quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:34 schreef moussy het volgende:
[..]
en bankjes zónder kommer en kwel, want af en toe zijn dit echt jankbankjes heur
Ík ben iig blij, de zon schijnt, tis fris buiten, René wordt vanmiddag geknipt, een heule nieuwe coupe, Peet zijn proeftijd zit er bijna op en ze zijn meer dan tevreden en de kerstzooi hangt, Olé!
Boom!
Deeltje boom!
Krans boven tafel!
En het kinderboompje!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef snoopy het volgende:voor moussy's fijne berichten.
Wel een goed plan om het afgelopen jaar eens te overdenken!
- alles gaat hier heel fijn met de kinderen!
- mijn eigen bedrijf lijkt steeds beter te gaan lopen!
- ik voel me een stuk beter in mijn vel zitten dan vorig jaar!
- en nou ja, het gaat gewoon goed hier eigenlijk
hectisch, leuk, gezellig en leerzaam!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:39 schreef snoopy het volgende:
Tijd om het afgelopen jaar eens te bekijken!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:42 schreef beefcake het volgende:
Moussy wat ziet het er sfeervol uitDie krans vind ik echt heel mooi, heb je die zelf gefröbeld?
Dat klinkt niet echt georganiseerdquote:De bestelling wordt binnenkort bijelkaar gezocht, zodra de bestelling klaar is voor verzending ontvang je een bevestiging via de mail.
roze natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Hippe boom Mous![]()
jompels voor alle goed eberichtjes
Enomdat ik het kan , en voel en gewoon
ik hou van blij zijn
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef chacama het volgende:
Gewoon omdat ik een beetje inspiratie kreeg van de topic-titel
Een jaar voorbij
Het is zover,
De laatste maand van het jaar
2009 is weer bijna klaar
We hebben veel meegemaakt
Verdriet en geluk
We hebben het allemaal gezien
Gevoelt, bij onszelf of bij de ene vriendin
We leefden mee met elkaar
De geboorte van al die mooie kindjes
De groei van allemaal
De eerste stapjes, de eerste woordjes taal
We maakten het mee
Het verdriet groot en klein
We wilden er zijn voor elkaar
Hier op Fok, maar ook gewoon daar
We stonden voor elkaar klaar
Iedereen leerde weer iets bij
iets groots, iets klein
soms mooi, soms niet zo fijn
en we leerden van elkaar
Het jaar is weer voorbij
We zien elkaar weer snel
En soms hoor je… wacht ‘Ik PM’
Allemaal een goed 2010
Wow, wat een wijze woorden Snoopy.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:32 schreef snoopy het volgende:
Mooie teksten LB en Chaca!
Goede voornemens hoeven hier van mij ook niet TF
Maar soms het fijn om even terug te kijken op de dingen die fijn waren afgelopen jaar, al was het nog zo klein.
Soms zijn die kleine dingen juist heel groot als je er eens goed naar kijkt
wat een fijne vaderquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil nog even een pluim aan mn vader geven... hij doet zoveel voor ons/Twan. Vanmorgen ook weer, op de fiets door de kou om mij te helpen met de accu. Vervolgens heeft hij opgepast op Lennon zodat ik naar de garage kon... kom ik thuis: heeft hij gestofzuigd, aanrecht opgeruimd, gasstel schoongemaakt. De schat.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een fijne vader
zoiets zou de mijne absoluut ook gedaan hebben.
vooral tegen de kerst mis ik m weer zo erg![]()
Misschien ook in het babytopic?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)slofjes_terug__.html
mag dat ook hier?
Ik kom er ook nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar kom ik nooit eigenlijk
niet eens aan gedacht
René gaat vanmiddag voor een nieuwe look, zal geen 'braaf' kapsel worden, want de roze verf gaat mee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:03 schreef _Bar_ het volgende:
heb wel een rede om nu echt heel snel naar de kapper te gaan
hmmm eens afspraak regelen gaat.
wie ik? ik zie het al, het is ingridquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef moussy het volgende:
Heb je dat touwtje of schakelaar bij je wasmachine al eens geprobeert?
Er zit alleen een stekker, en die zit er goed in. Deurtje goed dicht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef moussy het volgende:
Heb je dat touwtje of schakelaar bij je wasmachine al eens geprobeert?
Amenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:48 schreef snoopy het volgende:
Weg met het vermoeiende gedoe voor M@x![]()
![]()
En het ziekige gedoe van TF!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:48 schreef snoopy het volgende:
Weg met het vermoeiende gedoe voor M@x![]()
![]()
En het ziekige gedoe van TF!
Londenquote:
dat ja!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Stockholm is ook geweldig als citytrip.
Scroll maar even verder in de tijdlijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef lady-wrb het volgende:
fimpje doet het niet hier.
en ik heb mijn vingertopje verbrand bij het koekjesbakken
dat is lastig bij het typen
Dat zouden waarschijnlijk de laatste beelden ooit van die personen zijn, mocht dat bij mijn kinderen gebeurenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef moussy het volgende:
kijk dit dan! Het zal je oppas maar zijn.. ik hoop maar het een hoax is
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:40 schreef Books het volgende:
Lady jij bent niet toevallig mijn moeder he? Hahaha die is ook al sinds gister aan het klooien met de wasmachine en heeft al twee keer een monteur aan de wasmachine gehad sinds gistermiddag maar hij doet het nog niet. Geloof dat er nu het laatste onderdeel besteld is en als hij het dan nog niet doet dan komt er een nieuwe.
Max wederom heel veel succes morgen en dat het maar mee mag vallen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:41 schreef lady-wrb het volgende:
mmm ik hoor net datdenkt dattie vrijdag ontslagen wordt
is deze dag al om
ja, maar ik moet nog proberen die broek in een envelop te frommelen en wel zo dat hij ook nog door de brievenbus kan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef moussy het volgende:
[..]dat zou wel erg zuur zijn!
lees je je PM wel eens?![]()
Dat vermoed ik ook. En ik heb ook al zo'n lieve vader. Hij komt me morgenochtend supervroeg zijn bed uit om me een lift naar het ziekenhuis te gevenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef PM-girl het volgende:
M@x, dat is bijtijds morgenvroeg! Er kan in elk geval niets uitlopen voordat je aan de beurt bent, want ik vermoed dat jij de eerste zult zijn!
De brand heeft in elk geval 1 woning onbewoonbaar gemaakt, de bewoonster ligt in het ziekenhuis
Wat lief van je vader en tante!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. En ik heb ook al zo'n lieve vader. Hij komt me morgenochtend supervroeg zijn bed uit om me een lift naar het ziekenhuis te gevenEn ook nog een hele lieve tante die morgen aan het eind van de ochtend in het ziekenhuis moet zijn en beloofd heeft om stiekem naar mijn kamer te sluipen om te kijken hoe het gaat
Ik zag net op kliknieuws de foto's. Jeetjequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat lief van je vader en tante!![]()
In de winkel is wel enorme standoverlast, ook in de artikelen. Maar dat is allemaal zakelijk gedoe en is inderdaad geen vergelijk met persoonlijk leed.
Brand is verschrikkelijk, wij hebben het een keer wel onder ons huis gehad, midden in de nacht. Brr,
Ik vermoed dat ook de omliggende huizen nog niet zomaar te bewonen zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zag net op kliknieuws de foto's. JeetjeHet zal je huis zijn
en het huis van de buren stond te koopquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ook de omliggende huizen nog niet zomaar te bewonen zijn.
Ja, dat zal nu niet veel kijkers trekken, hooguit ramptoeristen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
en het huis van de buren stond te koop
oh wat erg!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja, dat zal nu niet veel kijkers trekken, hooguit ramptoeristen!![]()
Het was kennelijk een geurkaars die bijna opgebrand was. Het bakje/glaasje raakte oververhit en de bewoner wilde blussen met een doek, die vervolgens vlam gevat heeft.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh wat erg!
Ik heb mijn ouders kast beschadigd met een kaars. Ik had een kaarsje gekregen voor mijn verjaardag en had die op een servetje op de kast gezet. Kaarsje was helemaal ingebrand maar ik wist niet dat ie tot helemaal beneden door zou branden. We zijn naar bed gegaan en zijn de kaars helemaal vergeten. Het servetje is in de brand gevlogen. mijn sleutels lagen ernaast en daar zat iets van plastic aan. Het bovenblad van de kast is in de brand gevlogen maar bij gebrek aan ander brandbaar materiaal is de brand vanzelf uitgegaan. het bovenblad van de kast was zwaar gehavend. De muur en het plafond waren pikzwart. De hele kamer zat onder het roet. De katten waren zwart (waren wit) en de kerstboom is zo de container in gegaan. Mijn ouders zijn 4 dagen aan het boenen geweest en de muur en het plafond moesten 3x geverfd worden..
Precies!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Jemig! Brand ontstaat altijd zo makkelijk hč. Ik denk altijd dat het wel meevalt. maar als je dit dan weer hoort. Hoe is het met de winkels eronder? geen waterschade enzo? en de rest van de huizen ook lang niet bewoonbaar.
ja zeker gevalletje oeps...quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:29 schreef innepin het volgende:
[..]Oeps
![]()
Onze auto is een keertje afgebrand. Waarschijnlijk aangestoken, mijn vader maakte nogal makkelijk vrienden (). Toen werden we midden in de nacht uit ons bed geplukt en gingen we kijken naar hoe de auto afbrandde
![]()
Oeke succes bij de tandarts
psstt kijk es naar m'n berichtje een beetje hoger? Kop koffie doen? ah?![]()
Natuurlijk neem ik Willow meequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:37 schreef oeke het volgende:
Oja, daar wilde ik inderdaad op reageren! Wanneer wil je naar Amsterdam komen dan? Lijkt me heel gezellig, neem je Willow wel mee toch, anders heb ik het heel druk.![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Haha Innepin, ik moet wel lachen, ik weet nog hoe nerveus je was die eerste meet toen bij TF! En zie nu eens!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:51 schreef innepin het volgende:
En misschien ben ik ook wel wat zelfverzekerder geworden sinds ik mama ben. Dat kan natuurlijk ook nog
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:59 schreef innepin het volgende:
En even totaal willekeurig, ik heb zin in een dagje Amsterdam ofzo. Iemand in de buurt daar die binnenkort een keertje zin heeft om een kopje thee te drinken?
Ja maar, je bént ook gewoon een hele leuke meidquote:
Eensch!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Saffier het volgende:
Ja maar, je bént ook gewoon een hele leuke meid
Nou ja, dat was dus ook een kwestie van niet helemaal goed repareren, vuil en lucht ertussen etc.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef oeke het volgende:
Tjee BE ontploffende kiezen.![]()
Een second opinion is wel een idee ja, maar die ontsteking moet er nu gewoon uit. En maandag ben ik 2 weken weg, dus ik wil er nu meteen vanaf.
Misschien in januari eens bij een ander gaan kijken.
Ow, hier ook. Ik wilde ook op tijd naar bed, maar heb een dik uu rmet mijn moeder gebeld. En nu moet ik nog kolven voor morgen, dus lig ik er nog eventjes niet in. En ik zit zo lekker en heb nog neit echt zin om op te staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:49 schreef Vicky het volgende:
oei BE, das nie prettig!!
Ik ga de boel een beetje opruimen en ook slapen!
Het was mijn bedoeling om eens een keer vroeg naar bed te gaan.. maar dat is elke avondmijn plan alleen komt het er nooit van
Ik ging alleen maar even iets snel doen op internet en dat even werd al weer snel 2 uur...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, hier ook. Ik wilde ook op tijd naar bed, maar heb een dik uu rmet mijn moeder gebeld. En nu moet ik nog kolven voor morgen, dus lig ik er nog eventjes niet in. En ik zit zo lekker en heb nog neit echt zin om op te staan
Bekend verhaal! Al was het hier een electrische onderdeken, een zware jas die op de plaats des onheils lag en de boel dus smoorde en een matras met een gat van zo`n 30 cm doorsnee. Gelukkig sliep mijn zusje altijd met de benen opgetrokken!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef Saffier het volgende:
Wat een heerlijke verhalen lees ik over het voorgaande jaar
Brand lijkt me heel erg. Ik heb ooit een vroege brand ontdekt bij mijn ouders toen ik nog thuis woonde. Het elektrische kussen wat in bed lag, lag te smeulen, toen ik ging kijken waar die vieze lucht vandaan kwam (waar ik éérst gelukkig de kat heb weggehaald, beest stonk een uur in de wind) en het dekbed wegsloeg (
) vatte het vlam. Dekens weer teruggeslagen en mijn vader geroepen. Die heeft het toen licht brandende kussen het raam uitgegooid.
M@x zet 'm op morgen!!! HEb je wel lekker gegeten vanavond?
Hoe is het laatst eigenlijk afgelopen met dat 'vervelende' gesprek dat je voelde aankomen? Viel het mee?quote:Op woensdag 16 december 2009 08:13 schreef Estrys het volgende:
Ik moet gaan werken maar het zijn echt die 'lala' dagen voor kerstNog vier dagen werken dan twee weken vakantie
Is het besmettelijk?quote:Op woensdag 16 december 2009 08:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeiemorgen!
2009, het jaar van de kapotte wasmachines
*zich aansluit in de rij*
ja he, ik moet wel even wennen hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 09:09 schreef Fannie het volgende:
Of deze.... [ afbeelding ]
Wauw, dat staat apart Moussy
gr. 6quote:Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef pinquit het volgende:
woah rené!stoer kapsel zeg
dat ze dat durft inderdaad, zo in de brugklas. super!
Ik heb de hele morgen al hoofdpijn, paracetamol helpt niet... misschien komt er toch sneeuw aan dan. Volgens mij heb ik dat wat jij hebt ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:12 schreef Fannie het volgende:
Aah dies toch lief Evenstar![]()
Hier nog niet echt een sneeuwlucht en ook nog geen koppijn (ik krijg altijd een rare koppijn als het gaat sneeuwen)
Ja gek is dat hé?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb de hele morgen al hoofdpijn, paracetamol helpt niet... misschien komt er toch sneeuw aan dan. Volgens mij heb ik dat wat jij hebt ook.
Ze is net een champignonnetjequote:Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef E.T. het volgende:
Ik zal 'm vast inkoppen: "ze zijn het vergeten af te maken!"![]()
Ja, inderdaad erg gek en ook dat gevoel inderdaad. Ik kom er maar niet van af... en het is of sneeuw of ongesteld worden...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ja gek is dat hé?
Het is niet hetzelfde als "normale" hoofdpijn... beetje vage irritante druk ofzo
Ik heb geen idee eigenlijk. Het is sowieso met het gezin, want er staat bij de uitnodiging die ik net kreeg 2 volw en 2 kinderen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Ingrid, wat leuk zo'n inititatief. Gaan jullie dan met alle ouders tegelijk ergens eten, of echt met je eigen gezin?
Daar kon je op wachten, zo'n waardeloze moeder als jij bentquote:Op woensdag 16 december 2009 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
whahaha
ik ben net bedreigd door een dragen&voedster
je hebt niet voor niks die awardquote:Op woensdag 16 december 2009 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
whahaha
Vertel!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
whahaha
't Moet niet gekker worden zeg. Wilde ze je wurgen met een draagdoek of de hersens in slaan met een kolf?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
whahaha
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef Macka66 het volgende:
[..]
't Moet niet gekker worden zeg. Wilde ze je wurgen met een draagdoek of de hersens in slaan met een kolf?
nee, ze verzorgde het konijn van r man al 2 weken niet en toen ging hij dood. Ze opende een topic dat ze zich schuldig voelde en ik zei dat het terecht was. als haar man het vertikt dan is t een lul maar om hem dan te straffen of een lesje te leren door het zelf niet te doen of iemand anders zoeken die het wel wil en kan.. mja dan ben je idd schuldig.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten, zo'n waardeloze moeder als jij bent
hoe is het met je pokjes?
ze gaat nog even doorquote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef Macka66 het volgende:
[..]
't Moet niet gekker worden zeg. Wilde ze je wurgen met een draagdoek of de hersens in slaan met een kolf?
en weet ze wel dat jij heeeeel besmettelijke foto's kunt sturen?
wie? waarom?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
whahaha
jaquote:Op woensdag 16 december 2009 13:33 schreef RockabeIIa het volgende:
pfff heeft ze een konijn dood laten gaan terwijl ze het wist?Dierenmishandelaarster zeg! Ik zou die D&V-er aangeven! Zo'n fijne kerstmaaltijd...
