Duran Duran - The Reflex?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:12 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een dance nummer van zo'n 10 jaar geleden met de tekst: why don't you prove it..
Ik dacht eerst aan Armand van Helden.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:38 schreef Skwish het volgende:
De laatste tijd is een er leuk deuntje op de radio te horen o.a op slamfm. Je hoor een klarinet/trompetter achtig instrument. Lijkt wel een beetje op zigeunermuziek, er wordt niet gezongen. Ik zoek dit nummer
oeh die wil ik ook wel weten eigenlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef NordicBlue het volgende:
Kan 1 van jullie mij toevallig vertellen welk muziekje er in dit filmpje zit?
Tunatic maakt me niet zoveel wijzer.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een nummer met een clip waarin:
een man gitaar speelt en zingt, en dat er dan een getekend aapje en nog meer dieren voorbij komen
oid..
Topquote:
Misschienquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:12 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een dance nummer van zo'n 10 jaar geleden met de tekst: why don't you prove it..
Ik dacht eerst aan Armand van Helden.
Ietwat erotisch!?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef P8 het volgende:
ik heb een filmpje op mijn computer staan, waar een nummer in zit.
De lyrics zijn vrij onduidelijk, dus wellicht dat jullie me kunnen helpen.
Wellicht dat het filmpje door sommigen ietwat erotisch bevonden wordt![]()
link: http://rapidshare.com/files/322728705/pixie_005.avi.html
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ietwat erotisch!?
Het is Give 'Er van Peaches.
Ik moet minder stellig zijn... Ik bedoelde: "Shazam zegt dat het 'Give 'Er' van Peaches is."quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef P8 het volgende:
klinkt toch wel heel anders, hoewel het nummer uit het filmpje wel als peaches klinkt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:18 schreef Nashje het volgende:
Ik zoek de muziek in de trailer van Paa: http://www.pathe.nl/film/6318/paa/
ik zoek ook zo'n soort deuntje, ook minimal, maar dan wel met zang dacht ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:38 schreef Skwish het volgende:
De laatste tijd is een er leuk deuntje op de radio te horen o.a op slamfm. Je hoor een klarinet/trompetter achtig instrument. Lijkt wel een beetje op zigeunermuziek, er wordt niet gezongen. Ik zoek dit nummer
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:47 schreef based het volgende:
[..]
ik zoek ook zo'n soort deuntje, ook minimal, maar dan wel met zang dacht ik.
lead melodie is ook een soort van accordeon of trekzak
wordt vaak gedraaid iig
tnx
helaas die bedoel ik niequote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:47 schreef based het volgende:
[..]
ik zoek ook zo'n soort deuntje, ook minimal, maar dan wel met zang dacht ik.
lead melodie is ook een soort van accordeon of trekzak
wordt vaak gedraaid iig
tnx
Altijd fijn om te weten dat ik niet kwalijk genemen benquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:57 schreef cookie18 het volgende:
Neej dat was hem niet en nemen niet kwalijk hoor!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |