De Braves hebben een hoop "ifs" op hun roster. Hudson, Jones, Saito, Wagner, Glaus. Als ze fit zijn ze ze erg nuttig maar dat is tegenwoordig een big "if". Maar mochten deze jongens toch fit kunnen blijven of rond de 120-140 games kunnen spelen dan geef ik de Braves de beste kansen voor de Wild Card. En toch geef ik ook de Marlins een goede kans. Runs scoren is geen probleem en ze hebben met Johnson - Nolasco een goede 1-2 duo en Nate Robertson zal het in de NL beter doen dan in de NL. Alleen de bullpen is een groot vraagteken. In de Central zijn de Cards gewoon het beste team. De West lijkt weer de leukste divisie met de Dodgers. Rockies en SF. En toch verwacht ik wel wat van SF. DeRosa en Huff maken die lineup toch beter en als Jonathan Sanchez wat meer stabiel gaat pitchen dan geef ik ze een hele goede kans.
De AL East is weer de sterkste divisie. De Rays hebben veel potentie, de Yanks zijn loaded en de BoSox kiezen dit jaar voor pitching en defense. In de Central verwacht ik toch vrij veel van de White Sox. Quentin is weer 100% en ze krijgen hopelijk een full season van Peavy. Ze hehbben op papier een vrij goede roster. Met de Twins moet je maar afwachten hoe ze het gaan doen in hun nieuwe ballpark. De Mariners hebben een hoop geld uitgegeven maar ik heb nog steeds mijn twijfels over hun lineup. Het ziet er beter uit maar of dat genoeg zal zijn betwijfel ik. En Lee is geblesseerd, Berard is geblesseerd. Ik geef de Angels gewoon weer de beste kansen.
En ach...de Cubs blijven de Cubs...
[ Bericht 8% gewijzigd door The_Playmaker op 04-04-2010 18:34:01 ]