ik zou ook een rugtas nemen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga vandaag een tas halen voor mijn laptop / toekomstige schoolboeken
welke?
deze
of
deze
verschil, de een is leer de ander van een soort stof
en alletwee in het zwart natuurlijk
ik heb al een rugzakquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zou ook een rugtas nemen...![]()
Ik heb zelf een hele goede van oneill
Da's niet goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:22 schreef JJH het volgende:
MB
Als dit topic zo vol is, ga ik eerste de boodschappen regelen. Ik heb een chronisch gebrek aan best veel dingen.
Ik heb gisteren 5 zakken chips gekocht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:22 schreef JJH het volgende:
MB
Als dit topic zo vol is, ga ik eerste de boodschappen regelen. Ik heb een chronisch gebrek aan best veel dingen.
Het blijft mijn mening...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb al een rugzak, even teruglezen
zeg, jullie zijn getrouwd maar de een heeft geen voorraad en de ander stikt ervan..quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's niet goed natuurlijk.![]()
Ik heb vrijdag grote inkopen gedaan, mijn koelkast ligt vol en daarmee kom ik makkelijk toe tot na het weekend.
Nu liggen er wat aardappeltjes te bakken die vandaag op de datum zijn. Eitje erbij klutsen en. Weer een excuus om geen brood te eten.
Saffiequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga zo italiaanse bolletjes halen, lekker veel kruidenkaas erop, boeslook en een beetje sla erbij
edit: bieslook![]()
boes boes, boes boes
Dat is misschien nog wel het leukste, lekkere dingen meenemen, en laat je niet koeieneren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga zo italiaanse bolletjes halen, lekker veel kruidenkaas erop, boeslook en een beetje sla erbij
boes boes, boes boes
Good thinking that women!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 5 zakken chips gekocht.
Just in case...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
boes boes, boes boes
tis net een bekerplant:quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het blijft mijn mening...
en ik had ook al een rugzak, maar nu een laptop-rugzak!![]()
[..]
zeg, jullie zijn getrouwd maar de een heeft geen voorraad en de ander stikt ervan..
Ergens klopt hier iets niet...
quote:
quote:
En het zielige is natuurlijk dat hij een os is...quote:
ghehehe, arme boesboesboesquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En het zielige is natuurlijk dat hij een os is...
![]()
![]()
![]()
![]()
Een os?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En het zielige is natuurlijk dat hij een os is...
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke OS kan ons (n)iets leren... BOES BOES BOES BOESquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Een os?
Ik dacht altijd dat het een stier was.
en os is dan ook een stierquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Een os?
Ik dacht altijd dat het een stier was.
daarom pompt hij ook octopussen op met een fietspomp, ipv dat hij chicks gaat scorenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef JJH het volgende:
Een jeweetwelstier dus, da's geen stoere stier dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |