quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:05 schreef ASSpirine het volgende:
Het deuntje rond 09:05 wanneer Homer met Marge een etentje hebben, welke is dat. Komt me zo bekend voor, is dat van Manau - La Tribu de Dana?
linkje?quote:
Ik weet ook dankzij dat bericht van jou dat die box komt, maar meer is er dus nog niet bekend helaas?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef Patch het volgende:
Dit is de info uit het vorige topic:
Although Season 12 of The Simpsons has just landed, it looks like the series will take a quick detour before going to the 13th season by releasing a special Season 20 set to celebrate two decades of the Simpson clan.
As extra exciting news, the season - being the first to air in high def - will be available on DVD and Blu-ray. Very little extra is known about the set which will arrive soon from Twentieth Century Fox.
Tja, geen idee dan, want die heb ik niet.quote:
De menu's zijn door Matt Groening getekend en er zit een sneak preview bij voor de nieuwe documentaire, die tegen de tijd dat de dvd uitkomt al op tv is geweest. Verder helaas geen extra'squote:Op dinsdag 15 december 2009 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet ook dankzij dat bericht van jou dat die box komt, maar meer is er dus nog niet bekend helaas?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Straks om 20 uur een eenmalige Nederlands ingesproken aflevering
Ik heb helaas daar 10 seconden van gezien, bij een aankondiging. Daarna minstens 2 uur naar keiharde house moeten luisteren om de vieze smaak uit mijn oren te wissen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]lijkt me echt tenenkrommend slecht
ik wil het van de ene kant niet zien, maar van de andere kant weer welquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Straks om 20 uur een eenmalige Nederlands ingesproken aflevering
Ep van afgelopen week in de states.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:06 schreef tjoektjoek het volgende:
[..]
welke episode is dat?of is het gewoon een drawing?
Deze deden in ieder geval mee Katja Schuurman, Ruben van der Meer, Johnny de Mol, Tygo Gernandt, Jeroen Pauw.quote:Op zondag 20 december 2009 11:57 schreef Patch het volgende:
Ik herkende maar 3 BN-ers, wie waren alle andere dan?
Wie zit daar nou op te wachten, echt waardeloos.quote:Op zondag 20 december 2009 12:56 schreef Patch het volgende:
The Simpsons bestaan 20 jaar en dat mag gevierd worden! Daarom brengt Comedy Central op 19 december een eenmalige Nederlandse vertolking van The Simpsons! Niemand minder dan Katja Römer-Schuurman kruipt in de rol van Marge, Ruben van der Meer geeft als Homer acte de presence en Johnny de Mol overtuigd als Bart Simpson. Andere rollen zijn weggelegd voor Tygo Gernandt, Jeroen Pauw, Hanna Verboom, John Williams, Horace Cohen en Hans Kesting.
Was Jeroen Pauw dan misschien Kent Brockman?
John Williams zal wel Carl geweest zijn en Hanna Verboom Lisa...
Gadver...quote:Op zondag 20 december 2009 12:56 schreef Patch het volgende:
The Simpsons bestaan 20 jaar en dat mag gevierd worden! Daarom brengt Comedy Central op 19 december een eenmalige Nederlandse vertolking van The Simpsons! Niemand minder dan Katja Römer-Schuurman kruipt in de rol van Marge, Ruben van der Meer geeft als Homer acte de presence en Johnny de Mol overtuigd als Bart Simpson. Andere rollen zijn weggelegd voor Tygo Gernandt, Jeroen Pauw, Hanna Verboom, John Williams, Horace Cohen en Hans Kesting.
Was Jeroen Pauw dan misschien Kent Brockman?
John Williams zal wel Carl geweest zijn en Hanna Verboom Lisa...
Ja en ik heb het gelukkig niet gezien.quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef Tim86 het volgende:
Jullie quoten het nu net alsof het nieuws is, maar dat is 3 weken geleden al aangekondigd en inmiddels ook al lang en breed uitgezonden..
had het alleen over de laatste 2 reacties boven mijn postquote:Op maandag 21 december 2009 10:22 schreef Patch het volgende:
We praten toch na over de NL uitzending??
Die kun je ook beschouwen als 'napraten over' toch?quote:Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
had het alleen over de laatste 2 reacties boven mijn post
The Simpsons top 20 op Comedey Centralquote:Op maandag 21 december 2009 01:11 schreef vaarsuvius het volgende:
Kan iemand AUB het top 20 lijstje updaten?
Ik heb het vrijdag opgenomen, en nr 14 van woensdag wist ik ook nogquote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Xummon het volgende:
[..]
The Simpsons top 20 op Comedy Central
<knip>
iemand die de rest kan invullen???????
Dat zou wel tof zijn, geef maar de link als het zover is dan help ik wel seeden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Thanks, Jaap 1068. Ik denk dat ik hier maar eens een torrent van maak om wat aardigs te doen voor de community.
Als je een linkje PMt dan seed ik ook wel mee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn, geef maar de link als het zover is dan help ik wel seeden.
Je bedoelt die in 3D, on ice?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Er is een korte documentaire van Morgan Spurlock over The Simpsons, ter ere van het 20-jarige bestaanBest leuk in elkaar gezet!
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:40 schreef Ensaf het volgende:
The Simpsons bezoeken Nederland in een nieuwe aflevering
Kut, ik moest lachenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:40 schreef Ensaf het volgende:
Zanger Rinusquote:Op zondag 7 februari 2010 17:40 schreef Ensaf het volgende:
Best for lastquote:Op maandag 15 maart 2010 11:17 schreef Dos37 het volgende:
Deze was ook weer goed, ze zijn goed bezig na een slecht begin.
Ghehequote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef 9x19 het volgende:
Die "think of Milhouse" opmerking was wel erg scherp voor Simpsons.
Die gids was gewoon een stereotype jood volgens mijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:58 schreef Mirel het volgende:
Rare episode. Zo onsamenhangend. En was die tourguide nou zo neergezet als kritiek op Israel's beleid ofzo? Of zoek ik dingen die er niet zijn?
Dat 'American taxdollars at work' was wel tof trouwens.
Ja en arrogantquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:20 schreef Mirel het volgende:
Een stereotype jood is asociaal en haastig?
Valt me ook op. Het wordt steeds minder leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 03:16 schreef Ensaf het volgende:
Het is niet voor niets dat de couch gags zo lang zijn; ze hebben niet genoeg leuk matereiaal om een normale aflevering te vullen.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:00 schreef Tegan het volgende:
Vlieg ff naar Amerika dan kan je live kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |