SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
sowieso heb ik boes nooit als stoer gezien...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef JJH het volgende:
Een jeweetwelstier dus, da's geen stoere stier dan.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:42 schreef tombolafan het volgende:
Tegenwoordig doen ze gewoon zo:
[ afbeelding ]ja dat vond ik ook al zo raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
walgelijke tekenfilms ook tegenwoordig, dit , dora, diego
🐙
[ afbeelding ]Whut die spoiler!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
ja, echt belachelijk... Ik zat te kijken met mn nichtjes. Dus ik zeg; hoe heet die koe? Otis... Is dat niet een mannennaam? Het is ook een mannetje..quote:
[ afbeelding ]Als dat een mannetje is dan heeft de tekenaar niet bijzonder goed opgelet bij biologie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
lach maar. maar mooi dat het echt zo is... zo leer je kinderen rare dingen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Als dat een mannetje is dan heeft de tekenaar niet bijzonder goed opgelet bij biologie.![]()
quote:
mannen hebben ook tieten hoor...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, echt belachelijk... Ik zat te kijken met mn nichtjes. Dus ik zeg; hoe heet die koe? Otis... Is dat niet een mannennaam? Het is ook een mannetje..
![]()
![]()
![]()
(nog opgezocht op internet en echt dus he... dat je niet een onwijze koeien-courgette tekent, okee, maar uiers!!!!!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, echt belachelijk... Ik zat te kijken met mn nichtjes. Dus ik zeg; hoe heet die koe? Otis... Is dat niet een mannennaam? Het is ook een mannetje..
![]()
![]()
![]()
(nog opgezocht op internet en echt dus he... dat je niet een onwijze koeien-courgette tekent, okee, maar uiers!!!!!)
Loveless!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mannen hebben ook tieten hoor...Dat noem ik geen man...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ja dat is ook echt het hele punt van die tekenfilms tegenwoordig, ze leren echt rare dingen aan, die gewoon echt niet kloppenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lach maar. maar mooi dat het echt zo is... zo leer je kinderen rare dingen...
[..]
mannen hebben ook tieten hoor...Bweugh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stem voor een TT met koeiencourgettes zometeen.![]()
[ afbeelding ]OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dan geven ze aan de andere kant net zoveel geld uit om kinderen te leren dat melk niet uit de supermarkt komt. Maar uit een...uhm... wat was het ook alweer?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
mannen hebben ook tieten hoor...ril ik weet ook wel dat hij daar niets aan kan doen maar toch bleegh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Voor deze keer: +1!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Bweugh...
Ik stem voor een TT met koeiencourgettes zometeen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Bweugh...
Ik stem voor een TT met koeiencourgettes zometeen.
Yep, ze spreken verdorie eerder engels als dat je het verschil tussen jongetjes en meisjes weten tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat is ook echt het hele punt van die tekenfilms tegenwoordig, ze leren echt rare dingen aan, die gewoon echt niet kloppen
zie dan als ouder je kind maar het tegenovergestelde aan te leren, want de tv heeft altijd gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |