Laat me even weten hoe de geluidskwaliteit isquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Net een Nokia BH-503 besteld als bluetoothkoptelefoon voor bij de N900.
Die commentaren van die iPhone en Android fanboys.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:09 schreef PiRANiA het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)eind-deze-maand.html
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:59 schreef Rainesz het volgende:
Zojuist telefoon gehad. Nu ook in het trotse bezit van de N900.
Eindelijk,nu zien of het,het wachten inderdaad waard is geweest.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:59 schreef Rainesz het volgende:
Zojuist telefoon gehad. Nu ook in het trotse bezit van de N900.
Eindelijk,nu zien of het,het wachten inderdaad waard is geweest.
Nog vragen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:17 schreef Rainesz het volgende:
Dank u allen
Tot nu toe erg fijn toestel,lekker snel. geen problemen what so ever. Dus tot nu toe erg tevreden.
Ik moet zeggen dat ik nog niet alles heel erg goed heb getest. Emu's en Scummvm zijn natuurlijk afhankelijk van welke spellen je erbij stopt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:52 schreef SinofEnvy het volgende:
En wat zou je nou zeggen dat daarvan de leuksten zijn? Ik heb zelf Angry Birds en wat emus, maar ik zoek eigenlijk wel wat meer spelletjes.
De BH-503 is binnen en getest (kort).quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Laat me even weten hoe de geluidskwaliteit is
Ik heb zelf al 2 jaar een Nokia BH-604, maar ik was destijds heel erg teleurgesteld in de geluidskwaliteit (zo erg dat ik zelfs bij nokia zelf heb laten controleren of het niet een namaak is). Ben er nu wel aan gewend, en een beetje equalizer kloten doet wonderen
Nog niet.quote:
Hehe, dinsdag ga ik voor het eerst landdurig (forensenritje) de koptelefoon proberen.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:28 schreef lkb9000 het volgende:
mijn BH604 hapert wel af en toe met de n900, dit had hij bij de n95 helemaal niet, maar de geluidskwaliteit is er wel op vooruit gegaan
welke doe je het meest?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:37 schreef lkb9000 het volgende:
Angry Birds is best een grappig spelletje trouwens
Ik heb op mn games desktop nu:
snes emu
gba emu
nes emu
scummvm
jagged alliance 2
doom
quake 3
transport tycoon
civilization
sudoku
battle of wesnoth
robotfindskitten
pool
wormux
angry birds
beneath a steel sky
Alleen Angry Birds speel ik vaker, niet veel maar wel leuk voor tussendoorquote:Op maandag 8 maart 2010 14:17 schreef Olle. het volgende:
[..]
welke doe je het meest?
en doe je vaak een spel op je N900?
Ik heb gewoon een link naar de ing site op 1 van mn desktops, snel genoegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:44 schreef Olle. het volgende:
Zijn er mensen die hun ING saldo rechtstreeks kunnen opvragen via de N900?
Iphone heeft een mooie applicatie er voor, heeft de Nokia N900 ook zoiets?
mja maar als je 2 G hebt gaat het niet zo heel snelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een link naar de ing site op 1 van mn desktops, snel genoeg
ai dat is minder jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja maar als je 2 G hebt gaat het niet zo heel snel
6 kbps ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |