Ik heb hier nog een gloedgoede Roland 30 Cosm staan die ik niet vaak gebruik. Zonde natuurlijk.
Je krijgt er een zelfgebouw beschermbox bij, helemaal gratis.
De versterker is ideaal voor beginnende gitaristen omdat hij beschikt over verschillende ingebouwde effecten zoals Reverb, Delay, Chorus, Flanger, Phaser en Tremolo. Ook beschikt de versterker over een range van nagebootste versterkers: Acoustic, Black Panel, Brit Combo, Tweed, Classic Stack, Metal Stack, R-Fier Stack ieder met een eigen geluid.
Je kan op deze versterker Metal spelen, maar ook je semiacoustische gitaar versterken en alles wat daar tussen zit. Voor elk wat wils.
Ik heb de versterker zo'n twee jaar op een beschaafde manier gebruikt. Hij heeft nooit voluit gestaan, aangezien ik buren heb. Sterker nog, meestal gebruikte ik een koptelefoon. De versterker heeft geen zichtbare gebruikssporen.
Specs (van Feedback.nl):
Vermogen 30 W • Luidspreker 10 inch (25cm) x 1 • Bediening JC CLEAN CH: VOLUME-knop, LEAD CH: TYPE SW (ACOUSTIC, BLACK PANEL, BRIT COMBO, TWEED, CLASSIC STACK, METAL STACK, R-FIER STACK, DYNA AMP), GAIN-knop, VOLUME-knop, EQUALIZER: BASS-knop, MIDDLE-knop, TREBLE-knop, EFX-knop (CHORUS / FLANGER / PHASER / TREMOLO), DELAY / REVERB-knop, CH SELECT-schakelaar, POWER SQUEEZER-schakelaar, POWER-schakelaar • Connectors INPUT Jack, AUX IN MINI Jack, RECORDING OUT / PHONES Jack, FOOT SW Jack (CH SELECT, DELAY / REVERB) • Indicators JC CLEAN, LEAD, TUNER, EFX, POWER SQUEEZER • Afmetingen 385 (W) x 240 (D) X 380 (H) mm
* Dit is het model ZONDER tuner*
![]()
Richtprijs ¤130,- Op te halen in Lelystad. Liever niet verzenden....Maar je weet maar nooit.