Was ook mijn gedachte.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:38 schreef oeke het volgende:
Wat een naar verhaal, om haar man een lesje te leren omdat hij het konijnenhok niet schoonmaakt laat ze het arme dier maar verhongeren?Dat past toch niet in de filosofie van D&V?
Ik zit niet op dat forum maar er gebeurt ook telkens weer iets waardoor ik denk, laat maar....
Ik denk juist steeds jaaaaa aanmelden!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:38 schreef oeke het volgende:
Wat een naar verhaal, om haar man een lesje te leren omdat hij het konijnenhok niet schoonmaakt laat ze het arme dier maar verhongeren?Dat past toch niet in de filosofie van D&V?
Ik zit niet op dat forum maar er gebeurt ook telkens weer iets waardoor ik denk, laat maar....
Alleen maar lieve berichten voor de andere mensen die er posten, maar niet voor en over mensen die er anders over voeden en dragen denkenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja
Maar op D&V mag je alleen maar lieve berichten plaatsen. Dus ik had moeten zeggen dat t heul niet erg was en dat ik als ik haar was gewoon nog 5 konijnen zou kopen en niet te verzorgen om haar man een lesje te leren!
en het topic is idd gesloten omdat ze wat negatieve feedback kreeg van mij en nog een paar mensen.
truequote:Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen maar lieve berichten voor de andere mensen die er posten, maar niet voor en over mensen die er anders over voeden en dragen denken
Come to the darkside! we've got meatballs!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Die ouwe hippie eet vast geen vlees!![]()
*wegrent van de hippies onder ons*
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Estrys het volgende:
Ik denk juist steeds jaaaaa aanmelden!![]()
Mijn kin ligt ook op de grond hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:38 schreef oeke het volgende:
't Is wel een forum voor Natuurlijk Ouderschap. Dus als je op zo'n forum post is het wel de bedoeling dat je vanuit de invulling die op het forum wordt gegeven aan die filosofie post. En ook de moderatie sluit daar op aan. Als andersdenkende en -voedende heb je daar alleen iets te zoeken als je oprecht geďnteresseerd bent in Natuurlijk Ouderschap.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen maar lieve berichten voor de andere mensen die er posten, maar niet voor en over mensen die er anders over voeden en dragen denken
Dat begrijp ik wel, maar ik vind het nogal krom om alleen maar lieve dingen te posten over elkaar, ook al doet iemand zoiets afschuwelijks als een konijn laten verhongeren uit boosheid op manlief, maar wel de mond vol te hebben over ouders die anders omgaan met voeden en dragen en die te verketteren.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:52 schreef Macka66 het volgende:
[..]
't Is wel een forum voor Natuurlijk Ouderschap. Dus als je op zo'n forum post is het wel de bedoeling dat je vanuit de invulling die op het forum wordt gegeven aan die filosofie post. En ook de moderatie sluit daar op aan. Als andersdenkende en -voedende heb je daar alleen iets te zoeken als je oprecht geďnteresseerd bent in Natuurlijk Ouderschap.
Als je verschillende meningen wilt horen en wel houdt van een pittige discussie zit je in OUD veel beter
(Ook als je het fijn vindt dat de moderatie niet achter potdicht gesloten deuren gebeurt)
Je bedoelt ml? De vader van zl en dl? Synoniem aan dh, de vader van ds en dd? Voordat ik die afkortingen een beetje doorhad was ik een week verderquote:Op woensdag 16 december 2009 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar ik vind het nogal krom om alleen maar lieve dingen te posten over elkaar, ook al doet iemand zoiets afschuwelijks als een konijn laten verhongeren uit boosheid op manlief, maar wel de mond vol te hebben over ouders die anders omgaan met voeden en dragen en die te verketteren.
waarschijnlijk nietsquote:Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef Macka66 het volgende:
Wat mij interesseert is wat ze met de user gaan doen. Maar dat zullen we wel niet te weten komen
Zoals ik ongeveer al zei, voor wat meer inzicht in de moderatie zit je beter in OUD.
Dat en qua draagdoeken (ver)kopen zitten er ook een paar valse bitches tussen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ohh ze gaat jou ook uithongeren!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Van: MamaEsther
Aan: Cocoon
Geplaatst: 16 dec 2009 14:53
Onderwerp: Re: Wat is in vredesnaam jouw probleem?!
Ik dreig niet, ik DOE.
terwijl ik allaaaang niet meer op haar reageer, jeumig die heeft echt issues
En niet meer schoonmaken.quote:
Geef m als straf een konijntjequote:Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn wederhelft is met de auto weg, nu kan ik nergens heen
Hij zou zeker wel voor 15.00 uur thuis zijn
Nu kan ik geen koekkruimels meer halen met de jongens
Ik denk dat ik hem voor straf uit ga hongeren vanavond
Ga eerst achter zijn rug om zoveel hele dure draagdoeken kopen dat jullie in een financiële crisis komen en honger hem daarna uit! Dubbel zo leukquote:Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn wederhelft is met de auto weg, nu kan ik nergens heen
Hij zou zeker wel voor 15.00 uur thuis zijn
Nu kan ik geen koekkruimels meer halen met de jongens
Ik denk dat ik hem voor straf uit ga hongeren vanavond
ghihi iddquote:Op woensdag 16 december 2009 15:56 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ga eerst achter zijn rug om zoveel hele dure draagdoeken kopen dat jullie in een financiële crisis komen en honger hem daarna uit! Dubbel zo leuk
Whaha geen idee. Ken der helemaal niet. had mijn moeder net al aan de telefoon en die zei dus dat ze idd hel fanatiek met god bezig zijn enzo. Dus ze geloofd het zelf wel heel erg. Denk dat ze nu zo'n glazen bol op der hoofd heeft waar der hersens uitsteken!!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef pinquit het volgende:
Whoah MeNicole!! hoegroot is haar hoofd nu dan wel niet![]()
Dat zegt dan niet per se iets over haar, natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:
oh ik heb net een foto van haar bekeken en ik denk dat ik me toch maar in zal houden. Als zij op me gaat zitten dan leg ik t loodje
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zegt dan niet per se iets over haar, natuurlijk
Klinkt alsof ze ooit een operatie oid ondergaan heeft? En dat er dan nu op de scan geen littekenweefsel meer te zien was oid.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:16 schreef MeNicole2 het volgende:
kijk der www op hyves:
de littekens zijn vervangen door hersenen. Dank U Heer dat mij gezond heeft gemaakt. @ thuis
Als TARA op jou gaat zitten leg je ook het loodje vermoed ikquote:Op woensdag 16 december 2009 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:
oh ik heb net een foto van haar bekeken en ik denk dat ik me toch maar in zal houden. Als zij op me gaat zitten dan leg ik t loodje
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef freecell het volgende:
Als TARA op jou gaat zitten leg je ook het loodje vermoed ik
Ik denk dat je zojuist haar punt hebt gemaaktquote:Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja volgens mij ma heeft ze idd ooit lang geleden eens een hersenoperatie gehad. Dus denk idd dat ze vandaag ofzo uitslag heeft gehad dat de littekens weg zijn. Maar of daar nou hersens voor in de plaats komen? Dan is het echt een godswonder.
Juhquote:maar die handen zien er eng uit. Alsof ze er zo af kunnen vallen als je er tegenaan tikt!!
Oei wat ziet dat er naar uitquote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef freecell het volgende:
Die was gisteren zo zielig trouwensKwam thuis van zijn werk. 's Avonds laat. Op de fiets. Helemaal verkleumd en hij heeft Raynauds
Van z'n vingers? Ik hoop het nietquote:Op woensdag 16 december 2009 16:32 schreef Urla het volgende:
Jee Freecell dat ziet er niet zo tof uit. Heb ik nog nooit gezien of van gehoord. Komt hij er nog wel vanaf dan?
Warm houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oei wat ziet dat er naar uitIs er een behandeling?
Ik was zelf katholiek opgevoed en voor iemand bidden is toch alleen een mooie gedachte toch.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Al doen we niet bepaald aan 'duivelsuitdrijving' op zondag oid, we gaan wel bidden met iemand die bijvoorbeeld heel erge angsten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |