http://www.nu.nl/lifestyl(...)iet-dagelijks--.htmlquote:AMSTERDAM - Ondanks het feit dat een lichte meerderheid van de Nederlanders zich de hele dag niet op zijn gemak voelt - en zelfs een beetje vies - als hij 's ochtend niet kan douchen, blijkt toch bijna de helft dat nog steeds niet dagelijks te doen.
© ANP
Dat blijk uit onderzoek van Palmolive naar het douchegedrag van Nederlanders, dat werd uitgevoerd door Goos Marketing Research.
Hieruit kwam naar voren dat Nederlanders nogal praktisch ingesteld tijdens het douchen. Zo wordt de tijd onder het douchen nuttig gebruikt voor bijvoorbeeld het tandenpoetsen (31 procent), ideeën uitwerken (jonger dan 65 jaar significant vaker: 24 procent tegen 11 procent) of het schoonmaken van de douche (23 procent).
Zingen
Anderen mogen tijdens het douchen graag zingen (17 procent), naar radio of cd luisteren (15 procent) of converseren met aanwezige familieleden (12 procent). Slechts een minderheid van 16 procent doet de deur op slot tijdens het douchen.
Een meerderheid van de Nederlanders gaat vóór het douchen eerst naar het toilet. Vrouwen doen dit overigens significant vaker dan mannen (66 procent tegen 50 procent).
Onmisbaar
In de ochtend blijkt de douche onmisbaar als starter van de dag. Voor bijna driekwart van de ondervraagden (72 procent) is een schoon gevoel en verfrissing essentieel aan de ochtenddouche, 23 procent doucht vooral om wakker worden.
's Avonds moet een douche juist rust en ontspanning brengen, voor vrouwen geldt dat nog iets vaker dan voor mannen (54 procent tegen 41 procent).
Verkwikkend
Niettemin blijkt de verkwikkende en rustgevende douche ook een bron van ergernissen. De meest genoemde zijn een slappe straal (52 procent), plotseling koud water (51 procent), een te koude straal (41 procent) of een te hete straal die niet afgesteld kan worden (14 procent), viezigheid op de vloer en de wandtegels (49 procent) en een verstopt doucheputje (38 procent).
Vrouwen ergeren zich significant vaker aan viezigheid, verstopte afvoerputjes en het ontbreken van schone en droge handdoeken dan mannen.
Aan de rondvraag Goos Marketing Research, hebben 502 mensen deelgenomen. De uitslag is representatief op de variabelen geslacht, leeftijd en gezinssamenstelling.
Tis godverdomme jullie eigenschuld verharende bloedkuttenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:33 schreef Agiath het volgende:
Vrouwen ergeren zich significant vaker aan viezigheid, verstopte afvoerputjes en het ontbreken van schone en droge handdoeken dan mannen.
Of zeep gebruikenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik douche vrijwel elke dag, maar als jij vies bent omdat je 1 dag niet douched moet je eens het water aandoen bij het douchen.
Dat jij een zwetende nerd bent die zich dagelijks moet douchen, daar kunnen wij toch niks aan doen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:36 schreef Agiath het volgende:
De helft van dit topic bestaat alweer uit zwetende nerds, het nieuwsbericht heeft dus toch echt kern van waarde, ongelooflijk
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik douche elke ochtend. Gewoon omdat ik het fijn vind en dan iets wakkerder word. Soms 's avonds nog een keer als ik actief ben geweest of het warm is.
Dan douche jij dus ook niet dagelijks.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)iet-dagelijks--.html
KapWat zijn de meeste mensen toch ook smerig
De dagen dat ik niet douche per jaar zijn op 2 handen te tellen, een hele brakke zondag komt het wel eens voor, maar als ik naar werk of school moet ga ik echt niet de deur uit zonder te douchen. bah
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:34 schreef Penisbaard het volgende:
TS heeft smetvreesOm de dag douchen is goed genoeg
Het is echt volstrekte onzin om elke dag te douchen hoor. En het nieuwsbericht is waar ja, maar daar hoef je geen waardeoordelen aan te hangen. Je kunt ook overdrijven met je smetvrees.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:36 schreef Agiath het volgende:
De helft van dit topic bestaat alweer uit zwetende nerds, het nieuwsbericht heeft dus toch echt kern van waarde, ongelooflijk
Als ik brak ben ga ik juist douchen. Neem ik wat eten mee, vruchtensap en dan chill een uurtje daar liggen en ontbijten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef garriej het volgende:
euhm ik bedenk me opeens, zaterdag uit geweest, zondag brak, ochtends gen zin maandag avond laat thuis. darn ik moet douche vanavond..![]()
![]()
je droogt je af als je schoon bent dus vieze handdoeken bestaan nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:33 schreef Agiath het volgende:
[.Vrouwen ergeren zich significant vaker aan viezigheid, verstopte afvoerputjes en het ontbreken van schone en droge handdoeken dan mannen..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef boskameel het volgende:
Mensen die niet dagelijks douchen. Wat een gore zweetlucht hangt er dan om je heen
.
Ik heb nog nooit een kameel onder een douche zien staan, dus jij liegt dat je barst.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef boskameel het volgende:
Mensen die niet dagelijks douchen. Wat een gore zweetlucht hangt er dan om je heen
.
Misschien moet je dan eens die bossen shag onder je oksels bijknippen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef boskameel het volgende:
.
WAT? HOE NOEM JE MIJ? HOE? VERREKTE KUTquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:46 schreef AlligatorNL het volgende:
GATVERDAMME, mensen die niet elke dag douchen. SMEERLAPPEN of stelletje milieu hippies, DAT ZIJN JULLIE!![]()
Als ik je avatar bekijk verbaasd me dat het zo vaak nog is...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:34 schreef Batsnek het volgende:
Ik douche altijd om de dag, soms zelfs om de 2 dagen. Is niks mis mee.
Zeep gebruiken is slecht voor je huid, gebruik een waslotion als Sebamed of zo.quote:
Waarbij we ook nog eens in ons achterhoofd moeten meenemen dat het onderzoek is wat gedaan is in opdracht van een douche benodigdheden fabrikant, dus deze wilt het graag zo geprofileerd hebben dat het heel slecht is om om de dag te douchen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is echt volstrekte onzin om elke dag te douchen hoor. En het nieuwsbericht is waar ja, maar daar hoef je geen waardeoordelen aan te hangen. Je kunt ook overdrijven met je smetvrees.
Dit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:34 schreef Penisbaard het volgende:
Op mijn bankrekening storten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:49 schreef DaFan het volgende:
Ik zet de douche aan omdat ik niet weet wat ik anders met mn geld moet.
Ik douche nooit. Douchen is voor mietjes.quote:
Dat komt er ook nog eens bij ja!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarbij we ook nog eens in ons achterhoofd moeten meenemen dat het onderzoek is wat gedaan is in opdracht van een douche benodigdheden fabrikant
wtfquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Tis godverdomme jullie eigenschuld verharende bloedkutten.
let niet op hem, tis er zo-een die eigenlijk opgesloten moet zitten.quote:
Dit. Al is het maar een korte koude douche van 2 min. Dan zie ik er niet zo verlept meer uit.quote:
Niet met een swiffer doekje?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:57 schreef Swiffer het volgende:
Ik douche zeker niet elke dag, maar daarentegen was ik me gewoon met een washandje. veel milieuvriendelijker, en soms veel handiger.
Ahhh een trollquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef Inverted_World het volgende:
Alle mensen die hier aan geven om de dag te douchen of minder, dat zijn ook de mensen die denken dat je ze niet ruikt. Maar ranzinge fokkertjes, die penetrante zweetgeur is niet prettig ook al denk je zelf nergens last van te hebben.
Ik denk serieus dat het ook uiterlijk gerelateerd is. Mensen die vaak douchen als in dagelijks zijn denk ik standaard knapper dan al die jongetjes die het toch niet kunnen schelen dat ze stinken.
En dan nog in het geval van meisjes, stel je voor dat je vriendin om de dag zou douchen en je gaat met haar naar bed de dag dat ze niet douchte nadat ze 2 daagjes heeft gewerkt en actief bezig is geweest.
Stop dan maar met denken, want er komt niks nuttigs uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef Inverted_World het volgende:
Alle mensen die hier aan geven om de dag te douchen of minder, dat zijn ook de mensen die denken dat je ze niet ruikt. Maar ranzinge fokkertjes, die penetrante zweetgeur is niet prettig ook al denk je zelf nergens last van te hebben.
Ik denk serieus dat het ook uiterlijk gerelateerd is. Mensen die vaak douchen als in dagelijks zijn denk ik standaard knapper dan al die jongetjes die het toch niet kunnen schelen dat ze stinken.
En dan nog in het geval van meisjes, stel je voor dat je vriendin om de dag zou douchen en je gaat met haar naar bed de dag dat ze niet douchte nadat ze 2 daagjes heeft gewerkt en actief bezig is geweest.
In dat geval, hapte ik.quote:
en voor zoiets hebben ze deo uitgevondenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef Inverted_World het volgende:
ik douche me elke dag en ben nooit verkoudenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef Lundegaard het volgende:
Oh ja, die mensen die elke dag douchen, het liefst twee keer.
Dat zijn die mensen die ook bij elk regenbuitje zwaar verkouden worden. Elk jaar met griep op bed liggen. Voor hun 65ste doodgaan.
ik douche niet elke dag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:05 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
ik douche me elke dag en ben nooit verkoudenen ben nooit maar dan ook nooit ziek
Bronquote:Dermatologen zien zelden mensen die nooit douchen, maar des te meer mensen die te vaak douchen. Met poetsen en boenen onder de douche verdwijnt niet alleen het vuil van de huid, maar ook het laagje dat beschermt tegen infecties. Te lang en te heet douchen, is volgens gezondNU "de manier om je huid aan gort te helpen".
mag ik je aanraken met een stok?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik douche niet elke dag.
en ben misschien 1 keer in de 5-6 jaar ziek ofzo
en dan rook ik daarbij nog en eet ik ongezond
Waar lees jij dat ik zeg dat mensen non-stop zweten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Stop dan maar met denken, want er komt niks nuttigs uit.
Denken dat iedereen non stop aan het zweten is.
Dat jij nou 24/7 onder water moet blijven, omdat jouw geur anders voor de rest van de mensen niet meer te houden is.
Jij bent dus als een Dourian, er zijn mensen die je lekker vinden, maar je stinkt 2 uur in de wind.quote:
Irrelevant.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik douche niet elke dag.
en ben misschien 1 keer in de 5-6 jaar ziek ofzo
en dan rook ik daarbij nog en eet ik ongezond
Deo is om iets tegen te gaan, niet die stink lucht van je te verbergen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:04 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en voor zoiets hebben ze deo uitgevonden
Je kunt ook frisgeschoren en fatsoenlijk op je werk komen zonder te douchen hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik zeg dat mensen non-stop zweten?Ik zeg dat het niet fris is om niet dagelijks te douchen en dat ik denk dat dat zelfs uiterlijk gerelateerd is. Als jij een hele dag gewerkt hebt vervolgens nog eventjes boodschappen doen etc, nog even de kroeg in, uiteindelijk in slaap vallen en de volgende dag opstaan zonder te douchen, dan denk ik wel dat je op één van de momenten van die dag of nacht een keer hebt gezweet. Maar mensen als jij hebben vaak niet door wanneer ze stinken. Ik ruik altijd goed.
De enige momenten dat ik niet elke dag douche zijn vaak op lowlands en dan ruik ik niet naar zweet, maar daar zie ik er ook niet helemaal fris en schoon uit. Ik heb geen smetvrees, maar het is ook iets voor je imago naar andere, als jij, fris geschoren en fatsoenlijk op je werk komt dan zal dat wat beters uitstralen dan die penetrante zweetlucht van jou.
En daar ga je weer de mist in.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik zeg dat mensen non-stop zweten?Ik zeg dat het niet fris is om niet dagelijks te douchen en dat ik denk dat dat zelfs uiterlijk gerelateerd is.
Elke ochtend 5 minuutjes eronder heb je daar geen last van.quote:
Door een bad te nemen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je kunt ook frisgeschoren en fatsoenlijk op je werk komen zonder te douchen hoor
Troll moar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Deo is om iets tegen te gaan, niet die stink lucht van je te verbergen.
En hoe fris vind je vriendin het als ze je pijpt, of spuit je dan ook eerst wat deo eroverheen?
Waarom?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En daar ga je weer de mist in.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Door een bad te nemen bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:04 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en voor zoiets hebben ze deo uitgevonden
Omdat je aan mij niet kan zien hoe vaak ik douche.quote:
Stinkhippie, ik wist het.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Equites het volgende:
Ik douche af en toe 2 weken niet, ik vergeet het serieus gewoonMaar ik stink ook serieus niet, schone kleren, af en toe me haren wasen en deo' tje. Geen probleem.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:34 schreef Penisbaard het volgende:
Pics.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef Equites het volgende:
Hahaha Piet je hebt serieus geen idee hoe ik eruit zieVerre van een hippie.
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef Sjeen het volgende:
of door je gewoon te wassen, een fenomeen dat ondertussen retro is...
Hoe kun je dat in vredesnaam vergeten? Helemaal omdat je wel je haren wastquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Equites het volgende:
Ik douche af en toe 2 weken niet, ik vergeet het serieus gewoonMaar ik stink ook serieus niet, schone kleren, af en toe me haren wasen en deo' tje. Geen probleem.
Eigenlijk wel ja, wat is er mis met een washandje?quote:
Ik ken je niet dus dat weet ik niet. Vaak kun je wel zien wanneer iemand heeft gedoucht en wanneer niet. Het is vaak het naarst als het overduidelijk is dat iemand niet heeft gedoucht en als ik zo wat verhalen van wat fokkers hier dan krijg ik weer een soort vooroordelen over fokkers.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat je aan mij niet kan zien hoe vaak ik douche.
Ja.quote:
Gewoon geen zin en tijd om te douchen.quote:Hoe kun je dat in vredesnaam vergeten? Helemaal omdat je wel je haren wast
En je stinkt wel, ook al denk je zelf van niet. Deo is ook beperkt in het verbergen van geuren
Misschien dat jij wel een enorme hoeveelheid penetrante zweetgeur produceert, maar zo is niet iedereen. Ikzelf douche me vrij weinig, zo'n 2 a 3 keer in de week en na het sporten. qua lucht kun je het aan mij echt niet merken. mn vriendin vroeg laatst of ik me die dag gedoucht had, want dat dacht ze te ruiken, maar dat was toen 2 dagen terug.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ken mensen die er shabby uit zien maar wel elke dag douchen en ik ken mensen die er netjes gekleed uitzien en om de dag douchen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus dat weet ik niet. Vaak kun je wel zien wanneer iemand heeft gedoucht en wanneer niet. Het is vaak het naarst als het overduidelijk is dat iemand niet heeft gedoucht en als ik zo wat verhalen van wat fokkers hier dan krijg ik weer een soort vooroordelen over fokkers.Want ik ken echt niemand die dergelijke ranzige gewoontes heeft om niet even dagelijks onder de douche te staan, maar hooguit per uitzondering een keertje niet doucht en daar is niets mis mee hoor.
Kap eens met trollen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus dat weet ik niet. Vaak kun je wel zien wanneer iemand heeft gedoucht en wanneer niet. Het is vaak het naarst als het overduidelijk is dat iemand niet heeft gedoucht en als ik zo wat verhalen van wat fokkers hier dan krijg ik weer een soort vooroordelen over fokkers.Want ik ken echt niemand die dergelijke ranzige gewoontes heeft om niet even dagelijks onder de douche te staan, maar hooguit per uitzondering een keertje niet doucht en daar is niets mis mee hoor.
Dat dus. En dat laatste vind ik al gelden voor mensen die niet dagelijks douchen. En als een voorbij ganger het niet ruikt, dan je vriend/vriendin wel als je uiteindelijk naast diegene in bed komt liggen. Dat lijkt me toch een enorme afknapper.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:16 schreef addie84 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat in vredesnaam vergeten? Helemaal omdat je wel je haren wast
En je stinkt wel, ook al denk je zelf van niet. Deo is ook beperkt in het verbergen van geuren
1870quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, wat is er mis met een washandje?
En je voelt je er niet vies bij als je twee weken niet jezelf gewassen hebt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Equites het volgende:
[..]
Gewoon geen zin en tijd om te douchen.
Dat was een hintquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Relatieveling het volgende:
[..]
[knip mn vriendin vroeg laatst of ik me die dag gedoucht had, want dat dacht ze te ruiken, maar dat was toen 2 dagen terug.
[knip]
Ik troll niet, ik meen alles serieus stinkend pubertje.quote:
Toen was het washandje nog heul niet uitgevonden!quote:
Ik denk niet dat het trollen is. Sterker: ik ben het met hem eens.quote:
Ik wil helemaal niet discriminerend zijn tegenover vrouwen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Relatieveling het volgende:
[..]
Misschien dat jij wel een enorme hoeveelheid penetrante zweetgeur produceert, maar zo is niet iedereen. Ikzelf douche me vrij weinig, zo'n 2 a 3 keer in de week en na het sporten. qua lucht kun je het aan mij echt niet merken. mn vriendin vroeg laatst of ik me die dag gedoucht had, want dat dacht ze te ruiken, maar dat was toen 2 dagen terug.
Je vooroordeel over hoe vaker je doucht hoe mooier je bent zou ik ook maar niet al te serieus nemen. t klopt wel dat mensen die meer aan uiterlijke verzorging doen er vaak knapper uitzien, maar alleen douchen is niet de complete uiterlijke verzorging.
Het feit dat jij ook nog eens discriminerend bent tegenover vrouwen vind ik al helemaal belachelijk. Misschien stinkt vrouwenzweet in jouw ogen meer dan mannenzweet, maar voor vrouwen zal jouw oh zo heerlijke geur ook geen pretje zijn.
Daar heb je bodylotion voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:34 schreef Stekelbees het volgende:
Huid droogt altijd uber erg uit dan :<
Dagelijks je haar wassen is ongeveer het slechtste wat je voor je haar en hoofdhuid kunt doen. Je wast alle bescherming weg en je hoofdhuid gaat extreem veel vet produceren om dat te compenseren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet discriminerend zijn tegenover vrouwen.Ik bedoel echt totaal iets anders dan enkel zweet hoor, ook dergelijke geuren tijdens seks die mannen nou eenmaal niet kunnen produceren.
Verder denk ik dat mensen die vaak douchen vaak ook dan meer aan die uiterlijke verzorging zullen doen, ik was bijvoorbeeld ook sowieso dagelijks mijn haar en draag altijd vrijwel geurloze deo maar wel een geurtje etc.
Water is ook slecht, zeker heet water.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeep, dat is pas slecht voor je huid. Douchen niet.
Als je goed had gelezen, dan had je ook gezien dat ik elke dag douche. (Ik ga er vanuit dat jij zo de link met stinkend legt) Maar lezen is ook niet aan iedereen besteed, blijkt maar weer eens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik meen alles serieus stinkend pubertje.
En zelf geen geboortedatum in durven vullen. Royal Sadness.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik meen alles serieus stinkend pubertje.
zo is het met je hele lijf.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dagelijks je haar wassen is ongeveer het slechtste wat je voor je haar en hoofdhuid kunt doen. Je wast alle bescherming weg en je hoofdhuid gaat extreem veel vet produceren om dat te compenseren.
Om de dag je haar wassen is veel gezonder.
en daarom heb ik een vooraad deo staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:14 schreef addie84 het volgende:
[..]
In de middeleeuwen wisten ze al dat doekjes met geurtjes beter werkten dan jezelf wassen! Veel hygiënischer ook
Juist, helemaal mee eens. (zie ook mijn eerdere postsquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
zo is het met je hele lijf.
Vandaar dat een dag de douche overslaan niet mis is (mits je nog schoon bent, als je stinkt of gewoon vies bent is het vanzelfsprekend dat je doucht)
OOOEEEH een beetje zweet iiiiiiiiiiiiiHHH!!! bah!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef Asgard het volgende:
[..]
Daar heb je bodylotion voor
Vreemd dat er toch nog zoveel mensen zijn die niet dagelijks douchen. Sowieso zweet iedereen tijdens het slapen, dus dat je overdag niet (merkt) dat je zweet, tjah. Als je de hele nacht in je zweetlucht ligt, merk je het de volgende dag idd niet meer
Oh in mijn fobo staat ook geloof ik zelfs een link naar mijn hyves, maar ik ben 21. Ik weet niet wat dat er verder mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen, dan had je ook gezien dat ik elke dag douche. (Ik ga er vanuit dat jij zo de link met stinkend legt) Maar lezen is ook niet aan iedereen besteed, blijkt maar weer eens.
[..]
En zelf geen geboortedatum in durven vullen. Royal Sadness.
Ouwe lul die je bent.
Omdat je mij pubertje noemt, terwijl je zelf net uit die leeftijdscategorie bent gekomen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Oh in mijn fobo staat ook geloof ik zelfs een link naar mijn hyves, maar ik ben 21. Ik weet niet wat dat er verder mee te maken heeft.
Douchen staat niet garant voor schoon zijn. Als je alleen maar nat wordt, word je niet vanzelf schoon.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Oh in mijn fobo staat ook geloof ik zelfs een link naar mijn hyves, maar ik ben 21. Ik weet niet wat dat er verder mee te maken heeft.
Zoals hierboven werd gezegd "mits je niet stinkt is een dag niet douchen totaal geen probleem". Nou naast het feit dat het gewoon niet fris is omdat je sowieso wel een keer zweet, al is het maar in je slaap. Zijn er ook een hele hoop mensen die niet eens doorhebben dat ze stinken en dat zijn wel precies de mensen die om de dag douchen of nog erger zelfs, minder dan dat.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en daarom heb ik een vooraad deo staan
altijd voor ik de deur uitga, of ik nou gedouched heb of niet, even deo
WIl je nu dat ik hierover met je in discussie ga, geheel offtopic? Maargoed, in ieder geval het mag bekend zijn dat pubers net wat meer zweten e.d. groeiproces en zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Omdat je mij pubertje noemt, terwijl je zelf net uit die leeftijdscategorie bent gekomen?![]()
Als je kort doucht zal het echt geen ramp zijn voor je huid lijkt me. Ik douche 5 tot 10 minuten en sta heus niet stil in de douche te wachten tot die minuten om zijn, nee ik was me ook gewoon. Vanzelf schoon worden door een beetje water zal inderdaad niet het geval zijn, maar ik denk niet dat iedereen die wel dagelijks doucht gewoon een beetje water over zich heen laat lopen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Douchen staat niet garant voor schoon zijn. Als je alleen maar nat wordt, word je niet vanzelf schoon.Dan kun je beter met een washandje bij de wasbak jezelf wassen.
![]()
En het is gewoon niet gezond. Het is een aanslag op je grootste orgaan, de huid.
Stinkhippiequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Equites het volgende:
draag je ook drakenshirts en doe je aan larpenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en daarom heb ik een vooraad deo staan
altijd voor ik de deur uitga, of ik nou gedouched heb of niet, even deo
Maar tijdens Lowlands enzo douche je niet dagelijks.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je kort doucht zal het echt geen ramp zijn voor je huid lijkt me. Ik douche 5 tot 10 minuten en sta heus niet stil in de douche te wachten tot die minuten om zijn, nee ik was me ook gewoon. Vanzelf schoon worden door een beetje water zal inderdaad niet het geval zijn, maar ik denk niet dat iedereen die wel dagelijks doucht gewoon een beetje water over zich heen laat lopen.
Daarmee bedoelde ik dus dat de dagen dat ik niet dagelijks douche op 1 hand zijn te tellen, dat wil niet zeggen dat het hypocriet is, ook op lowlands douche ik, maar misschien 1 a 2 keer omdat je niet altijd de kans krijgt en als je een rij ziet van 2,5 uur ga je er ook wel anders over denken hoor zeker als je ondertussen één van je lievelings artiesten wilt zien, dus ik begrijp niet wat daar hypocriet aan is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar tijdens Lowlands enzo douche je niet dagelijks.
Hoe bedoel je hypocriet?
Vrouwen laten werkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef Inverted_World het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vrouwen laten werken![]()
Overduidelijke troll dit
dat dus ook, ik zou met een washandje alles helemaal nat maken, en ook nog kou lijden ook, omdat het water meteen afkoelt als je dat washandje over je lichaam haalt. Nee dankjewel, ik hou het wel bij douchenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:46 schreef Krambo het volgende:
Mensen die zich ''even met een washandje wassen'' ipv douchen![]()
Ingewikkeld gedoe, met 1 voet in de wasbak zeker? of hoe gaat zoiets?
Ga dan ff douchen, hoeft ook niet langer dan 5 minuten te duren hoor, niet te heet en geen liters douchegel gebruiken, dan is het ook niet slecht voor je huid
Als ik me bij de wasbak was neem ik mijn voeten iig niet meequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:46 schreef Krambo het volgende:
Mensen die zich ''even met een washandje wassen'' ipv douchen![]()
Ingewikkeld gedoe, met 1 voet in de wasbak zeker? of hoe gaat zoiets?
Ga dan ff douchen, hoeft ook niet langer dan 5 minuten te duren hoor, niet te heet en geen liters douchegel gebruiken, dan is het ook niet slecht voor je huid
Dat vind ik pas smerig, op die evenementen. Iedereen staat er maar te springen en doen, en te zweten, dan moet ik s'avonds toch wel een douchje kunnen pakken hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar tijdens Lowlands enzo douche je niet dagelijks.
Hoe bedoel je hypocriet?
patat zeggers douchen elke dag en friet roepers nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is dit de nieuwe friet/patat discussie ofzo
Realiseer je je wel dat tot zo'n dertig a veertig jaar geleden het gros van de mensheid uitsluitend op zaterdagmiddag in de teil ging. Ook jouw familieleden. En waren die vies?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
KapWat zijn de meeste mensen toch ook smerig
De dagen dat ik niet douche per jaar zijn op 2 handen te tellen, een hele brakke zondag komt het wel eens voor, maar als ik naar werk of school moet ga ik echt niet de deur uit zonder te douchen. bah
Ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Realiseer je je wel dat tot zo'n dertig a veertig jaar geleden het gros van de mensheid uitsluitend op zaterdagmiddag in de teil ging. Ook jouw familieleden. En waren die vies?
Misschien wel in het Rifgebergte of in Oost Turkije, maar echt niet in Nederland jonguh.quote:
In elk geval stonk men.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Misschien wel in het Rifgebergte of in Oost Turkije, maar echt niet in Nederland jonguh.
Mensen met zo'n instellingquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
D'oh. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen van 14-20 een stinked pubertje is, zoals jij dat zo subtiel weet te verwoorden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
WIl je nu dat ik hierover met je in discussie ga, geheel offtopic? Maargoed, in ieder geval het mag bekend zijn dat pubers net wat meer zweten e.d. groeiproces en zo.
Smerige holbewoner.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Equites het volgende:
Wel als god jou van crêpepapier heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:30 schreef Dawwa het volgende:
Elke dag douchen, vooral als je niet sport![]()
Krijg je een rimpelige huid van
well how good for youquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:32 schreef _Michiel_ het volgende:
Ik sport 5 a 6 keer in de week, en douche altijd op de sportgelegenheid.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst thuis heb gedouched.
Ik geloof er helemaal niets van. Echt niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Equites het volgende:
Het is patatquote:
ja nerdekind dat weet ikquote:
Het is maar waar je je druk om kunt makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die het dan ook "onnodig" of "vreemd" vinden dat men zich dagelijks douched........
Echt WTF. Gore tyfussmeerlappen.
Alleen al als je slaapt transpireer je, om nog maar te zwijgen over de putlucht wat van je vandaan komt.
En dan doen er serieus mensen dit af met een washandje
Kolere![]()
![]()
De grootste putlucht na het slapen doen mensen af met een tandenborstel vermoed ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen al als je slaapt transpireer je, om nog maar te zwijgen over de putlucht wat van je vandaan komt.
Kolere![]()
![]()
Oké Pappa.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:34 schreef Penisbaard het volgende:
Ik douche na het poepen. Dat is eens in de 2 dagen en scheelt toiletpapier.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:38 schreef Confetti het volgende:
Ik douche 1x per week, op zondag![]()
Ik dacht dat dat gewoon normaal was
Euhw, dat jij nou zo stinkt als je wakker word! Hoef je ons toch niet te vertellen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die het dan ook "onnodig" of "vreemd" vinden dat men zich dagelijks douched........
Echt WTF. Gore tyfussmeerlappen.
Kolere![]()
![]()
Ik gebruik altijd toiletpapierquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik mensen mag geloven hier dan douchen die zich 1 a 2 dagen niet.
Per dag 2x schijten... reken maar uit hoeveel decimeter schijt er langs je anus afglijdt
Uit je reacties kan ik alleen maar lezen, dat jij ongelooflijk moet stinken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Per dag 2x schijten... reken maar uit hoeveel decimeter schijt er langs je anus afglijdt
Toen wij klein waren gingen we allemaal eens per week in bad en de rest van de week kop en kont wassen bij de wasbakquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:38 schreef Confetti het volgende:
Ik douche 1x per week, op zondag![]()
Ik dacht dat dat gewoon normaal was
Jij schijt twee keer per dag?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Je spreekt jezelf wat tegenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:42 schreef ssebass het volgende:
Duidelijk allemaal nerdjes die [b]de hele dag achter de computer zitten.[/b] Iedereen die ik ken doucht elke dag. Alle huisgenoten die ik heb gehad en alle vriendinnen. Jullie zijn een vervuiling van publieke ruimtes, bah.
Ik heb ook washandjes!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dit staat er, alsof er richtlijnen zouden zijn, of wetten waar een ieder verplicht wordt dagelijks te douchen.quote:blijkt toch bijna de helft dat nog steeds niet dagelijks te doen.
Je maakt er maar uit op wat je wil, ik douche me tenminste dagelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:44 schreef Xs2Shanna het volgende:
Uit je reacties kan ik alleen maar lezen, dat jij ongelooflijk moet stinken.
Je zweet stinkt (misschien wat minder knoflook of andere porie stinkende goedjes eten) je reet zit altijd vol met strontkorsten (nooit van wc papier gehoord).
Fucking hell. Viespeuk.
Mensen die denken dat ze niet stinken omdat ze het zelf niet ruiken....quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:04 schreef Johnny-V het volgende:
Ahhh, wat lief, al die mensen die denken dat je vies bent en stinkt als je een dagje niet doucht
Wow. Jij hebt echt hele heftige psychische problemen dat je zo uit je slof schiet over een onderwerp als ditquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je maakt er maar uit op wat je wil, ik douche me tenminste dagelijk.
Zou jij ook eens moeten overwegen, onhygienisch stuk stront dat je bent.
hou je bek vieze slet met je stinkende gleuf.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:44 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Uit je reacties kan ik alleen maar lezen, dat jij ongelooflijk moet stinken.
Je zweet stinkt (misschien wat minder knoflook of andere porie stinkende goedjes eten) je reet zit altijd vol met strontkorsten (nooit van wc papier gehoord).
Fucking hell. Viespeuk.
Gelukkig kom ik uit een moslim familie en hebben mijn ouders mij geleerd m'n reet te wassen na ieder wc-bezoek.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:09 schreef Skaai het volgende:
Het is ook zo leuk dat men elkaar voor vies, vuil, stinkend en rottend gaat uitmaken omdat de een wel dagelijks onder de douche staat en de ander niet. Maaaar als je wel elke dag gaat douchen dan verpest je je huid en zal je wel smetvrees hebben. Je bent of brandschoon of je bent een onhygiënisch stinkerd..
*popcorn pakt*
Zoveel stinkende mensen kom ik niet tegen hoor. En de mensen die wel altijd een luchtje met zich meedragen zijn vaak mensen die last hebben van veel zweet. Geloof me, ik stink niet na een dag niet te hebben gedoucht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:15 schreef ssebass het volgende:
Mooi dat iedereen roept dat ze niet elke dag douchen maar niet vies zijn. Denk je dat er mensen zijn die zichzelf vies noemen en vergelijk dat aantal eens met de vieze stinkende mensen die je overal tegenkomt. Oftewel je kunt helemaal geen oordeel vellen of je wel of niet schoon bent in de ogen van anderen. Hoogstwaarschijnlijk ruik je je eigen geur niet eens aangezien je die constant met je meedraagt.
Ik wrijf altijd met koffiebonen over mijn lijfquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:11 schreef Ringo het volgende:
Gebruikt hier eigenlijk iemand zijn/haar ochtendurine als bodylotion? Dat spul is ideaal en neutraliseert alle vreemde luchtjes.
Erg opvallend inderdaad, er is geen middenweg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:09 schreef Skaai het volgende:
Het is ook zo leuk dat men elkaar voor vies, vuil, stinkend en rottend gaat uitmaken omdat de een wel dagelijks onder de douche staat en de ander niet. Maaaar als je wel elke dag gaat douchen dan verpest je je huid en zal je wel smetvrees hebben. Je bent of brandschoon of je bent een onhygiënisch stinkerd..
*popcorn pakt*
Ik kom elke dag vieze, stinkende, zwetende mensen tegen. Maar ze hebben dan ook lang gereisd, een totaal andere cultuur waar men anders omgaat met lichaamshygiëne of totaal schijt aan de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zoveel stinkende mensen kom ik niet tegen hoor. En de mensen die wel altijd een luchtje met zich meedragen zijn vaak mensen die last hebben van veel zweten. Geloof me, ik stink niet na een dag niet te hebben gedoucht.
Ik kom trouwens wel vaak mensen tegen die stinken naar eten/knoflook.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik kom elke dag vieze, stinkende, zwetende mensen tegen. Maar ze hebben dan ook lang gereisd, een totaal andere cultuur waar men anders omgaat met lichaamshygiëne of totaal schijt aan de rest van de wereld.
Ik durf te zeggen dat zelfs ik naar bloemetjes ruik als ik om de dag douche.
I beat you!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kom trouwens wel vaak mensen tegen die stinken naar eten/knoflook.
Ik ook.
tenzeiquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:14 schreef SamStar het volgende:
ik douche om de dag, tenzei ik echt een zware dag gehad heb.
dit doe ik om de volgende redenen:
- elke dag douchen is slecht voor je huid/haar
- 't bespaart water
Ik stink nooit.
Damn, waar leef jij?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
I beat you!
Voeten die naar een bedorven stuk Old Amsterdam ruiken, iemand die al 3 weken in zijn kletsnatte naar zweet stinkende shirt rond loopt, mottenballen en curry (Indiërs) ehmm vrouwen die al dagen in dezelfde onderbroek lopen. Enzovoorts.
.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hou je bek vieze slet met je stinkende gleuf.
jij loopt de hele maandag met je zweterige drankwalm van zaterdag rond?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef garriej het volgende:
euhm ik bedenk me opeens, zaterdag uit geweest, zondag brak, ochtends gen zin maandag avond laat thuis. darn ik moet douche vanavond..![]()
![]()
Ik werk op Schipholquote:
Dat dus. Ik hoop dat ze scheurbuik krijgt, de hoer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Dan juist.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:10 schreef Biels het volgende:
Elke dag, behalve als het een brakke zondag is.
Hilaaaaarisch!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Doe niet zo naar zeg, vies stout jongetje met kontkorsten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus. Ik hoop dat ze scheurbuik krijgt, de hoer.
Het is: ik douchete.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef Xs2Shanna het volgende:
Kan iemand mij nog even quoten waar stond hoeveel ik me douchde![]()
Zeg, ben jij 13 ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Doe niet zo naar zeg, vies stout jongetje met kontkorsten.
Nee, ik was mij om de dag, behalve daaronder, daar was ik me na iedere wc-bezoek.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
De mensen die niet iedere dag douchen: wassen zij zich wel elke dag?
Oh, en je kan beter iedere dag 5 minuten douchen dan om de dag 15 als je toch om het milieu loopt te bitchen..
Ook als je niet thuis bent? Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik was mij om de dag, behalve daaronder, daar was ik me na iedere wc-bezoek.
Natte doekjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Ook als je niet thuis bent? Hoe doe je dat dan?
Oh, daar let ik helemaal niet op. Het is gewoon dat ik mij niet fris voel als ik alleen wc-papier gebruik. Het is mij aangeleerd om jezelf na iedere wc-bezoek te wassen, vandaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Met parfum en zo? Dat is toch slecht?
die dingen zijn toch juist zonder alcohol en parfum?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Met parfum en zo? Dat is toch slecht?
Staandquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
Poll zonder poll:
Zittend je reet afvegen / Staand
Vind jij sex vies?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik was mij om de dag, behalve daaronder, daar was ik me na iedere wc-bezoek.
In jou mond.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
Poll zonder poll:
Zittend je reet afvegen / Staand
Ja want na seks douche je natuurlijk niet. Duidelijk iemand met gebrek aan ervaring.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef Inktfles het volgende:
Iedereen die elke dag of meer doucht zijn eigenlijk seksueel gefrustreerde mensen die elke mogelijkheid aangrijpen om in een donker hoekje van de douche te kruipen en vervolgens de hand aan zichzelf te slaan, lekker handig als het bewijs gelijk wegspoelt. Dit proberen ze vervolgens goed te praten door te zeggen dat je anders stinkt of een gevaar voor je medemens bent. Dus wie zijn er nu eigenlijk smerig?
dat jij bij douchen moet denken aan rukken is toch echt meer jouw probleem.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef Inktfles het volgende:
Iedereen die elke dag of meer doucht zijn eigenlijk seksueel gefrustreerde mensen die elke mogelijkheid aangrijpen om in een donker hoekje van de douche te kruipen en vervolgens de hand aan zichzelf te slaan, lekker handig als het bewijs gelijk wegspoelt. Dit proberen ze vervolgens goed te praten door te zeggen dat je anders stinkt of een gevaar voor je medemens bent. Dus wie zijn er nu eigenlijk smerig?
quote:
ik vind douchen heerlijk zeker zo vlak voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef Catch22- het volgende:
ik douche vrijwel elke dag.
Ik douche ook vaak twee keer en ik ben nooit ziekquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef Lundegaard het volgende:
Oh ja, die mensen die elke dag douchen, het liefst twee keer.
