Ja ik zal ook sneller internet nemen...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ai dat is minder ja
ben bang dat er niet zo'n app is
sneller internet nemen
ongeveer een dag..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:11 schreef Santello het volgende:
Jullie hebben hem al een tijdje, hoe lang gaat een batterij mee? ( ongeveer 3 uur per dag filmpjes, internet, gamen) Bedankt
Hoe zit het met response, heb een vriend met HTC HD2 die was echt responsive, heeft iemand die ook kunnen testen? hoe is het in vergelijking met de nokia? ( Van winkels mag ik het nog steeds niet in handen nemen)
http://repository.maemo.org/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef Rainesz het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk met die repositories?
kan bijv Fmms niet vinden terwijl ik die extra repository wel heb ingesteld/ingeschakeld.
Over de batterij,zondag avond van de lader gehaald,en plug hem nu net weer in.
Dit is met licht internet gebruik,af en toe youtube. en soms wat internetradio.
Thanks!quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://repository.maemo.org/
Je hebt ook nog extras-testing en extras-devel en daarbuiten nog eigen repositories van bv. mozilla voor firefox ed.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Zit zoiets ook op de N900?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:16 schreef lkb9000 het volgende:
Airport Touch is ook wel een leuk spelletje trouwens
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:58 schreef OHSHI- het volgende:
Heeft iemand hier een chill beschermhoesje die aan te raden is?
Waar heb je dat ding weg danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]DAMN!
[..]
Ik gebruik dit ding
[ afbeelding ]
Dat zou opzich nog wel chill kunnen zijn, alleen ben ik niet echt een type die met zo'n doosje gaat rondlopenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:47 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik heb deze. Op zich ook wel een chill dingetje, maar je moet dus wel telkens je N900 eruit halen. Op een gegeven moment wordt dat echter 2e natuur ofzo, dus het is niet vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |