speciaal plekje voor het Metrodome hebben, omdat ik er mijn eerste NFL, MLB en college football games heb gezien.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:31:08 #210
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_79788522
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:12 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Zeker, al zal ik altijd een speciaal plekje voor het Metrodome hebben, omdat ik er mijn eerste NFL, MLB en college football games heb gezien.
Nu nog twee nieuwe stadions in Florida en alle teams hebben iets moois. Dodger Stadium is oud, maar heeft wel iets. En het heeft geen dak.
pi_79808367
quote:
Minnesota Twins leadoff man Denard Span(notes) hit a hard foul ball that struck his mom in the chest during Wednesday’s game. She was treated by paramedics and back in the stands minutes later.

Wanda Wilson was wearing a Span jersey and sitting with about 20 family members and friends near the third-base dugout. Span took a defensive swing in the first inning and hit a liner right at her in the box seats.

A stunned Span sprinted into the stands and stayed with his mother while she was treated. The split-squad game against the New York Yankees was delayed for a few minutes as she walked to first aid, and the Twins said she was sore but OK.

Span returned to the plate and struck out on the next pitch. The Twins originally said Span would leave the game, but his mother was sitting in a different seat by the bottom of the first inning and he went to play center field.

Span flied out in the second inning, then left in the bottom of the third, telling a team official he wasn’t mentally into the game. Span and his mother spent time together after he departed.

The AL co-leader in triples last season was born and raised in Tampa. Span regularly volunteers to make the long trip from the Twins’ spring training home in Fort Myers when Minnesota visits the Yankees so he can see his family.
Hoe is het mogelijk dat je net je moeder raakt.
pi_79808606
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk dat je net je moeder raakt.
Toevallig net het begin van die pot vandaag gezien... weird was dat...
Wel een applaus van het publiek voor ma Span toen ze opstond
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:11:48 #213
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79811402
Baseball season is weer erg dichtbij, dus tijd om mijn icoon te veranderen.....

De Ducks halen de playoffs toch niet.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_79813731
Benieuwd wat de Cardinals er dit seizoen van gaan maken. Binnenkort ook maar eens mlb.tv aanschaffen gezien ik toch wel regelmatig een game of een gedeelte wil meepakken.
......
  donderdag 1 april 2010 @ 00:56:20 #215
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79815785
Met MLB.tv kun je meer MLB kijken dan de meeste Amerikanen op TV..... er zitten namelijk veel blackouts op MLB, en vaak kun je alleen de lokale teams bekijken. Elk weekend zijn er wel wedstrijden uit de hele MLB te zien, en alle playoffs zijn ook in heel Noord Amerika te zien.

Ik heb nog wel een beetje geluk.... (net als Chicago en New York....) dat ik in een markt woon met twee teams, want ik krijg dus wel ALLE Dodgers en ALLE Angels games.

Op zich wel handig dat het een AL en een NL team is dan, dan kan ik toch een beetje meer NL meepakken zo af en toe. Meestal hou ik het gewoon bij Angels games.... Ik gooi de TV aan, en doe vaak andere dingen op de laptop, baseball is een heerlijke sport om gewoon aan te hebben staan, en mijn vrouw is ook al sinds een klein meisje een Angels fan.
-
  donderdag 1 april 2010 @ 02:34:45 #216
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_79817174
We kunnen hier de Tigers, Cubs en White Sox zien op de lokale zenders. Maar het mooiste is altijd baseball tonight, dat uurtje op ESPN 's avonds. Even alle highlights meepikken.
pi_79833379
MLB.tv is wel geweldig hoor. Heb het vorig jaar een tijdje gebruikt. Nu opgezegd, tegenwoordig hebben we streams.

GO RAYS!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_79841285
Waar kijken jullie MLB TV? online? en zo ja doe eens een linkje.
Ik kijk MLB alleen maar via ESPN op de tv,zoals gisteren die pot tegen de NYY. (uitslag gemist)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  donderdag 1 april 2010 @ 19:27:51 #219
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79841758
rubje, je kunt een abonnement nemen op MLB.tv - en de link is inderdaad: http://www.mlb.tv

Daarmee kun je ALLE MLB wedstrijden bekijken. Verder zijn er ook nog wat gratis mogelijkheden uit het grijze circuit, zoals via myp2p.eu
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 03:30:05 #220
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79857928
Eerste wedstrijd in Angel Stadium vanavond!

Vanavond tegen San Diego, morgen tegen de Dodgers, en zaterdag uit tegen de Dodgers in L.A..... zijn alledrie nog wel spring training wedstrijden natuurlijk, maar hier eindigen ze de spring training altijd met een stel "freeway series" wedstrijden van de lokale teams tegen elkaar....

Alvast even in de sfeer komen voor volgende week, wanneer het echt begint!
-
  zaterdag 3 april 2010 @ 16:41:30 #221
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_79906072
Ik weet niet goed wat ik moet verwachten van de Red Sox dit jaar. De rotation is de beste in baseball. De lineup is wat mij betreft qua hitting iets teveel mediocre. Veel low-scoring games. Ik heb wel vertrouwen in het behalen van de playoffs, maar het zal nog lastig genoeg zijn tegen de Rays en Yanks. Ook de O's hebben een team met goede spelers. Jij nog wat bespiegelingen Guard?
  zondag 4 april 2010 @ 06:10:42 #222
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_79924719
It's here: Gameday.

Veel succes met je nieuwe closer Angel fans. Met zo'n ERA moet 't wel lukken.

Zo blij dat 'ie weg is, in hemelsnaam, Rodney, wie wil dat nou?
pi_79928289
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:41 schreef Terreros85 het volgende:
Ik weet niet goed wat ik moet verwachten van de Red Sox dit jaar. De rotation is de beste in baseball. De lineup is wat mij betreft qua hitting iets teveel mediocre. Veel low-scoring games. Ik heb wel vertrouwen in het behalen van de playoffs, maar het zal nog lastig genoeg zijn tegen de Rays en Yanks. Ook de O's hebben een team met goede spelers. Jij nog wat bespiegelingen Guard?
Ik vrees dat het smallball zal worden, de power mist wel in de lineup. Youkilis en Martinez lijken de big bats te worden, Ortiz is weer slecht bezig, en dit jaar zal ie niet lang in de lineup blijven als ie weer zo begint als vorig jaar.
De Yankees zijn favoriet voor de divisie, en de Bosox zullen met toch een paar goede teams moeten gaan vechten voor de AL wilcard spot. Zo zeker ben ik nog niet van de play-offs. Ik houd rekening met een verrassing in de west.

Ik denk dat ik voor succes beter naar de Cardinals kan kijken dit jaar.
  zondag 4 april 2010 @ 13:52:11 #224
254894 LenmB
Put it on the board... YES!
pi_79931082
Ik denk dat de Red Sox een aardig team hebben. Ze proberen het denk ik met het team van nu. Als dat niet werkt gaan ze proberen Adrian Gonzalez te halen. Als dat niet lukt (Padres te star) zie ik ze Adam Dunn halen voor DH (vooral als Ortiz tegenvalt).

Beckett, Lester en Lackey zijn bijna ongeevenaard. Ook Buchholz en Matzusaka kunnen veel potten breken. Ik ben ook benieuwd wat de defense voor pluspunten geeft. Bay weg scheelt veel. Cameron is echt een goeie en heeft altijd veel positieve invloed op een team (hij is een winnaar).

Er zitten weinig gaten in de lineup van de Red Sox, alhoewel er ook weinig sterren in zitten. Ellsbury, Pedroia, Martinez, Youkilis, Ortiz, Beltre, Drew, Cameron en Scutaro. Ook zeer evenwichtig in lefties righties.

Bullpen met Bard, Okajima, Papelbon, Delcarmen en Ramirez is ook sterk natuurlijk. Daar kunnen ze het voordeel pakken ten opzichte van de Rays.

Ben wel bang dat de Wild Card misschien naar de AL Central gaat. Indians en Royals zijn zo slecht dat de Twins en White Sox daar veel Wins kunnen pakken.

Nog maar 12 uur!!!!
Schrijft nieuwsberichten, voorbeschouwingen en analyses op SportAmerika over Baseball en soms andere Amerikaanse sporten.
  zondag 4 april 2010 @ 14:57:18 #225
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_79933535
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:52 schreef LenmB het volgende:
Ik denk dat de Red Sox een aardig team hebben. Ze proberen het denk ik met het team van nu. Als dat niet werkt gaan ze proberen Adrian Gonzalez te halen. Als dat niet lukt (Padres te star) zie ik ze Adam Dunn halen voor DH (vooral als Ortiz tegenvalt).

Beckett, Lester en Lackey zijn bijna ongeevenaard. Ook Buchholz en Matzusaka kunnen veel potten breken. Ik ben ook benieuwd wat de defense voor pluspunten geeft. Bay weg scheelt veel. Cameron is echt een goeie en heeft altijd veel positieve invloed op een team (hij is een winnaar).

Er zitten weinig gaten in de lineup van de Red Sox, alhoewel er ook weinig sterren in zitten. Ellsbury, Pedroia, Martinez, Youkilis, Ortiz, Beltre, Drew, Cameron en Scutaro. Ook zeer evenwichtig in lefties righties.

Bullpen met Bard, Okajima, Papelbon, Delcarmen en Ramirez is ook sterk natuurlijk. Daar kunnen ze het voordeel pakken ten opzichte van de Rays.

Ben wel bang dat de Wild Card misschien naar de AL Central gaat. Indians en Royals zijn zo slecht dat de Twins en White Sox daar veel Wins kunnen pakken.

Nog maar 12 uur!!!!
Ik denk dat de race voor de Wildcard in de AL heel spannend wordt. Ik denk dat de Angels, Rangers, Mariners, White Sox, Tigers, Twins, Rays en Red Sox allemaal een beetje van hetzelfde niveau zijn. Ze hebben allemaal de voors en tegens. Ik hoop dat de Royals een leuk seizoen draaien. Maar het is wel heel matig allemaal. Een ander team in opbouw die ik wel ga volgen is Cincy. Prima pitching staff en als Chapman deze zomer ook nog mee gaat doen .
  zondag 4 april 2010 @ 16:45:04 #226
254894 LenmB
pi_79937323
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:57 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ik denk dat de race voor de Wildcard in de AL heel spannend wordt. Ik denk dat de Angels, Rangers, Mariners, White Sox, Tigers, Twins, Rays en Red Sox allemaal een beetje van hetzelfde niveau zijn. Ze hebben allemaal de voors en tegens. Ik hoop dat de Royals een leuk seizoen draaien. Maar het is wel heel matig allemaal. Een ander team in opbouw die ik wel ga volgen is Cincy. Prima pitching staff en als Chapman deze zomer ook nog mee gaat doen .
Ik ga met heel veel interesse naar de Reds kijken. Echt een leuk jong team.

Toch vind ik dat de Yankees, Red Sox en Rays veruit de beste teams zijn in de AL. Daar achter volgen (volgens mij dan hè ) de Mariners, Angels, Twins en Rangers. De Tigers en White Sox daar weer achter.

Als je Royalsfan bent: veel plezier dit seizoen. Gelukkig heeft KC Greinke, anders was het helemaal niet om aan te gluren.
Schrijft nieuwsberichten, voorbeschouwingen en analyses op SportAmerika over Baseball en soms andere Amerikaanse sporten.
  zondag 4 april 2010 @ 18:05:09 #227
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_79939772
In de NL heb ik hoge verwachtingen van Atlanta. Ik denk niet dat ze Philly bij kunnen houden, maar Wild Card ligt zeker in de mogelijkheden. Atlanta heeft alleen hetzelfde probleem als de Red Sox. Te weing kracht in de lineup. De rotation is een van de besten in baseball met Hansen, Jurrjens, Hudson, Lowe en Kawakami. In de NL Central zal het gaan tussen de Cards en Cubs. De Cubs wel met een grote maar. Big Z moet terug naar de oude vorm. Anders is de rotation te zwak. Lineup is wel aardig. Cards zijn volgens mij te afhankelijk van Pujols en Holliday. Als een van de twee wat overkomt, moet de middelmaat de kar trekken. In de NL West ga ik voor Colorado en dat gun ik ze ook wel. Ik heb van ze genoten in de playoffs vorig jaar. Dodgers gaan ten onder aan een jonge rotation en een te oude lineup.
pi_79940421
De Braves hebben een hoop "ifs" op hun roster. Hudson, Jones, Saito, Wagner, Glaus. Als ze fit zijn ze ze erg nuttig maar dat is tegenwoordig een big "if". Maar mochten deze jongens toch fit kunnen blijven of rond de 120-140 games kunnen spelen dan geef ik de Braves de beste kansen voor de Wild Card. En toch geef ik ook de Marlins een goede kans. Runs scoren is geen probleem en ze hebben met Johnson - Nolasco een goede 1-2 duo en Nate Robertson zal het in de NL beter doen dan in de NL. Alleen de bullpen is een groot vraagteken. In de Central zijn de Cards gewoon het beste team. De West lijkt weer de leukste divisie met de Dodgers. Rockies en SF. En toch verwacht ik wel wat van SF. DeRosa en Huff maken die lineup toch beter en als Jonathan Sanchez wat meer stabiel gaat pitchen dan geef ik ze een hele goede kans.

De AL East is weer de sterkste divisie. De Rays hebben veel potentie, de Yanks zijn loaded en de BoSox kiezen dit jaar voor pitching en defense. In de Central verwacht ik toch vrij veel van de White Sox. Quentin is weer 100% en ze krijgen hopelijk een full season van Peavy. Ze hehbben op papier een vrij goede roster. Met de Twins moet je maar afwachten hoe ze het gaan doen in hun nieuwe ballpark. De Mariners hebben een hoop geld uitgegeven maar ik heb nog steeds mijn twijfels over hun lineup. Het ziet er beter uit maar of dat genoeg zal zijn betwijfel ik. En Lee is geblesseerd, Berard is geblesseerd. Ik geef de Angels gewoon weer de beste kansen.

En ach...de Cubs blijven de Cubs...

[ Bericht 8% gewijzigd door The_Playmaker op 04-04-2010 18:34:01 ]
pi_79940928
quote:
Op zondag 4 april 2010 18:05 schreef Terreros85 het volgende:
Cards zijn volgens mij te afhankelijk van Pujols en Holliday. Als een van de twee wat overkomt, moet de middelmaat de kar trekken. In de NL West ga ik voor Colorado en dat gun ik ze ook wel. Ik heb van ze genoten in de playoffs vorig jaar. Dodgers gaan ten onder aan een jonge rotation en een te oude lineup.
Cards hebben ook nog jongens als Ludwick, Rasmus, Molina, Lopez. Waarschijnlijk de sterkste 1-2 in de NL in Carpenter en Wainwright. Ik ben alleen benieuwd of Franklin een one year wonder is of dat hij dit jaar weer zo'n goede closer zal zijn.

En de Dodgers hebben trouwens meer 3 "oudjes" in hun lineup. Manny, Furcal en Blake. Loney, Ethier, Martin, Kemp, DeWitt zijn allemaal nog vrij jong. Hun pitching staff is wel een groot vraagteken. Ik bedoel...Vicente Padilla is je Opening Day starter?
  zondag 4 april 2010 @ 19:35:48 #230
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79942328
20:00 in the east, 17:00 in the west.....

En 01:00 in Nederland.

Toch wel aardige seizoen opener, Yankees @ Red Sox
-
  zondag 4 april 2010 @ 19:38:11 #231
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_79942396
Ik dacht dat Russell Martin ook al 30 was . Die sloeg vorig jaar slechts .250. Dat moet dit jaar absoluut beter. Ze hebben trouwens Brad Ausmus op z'n 41e nog als backup catcher .
  zondag 4 april 2010 @ 19:38:33 #232
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_79942409
quote:
Op zondag 4 april 2010 19:35 schreef maartena het volgende:
20:00 in the east, 17:00 in the west.....

En 01:00 in Nederland.

Toch wel aardige seizoen opener, Yankees @ Red Sox
02:00
  zondag 4 april 2010 @ 19:48:40 #233
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79942707
quote:
Op zondag 4 april 2010 19:38 schreef Terreros85 het volgende:
02:00
Oh ja, NL is ook alweer een week op zomertijd..... nou ja, 02:00 dan.

09:00 naar bed, 03:00 eruit, en de laatste 6 innings meepakken?
-
pi_79942837
quote:
Op zondag 4 april 2010 19:38 schreef Terreros85 het volgende:
Ik dacht dat Russell Martin ook al 30 was . Die sloeg vorig jaar slechts .250. Dat moet dit jaar absoluut beter. Ze hebben trouwens Brad Ausmus op z'n 41e nog als backup catcher .
Misschien komt dat ook omdat hij toch al een aantal jaartjes in de Majors speelt. Maar hij is pas 27. De laatste 2 jaar zijn z'n cijfers idd elk jaar minder geworden. Ethier (27), Kemp (25), Loney (25), DeWitt 24) zijn allemaal nog jong. Alleen word Manny er niet jonger op en hij is nog steeds belangrijk voor LA.
  zondag 4 april 2010 @ 20:00:52 #235
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_79943114
quote:
Op zondag 4 april 2010 19:48 schreef maartena het volgende:

[..]

Oh ja, NL is ook alweer een week op zomertijd..... nou ja, 02:00 dan.

09:00 naar bed, 03:00 eruit, en de laatste 6 innings meepakken?
Ik zie nog wel even. 's Nachts uit bed doe ik sowieso niet. Waarschijnlijk ben ik rond 2 uur nog wel even wakker voor de first pitch. En dan de volgende dag de uitslag.
pi_79944214
duik zo nog even de kroeg in, kijk wel of ik tijd terug ben voor de opener, en anders hebben we nog de rerun morgen op ESPNA (al is die met 10.30 ook niet op een gunstige tijd, als je om 02.00 nog in de kroeg zit ). En anders morgen op "normale" Nederlandse tijden ook wedstrijden te zien
pi_79956630
Toch vrij aardig als je als Red Sox zijnde spelers als Hermida, Hall en Lowell op de bank hebt zitten.
pi_79956826
Ook een bench die bij elkaar $20 miljoen verdient
We play today. We win today. Das it.
  maandag 5 april 2010 @ 02:33:31 #239
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_79957452
Curtis.
pi_79957461
2-0 Yankees, solo HRs Posada en Granderson
  maandag 5 april 2010 @ 02:52:49 #241
254894 LenmB
pi_79957762
Red Sox maken 2-1.

Beckett was 5 slagmannen perfect en toen twee homeruns en daarna nog eens twee hits.
  maandag 5 april 2010 @ 03:49:49 #242
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_79958330
Boston gaat naar de bullpen.
  maandag 5 april 2010 @ 04:28:17 #243
254894 LenmB
pi_79958492
2 RBI Triple van Youkilis maakt het 5-4. Dit wordt een bullpen game.
pi_79958520
Ugh 5-5 inmiddels
pi_79958597
Yankees pakken weer de leiding in de 7e inning: 7-5
  maandag 5 april 2010 @ 05:30:29 #246
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79958719
Ik vraag me dan toch af..... hoeveel Red Sox fans hun dochter "Caroline" hebben genoemd.
-
  maandag 5 april 2010 @ 05:44:50 #247
254894 LenmB
pi_79958732
Wow. 9-7 nu. Red Sox pitching en defense? It's all about the offence today. Slechts één homerun, though.
  maandag 5 april 2010 @ 12:15:44 #248
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_79962836
Eerste win is binnen

Vandaag alle andere teams in actie
  maandag 5 april 2010 @ 12:47:05 #249
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_79963911
Vanavond op ESPN America:

Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_79965921
Dat was een aantrekkelijke openinggame, zeker voor de neutrale toeschouwer.
Vandaag barst het dan helemaal los
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')