Dat zijn die mensen die ook bij elk regenbuitje zwaar verkouden worden. Elk jaar met griep op bed liggen. Voor hun 65ste doodgaan.
Waarom dat? Lekker trekken in bad en dan het sop vermengen met je zaad en lekker kopje onder duikenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
Gasten die in bad gaan
Flikkers.
Hoor deze: Ik gebruik altijd een washandje tijdens het douchen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:03 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die wel de moeite nemen om zich omslachtig met een washandje schoon te maken, maar niet op het idee komen dat douchen veel sneller en makkelijker is. bovendien aangenamer.
het ging toch over het gebruiken van een nattelap bij de wasbak?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoor deze: Ik gebruik altijd een washandje tijdens het douchen!
Ja dat is bullshit natuurlijk. Maar ik gebruik ze onder de douche.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het ging toch over het gebruiken van een nattelap bij de wasbak?
Wow wat ben jij voor stinkvis dan. 2x per dag moeten douchen om niet te gaan stinken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:06 schreef noregret het volgende:
Ik douche 2 maal per dag, haat het als mensen stinken.
en dus? al gebruik je een staalborstel. zal mij een zorg zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:09 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja dat is bullshit natuurlijk. Maar ik gebruik ze onder de douche.
Jongen kom niet praten. Ik ben hier met me click.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dus? al gebruik je een staalborstel. zal mij een zorg zijn.
Oh ja want in je eentje kun je hem niet aan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:13 schreef Equites het volgende:
[..]
Jongen kom niet praten. Ik ben hier met me click.
Geen idee, ken jij hem? Ik niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja want in je eentje kun je hem niet aan.!
Het zijn gevaarlijke tijden in Nederland, dat weet jij ook.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je bent zo slap dat je bij voorbaat al je click er bij moet halen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:13 schreef Equites het volgende:
[..]
Jongen kom niet praten. Ik ben hier met me click.
Jij vindt douchen sneller en makkelijker, ik vind van niet om half fucking 4 in de nachtquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:03 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die wel de moeite nemen om zich omslachtig met een washandje schoon te maken, maar niet op het idee komen dat douchen veel sneller en makkelijker is. bovendien aangenamer.
want rond dat tijdstip sta jij liever voor een gootsteen onhandig te doen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij vindt douchen sneller en makkelijker, ik vind van niet om half fucking 4 in de nacht.
Ja, althans ik vind het niet meer onhandig. Ik ben een expert geworden in wassen met washandjes. Ik vind douchen in de ochtend tijdrovend, omdat ik niet douche zonder mijn haren te wassen/spoelen. Wat betekend dat ik ook nog eens mijn natte haren moet drogen en modelleren en dat is me te veel gedoe, helemaal als ik naar mijn werk moetquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want rond dat tijdstip sta jij liever voor een gootsteen onhandig te doen?
Ik neem gewoon de douchekop van dat ding af zodat ik mij kan wassen zonder mijn haren nat te maken. Net zo handig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, althans ik vind het niet meer onhandig. Ik ben een expert geworden in wassen met washandjes. Ik vind douchen in de ochtend tijdrovend, omdat ik niet douche zonder mijn haren te wassen/spoelen. Wat betekend dat ik ook nog eens mijn natte haren moet drogen en modelleren en dat is me te veel gedoe, helemaal als ik naar mijn werk moet. Dus een washandje met heet water eroverheen en klaar
.
Ik niet. Dan heb ik een warm lijf en een koude kop. Nee bedanktquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik neem gewoon de douchekop van dat ding af zodat ik mij kan wassen zonder mijn haren nat te maken. Net zo handig.
Ja want als mensen hier minder gaan douchen komt dat water in Afrika.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:51 schreef bananablues het volgende:
Als al die mensen met smetvrees hier om de dag gingen douchen ipv elke dag 1-2x is het waterprobleem opgelost
Net als al het eten dat wij niet consumeren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja want als mensen hier minder gaan douchen komt dat water in Afrika.
Welk waterprobleem?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:51 schreef bananablues het volgende:
Als al die mensen met smetvrees hier om de dag gingen douchen ipv elke dag 1-2x is het waterprobleem opgelost
Gezicht wassen doe ik weer wanneer ik make-up en zo op doe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik niet. Dan heb ik een warm lijf en een koude kop. Nee bedankt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:07 schreef Mozy het volgende:
Mensen die elke dag moeten douchen om niet te meuren als een dode bizon._!
ach. als je poenie maar fris ruikt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, althans ik vind het niet meer onhandig. Ik ben een expert geworden in wassen met washandjes. Ik vind douchen in de ochtend tijdrovend, omdat ik niet douche zonder mijn haren te wassen/spoelen. Wat betekend dat ik ook nog eens mijn natte haren moet drogen en modelleren en dat is me te veel gedoe, helemaal als ik naar mijn werk moet. Dus een washandje met heet water eroverheen en klaar
.
idem.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:07 schreef padlarf het volgende:
Mensen die een droge huid krijgen van douchen:') Nog nooit meegemaakt
Zijn er echt dagen dat je 3 of 4 keer per dag douchtquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:54 schreef ynuhh het volgende:
Ik douche minstens 2x per dag. Consumeer ik nu water?
je maakt nu een vreemde aanname. waarom zou je moeten douchen om schoon te worden. het geeft namelijk naast reiniging ook een heerlijk gevoel. probeer het gewoon een keer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn er echt dagen dat je 3 of 4 keer per dag doucht
Dat vind ik eerder vies, dat je zo smetvreserig bent dat je dat moet van jezelf of dat je zonder 2 keer per dag douchen stinkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |