SC 430 At work dus geen tijd voor spannende TTquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik begon te schrijven toen jullie op pagina twee waren en zie nu dat het gepost werd op pagina 5
En ik heb tussendoor maar een half uur iets anders gedaan.
@Ing, doe me eens een linkje naar je nieuwe baby's
Sesamstraatquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, kan hij geen kinderprogramma presenteren ofzo?
ik heb ff zitten zoeken, t lijkt alsof er een beveiliging op zit, maar ik kan m niet vinden. wijzigen kan ik idd alleen als ik ingelogd ben *maar dat ben ik altijd*quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en Greys? Of Elisa?
Waarom kan de OP van ons verhaal niet meer bijgewerkt worden door iedereen???![]()
Ik moet echt aangemeld zijn bij de wiki om er in te kunnen, anders staat er alleen "brontekst tonen.."
Ik snap het niet!
Maarre, heb je die spiraal inmiddels niet lang genoeg om 's avonds weer andere dingen te doen dan tv kijken?quote:
voor als meneer aart met pensioen gaat, meneer karlquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sesamstraat
Dan doet hij dikkiedik voorlezen
patiencen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre, heb je die spiraal inmiddels niet lang genoeg om 's avonds weer andere dingen te doen dan tv kijken?![]()
eeeeehm, iets dat leuker is met zijn 2en...quote:
Jawel. Maar ik had het over nuquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre, heb je die spiraal inmiddels niet lang genoeg om 's avonds weer andere dingen te doen dan tv kijken?![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor als meneer aart met pensioen gaat, meneer karl
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:16 schreef MissBliss het volgende:
Hello!
WB nok, dat klinkt heerlijk zeg! Rocamadour ben ik ook eens geweest, 100 jaar geleden, leuk!
Fiets!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik had het over nu
Ik heb maar besloten ff een bakkie thee te gaan halen bij een vriendin
Nu alleen nog de twijfel of ik met de fiets of met de auto ga
ganzenborden!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeehm, iets dat leuker is met zijn 2en...
nog liever een rugtasquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga vandaag een tas halen voor mijn laptop / toekomstige schoolboeken
welke?
deze
of
deze
verschil, de een is leer de ander van een soort stof
en alletwee in het zwart natuurlijk
Dat gaat helemaal goed komen danquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Auch, dat zijn vaak vervelende gesprekken. Maar als het niet werkt, dan werkt het niet.
Vandaag is officieel de laatste dag van mijn proeftijd!Daarna jaarcontract (met uitzicht op vast)
Hopelijk doe ik het goed vandaag: bankhangen.
Als jij er ook 100 jaar geleden was, is dat best mogelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]MB!
Goh, misschien heb ik je wel gezien destijds.
1stequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga vandaag een tas halen voor mijn laptop / toekomstige schoolboeken
welke?
deze
of
deze
verschil, de een is leer de ander van een soort stof
en alletwee in het zwart natuurlijk
neh, ik heb al een goeie eastpack rugtas, maar ik merk dat als ik gewoon even mijn laptop erin doe dat ik die rugzak over mijn schouder ga dragenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Ynske het volgende:
stof, en zwart
[..]
nog liever een rugtas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |