fMMS staat tussen de installeerbare progs bij mij, maar ik heb maar 1x in mijn leven een MMS gestuurd en dat is ergens 10 jaar geleden toen het nieuw was.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al mensen die dit hebben:
http://connectedphone.com(...)-the-n900-maemo.html
Mijn moeder stuurt vrij regelmatig foto's via MMS van onze honden enzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
fMMS staat tussen de installeerbare progs bij mij, maar ik heb maar 1x in mijn leven een MMS gestuurd en dat is ergens 10 jaar geleden toen het nieuw was.
Ik zou ook geen enkele zinnige reden kunnen bedenken waarom je op een mobieltje als de N900 een inferieur protocol als MMS zou willen gebruiken, maar wat ik van andere mensen heb begrepen werkt het prima, als is het nog een beetje brakkig.
Ik heb nog nooit een MMS verstuurdquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:52 schreef Tegan het volgende:
Brakkig?
Ik vind het gewoon raar dat ze de functionaliteit eruit lieten, er zitten zoveel dingen in telefoon in die niet veel mensen meer gebruiken, maar dan hoef je ze er toch niet uit te slopen?!
Het is een softwarematige functionaliteit die er nu dus bij wordt gezet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:52 schreef Tegan het volgende:
Brakkig?
Ik vind het gewoon raar dat ze de functionaliteit eruit lieten, er zitten zoveel dingen in telefoon in die niet veel mensen meer gebruiken, maar dan hoef je ze er toch niet uit te slopen?!
Maar niet door Nokia.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een softwarematige functionaliteit die er nu dus bij wordt gezet.
Ik liet iemand er mee typen (die zelf geen n900 heeft) en hij vond het prettigquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:44 schreef Santello het volgende:
Werkt het toetsenbordje lekker? Ik ben echt onder de indruk van googles Nexus One. Retesnel etc. Dat is de Nokia natuurlijk ook, maar ik prefereer een qwerty. Dan moet het wel werken natuurlijk, de winkels gunnen mij in iedergeval geen 2 minuten met het toestel.
Zolang zal het niet duren voor iemand er een conversations-plugin voor maakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar niet door Nokia.
Ik vind dat fMMS er maar een beetje apart uit ziet in het filmpje, irritant om steeds in een aparte app te moeten kijken.
Da's dan denk ik een zeldzaamheidquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik liet iemand er mee typen (die zelf geen n900 heeft) en hij vond het prettig
Van de FireFox wordt ik nog niet zo heel blij. Het is vooral nogal traag.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef CtheB het volgende:
Toestel typt echt super super fijn, ookal heb je zelf wat grotere vingers.
Software op de n900 is echt super super goed, echt heel gebruiksvriendelijk,
veel beter dan op de iphone. Ik heb nog nooit een vastloper gehad en er zitten
al veel leuke en handige applicaties op de telefoon geinstalleerd en je kan er heel veel
gratis downloaden. Telefoon is echt een aanrader voor iedereen.
Er is net een nieuwe firefox uitgekomen, en er is nu een speciale firefox versie
voor de N900 uitgekomen. Ik heb hem al gedownload en deze browser is echt super goed!
Er zijn zelfs al add-ons voor de mobiele versie van firefox! Firefox voor de n900 is helemaal
geoptimaliseerd voor deze mobiel kwa gebruiksvriendelijkheid en kwa look and feel.
Echt geweldig. Firefox voor de n900 kan je downloaden via je mobiel op mozilla.com/m
| 1 2 3 4 5 6 | notify-send TRANSFER starting rsync -avh --progress --ignore-existing root@192.168.1.39:/home/user/MyDocs/DCIM/* $HOME/Pictures/n900/ notify-send TRANSFER done sleep 1 nautilus $HOME/Pictures/n900/ |
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, maar goed id.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:52 schreef PiRANiA het volgende:
[ code verwijderd ]
Scriptje om fotos van mijn n900 over wifi te downloaden, werkt prettig
16GB er bij nogquote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, maar goed id.
Meteen even authorized_keys gebruikt en nu synced mijn pc, de n900 (local) en de 16GB SDHC die erin zit bij het opstarten van mijn PC automatisch.
Ik gebruik hem ook als mp3- en video-speler voor onderweg. Hij vervangt voor muziek mijn oude Zen Vision:M. Dus dan wil ik wel een paar extra GB hebben ipv. elke dag nieuwe muzak erop te zetten.quote:
Dat lijkt me echt geweldigquote:Op zondag 7 februari 2010 23:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik dacht dat gezien te hebben ja, maar ik ben erniet zeker van
AWESOMEquote:Op maandag 8 februari 2010 00:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://temporaryland.word(...)he-gimp-on-the-n900/
Heb je de n900 via een abonnement van vodafone? Of los er bij gekocht?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:16 schreef SinofEnvy het volgende:
hmm. Sinds ik de nieuwe msn for conversations plugin heb geinstalleerd krijg ik bij elk contactpersoon zodra ik een IM venster met ze open de melding, "Contactpersoon is offline". Ik zie wel dat ze online zijn als ik op Nieuwe IM druk en dan de contactlist zie, en ook in mn conversations overzicht zie ik dat ze online zijn. M'n berichten komenechter niet door.
Iemand anders ook dit probleem of een idee hoe het op te lossen?
edit: Gefixt. had al gereconnect met msn maar na het nog een keer te doen bleken er connection issues te zijn en toen ik weer connected was, was het opgelost. Overigens, de mobiele internet speeds van vodafone zijn helemaal zo slecht nog niet!
[ afbeelding ]
Ja, met mail for exchange kan datquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:26 schreef SinofEnvy het volgende:
Ja, ik zoek al een tijdje iets om GCals te syncen, kan je eigenlijk met de interne kalender app syncen?
ze hebben dezelfde chip er in zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:18 schreef Droathoah het volgende:
Weet iemand of dit toestel sneller is dan de N97?
Fout, de chip van de n900 is tot 3 keer snellerquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:14 schreef renedis het volgende:
[..]
ze hebben dezelfde chip er in zitten.
echter kan de N900 in mijn ogen er beter mee omgaan.
onthoud dat de N97 ook met gps problemen te maken heeft/had. Of dit nog steeds zo is weet ik niet.
Daarnaast heeft de N900 nog geen turn2turn navigatie.
Heb ik ookquote:Op zondag 14 februari 2010 12:17 schreef SinofEnvy het volgende:
Bah, om een of andere reden (waarschijnlijk omdat hij de browser user agent herkent als mobile) opent Google Calendar web telkens in de mobile editie waar je geen items kan toevoegen etcik weet dat de javascript van Google Calendar gewoon prima werkt in de Maemo browser want ik heb het eerst ook gebruikt.. Weet iemand hoe ik deze weer terug krijg in de full versie, het liefst zonder HideUserAgent? (Als ik die gebruik heb ik weer gekut met de Ovi Store omdat dan mijndevice niet herkend wordt als N900).
Als je internet 'toch maar niet gebruikt' moet je geen N900 kopen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef mstx het volgende:
Ik ga denk ik ook een N900 kopen. Ik weet alleen nog niet welk abonnement ik het beste kan nemen.
Weet iemand of Vodafone Bel+SMS+Web hetzelfde is als Bel+SMS + Internet BloX? Dat laatste lijkt me wat handiger voor als blijkt dat ik internet toch maar niet gebruik oid.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je internet 'toch maar niet gebruikt' moet je geen N900 kopen.
Ik denk dat ik inderdaad maar gewoon een abbo met internet neem.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef PiRANiA het volgende:
Als je internet eenmaal op je n900 hebt wil je niet meer anders
Je kan via nuevasync.com je drie calendars samenvoegen tot 1.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:23 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik heb nu via Mail For Exchange m'n Google Calendar gesynced, maar ik heb twee problemen waar ik hoop dat mensen een oplossing voor (of alternatief voor MFE) hebben:
- Alleen m'n "main" GCal synct... ik heb 3 kalendars, en alleen de eerste synct maar.
- Ik krijg geen alarms van GCal created items, alleen van N900 created items (dus dat er bijv 10 min van te voren een alarm afgaat).
geniaalquote:
Ik heb een N900 met Flexibel en een snel internet abbo, maar wel bij BelCompany gehaald. De KPN-shop zelf doet geen N900 volgens mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:34 schreef Zwansen het volgende:
Wordt de N900 niet bij KPN of Hi verkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |