Mooi ballpark!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Plastic_Power het volgende:
Hier een kijkje in het nieuwe Twins-stadion, Target FieldDit was tijdens een exhibition game van de Gophers tegen Louisiana Tech. Op 29 juni ben ik er
![]()
http://www.flickr.com/photos/wjries/sets/72157623591756003/show/
Gelukkig maandag vrij (2e paasdag), dan kan we hier op ESPNA Opening Day ook meemakenquote:
wow, mooi stadion !quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Plastic_Power het volgende:
Hier een kijkje in het nieuwe Twins-stadion, Target FieldDit was tijdens een exhibition game van de Gophers tegen Louisiana Tech. Op 29 juni ben ik er
![]()
http://www.flickr.com/photos/wjries/sets/72157623591756003/show/
Dat is toch wel jammer. Ook al had hij in een paar wedstrijden een ERA boven de 6. Ik heb de pitchers van Florida een beetje bijgehouden in spring training. Dat was niet overtuigend. Ik verwacht Rick nog wel terug dit seizoen in de majors.quote:In the early afternoon, the club announced it had swung a trade with the Tigers for pitcher Nate Robertson. Lefty relief prospect Jay Voss was sent to Detroit to complete the deal.
And after the Marlins beat the Nationals, 9-5, at Roger Dean Stadium, the team optioned Rick VandenHurk and Tim Wood to Triple-A New Orleans.
Zeker, al zal ik altijd een speciaal plekje voor het Metrodome hebben, omdat ik er mijn eerste NFL, MLB en college football games heb gezien.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef maartena het volgende:
[..]
De Twins hadden ook wel broodnodig iets nieuws nodig natuurlijk.
Nu nog twee nieuwe stadions in Florida en alle teams hebben iets moois. Dodger Stadium is oud, maar heeft wel iets. En het heeft geen dak.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:12 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zeker, al zal ik altijd een speciaal plekje voor het Metrodome hebben, omdat ik er mijn eerste NFL, MLB en college football games heb gezien.
Hoe is het mogelijk dat je net je moeder raakt.quote:Minnesota Twins leadoff man Denard Span(notes) hit a hard foul ball that struck his mom in the chest during Wednesday’s game. She was treated by paramedics and back in the stands minutes later.
Wanda Wilson was wearing a Span jersey and sitting with about 20 family members and friends near the third-base dugout. Span took a defensive swing in the first inning and hit a liner right at her in the box seats.
A stunned Span sprinted into the stands and stayed with his mother while she was treated. The split-squad game against the New York Yankees was delayed for a few minutes as she walked to first aid, and the Twins said she was sore but OK.
Span returned to the plate and struck out on the next pitch. The Twins originally said Span would leave the game, but his mother was sitting in a different seat by the bottom of the first inning and he went to play center field.
Span flied out in the second inning, then left in the bottom of the third, telling a team official he wasn’t mentally into the game. Span and his mother spent time together after he departed.
The AL co-leader in triples last season was born and raised in Tampa. Span regularly volunteers to make the long trip from the Twins’ spring training home in Fort Myers when Minnesota visits the Yankees so he can see his family.
Toevallig net het begin van die pot vandaag gezien... weird was dat...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat je net je moeder raakt.
Ik vrees dat het smallball zal worden, de power mist wel in de lineup. Youkilis en Martinez lijken de big bats te worden, Ortiz is weer slecht bezig, en dit jaar zal ie niet lang in de lineup blijven als ie weer zo begint als vorig jaar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:41 schreef Terreros85 het volgende:
Ik weet niet goed wat ik moet verwachten van de Red Sox dit jaar. De rotation is de beste in baseball. De lineup is wat mij betreft qua hitting iets teveel mediocre. Veel low-scoring games. Ik heb wel vertrouwen in het behalen van de playoffs, maar het zal nog lastig genoeg zijn tegen de Rays en Yanks. Ook de O's hebben een team met goede spelers. Jij nog wat bespiegelingen Guard?
Ik denk dat de race voor de Wildcard in de AL heel spannend wordt. Ik denk dat de Angels, Rangers, Mariners, White Sox, Tigers, Twins, Rays en Red Sox allemaal een beetje van hetzelfde niveau zijn. Ze hebben allemaal de voors en tegens. Ik hoop dat de Royals een leuk seizoen draaien. Maar het is wel heel matig allemaal. Een ander team in opbouw die ik wel ga volgen is Cincy. Prima pitching staff en als Chapman deze zomer ook nog mee gaat doenquote:Op zondag 4 april 2010 13:52 schreef LenmB het volgende:
Ik denk dat de Red Sox een aardig team hebben. Ze proberen het denk ik met het team van nu. Als dat niet werkt gaan ze proberen Adrian Gonzalez te halen. Als dat niet lukt (Padres te star) zie ik ze Adam Dunn halen voor DH (vooral als Ortiz tegenvalt).
Beckett, Lester en Lackey zijn bijna ongeevenaard. Ook Buchholz en Matzusaka kunnen veel potten breken. Ik ben ook benieuwd wat de defense voor pluspunten geeft. Bay weg scheelt veel. Cameron is echt een goeie en heeft altijd veel positieve invloed op een team (hij is een winnaar).
Er zitten weinig gaten in de lineup van de Red Sox, alhoewel er ook weinig sterren in zitten. Ellsbury, Pedroia, Martinez, Youkilis, Ortiz, Beltre, Drew, Cameron en Scutaro. Ook zeer evenwichtig in lefties righties.
Bullpen met Bard, Okajima, Papelbon, Delcarmen en Ramirez is ook sterk natuurlijk. Daar kunnen ze het voordeel pakken ten opzichte van de Rays.
Ben wel bang dat de Wild Card misschien naar de AL Central gaat. Indians en Royals zijn zo slecht dat de Twins en White Sox daar veel Wins kunnen pakken.
Nog maar 12 uur!!!!
Ik ga met heel veel interesse naar de Reds kijken. Echt een leuk jong team.quote:Op zondag 4 april 2010 14:57 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik denk dat de race voor de Wildcard in de AL heel spannend wordt. Ik denk dat de Angels, Rangers, Mariners, White Sox, Tigers, Twins, Rays en Red Sox allemaal een beetje van hetzelfde niveau zijn. Ze hebben allemaal de voors en tegens. Ik hoop dat de Royals een leuk seizoen draaien. Maar het is wel heel matig allemaal. Een ander team in opbouw die ik wel ga volgen is Cincy. Prima pitching staff en als Chapman deze zomer ook nog mee gaat doen.
Cards hebben ook nog jongens als Ludwick, Rasmus, Molina, Lopez. Waarschijnlijk de sterkste 1-2 in de NL in Carpenter en Wainwright. Ik ben alleen benieuwd of Franklin een one year wonder is of dat hij dit jaar weer zo'n goede closer zal zijn.quote:Op zondag 4 april 2010 18:05 schreef Terreros85 het volgende:
Cards zijn volgens mij te afhankelijk van Pujols en Holliday. Als een van de twee wat overkomt, moet de middelmaat de kar trekken. In de NL West ga ik voor Colorado en dat gun ik ze ook wel. Ik heb van ze genoten in de playoffs vorig jaar. Dodgers gaan ten onder aan een jonge rotation en een te oude lineup.
02:00quote:Op zondag 4 april 2010 19:35 schreef maartena het volgende:
20:00 in the east, 17:00 in the west.....
En 01:00 in Nederland.
Toch wel aardige seizoen opener, Yankees @ Red Sox
Oh ja, NL is ook alweer een week op zomertijd..... nou ja, 02:00 dan.quote:
Misschien komt dat ook omdat hij toch al een aantal jaartjes in de Majors speelt. Maar hij is pas 27. De laatste 2 jaar zijn z'n cijfers idd elk jaar minder geworden. Ethier (27), Kemp (25), Loney (25), DeWitt 24) zijn allemaal nog jong. Alleen word Manny er niet jonger op en hij is nog steeds belangrijk voor LA.quote:Op zondag 4 april 2010 19:38 schreef Terreros85 het volgende:
Ik dacht dat Russell Martin ook al 30 was. Die sloeg vorig jaar slechts .250. Dat moet dit jaar absoluut beter. Ze hebben trouwens Brad Ausmus op z'n 41e nog als backup catcher
.
Ik zie nog wel even. 's Nachts uit bed doe ik sowieso niet. Waarschijnlijk ben ik rond 2 uur nog wel even wakker voor de first pitch. En dan de volgende dag de uitslag.quote:Op zondag 4 april 2010 19:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Oh ja, NL is ook alweer een week op zomertijd..... nou ja, 02:00 dan.
09:00 naar bed, 03:00 eruit, en de laatste 6 innings meepakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |