quote:Op zondag 13 december 2009 12:55 schreef MouzurX het volgende:
Het liedje dat aan het einde van gamekings van deze week was.
Met een lage gitaar, beetje moeilijk uit te leggen. Ik ken het ergens van .. een oud spel ofzo?
quote:Op maandag 14 december 2009 17:07 schreef .aeon het volgende:
Ik zoek de componist van dit nummer:
(.flac, dus redelijk groot)
http://www.mediafire.com/?2nmmnixkkn1
Geen Hardwell ft. I-Fan, Kurt Nilsen of Tal Bachmanquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef OldJeller het volgende:
Ook ik zoek een nummer voor de verandering!
Volgens mij een redelijk recent (hooguit jaar oud, denk ik) nummer wat dacht ik behoorlijk weinig zang heeft behalve een refrein. Genre.. ik denk een beetje pop/elektronisch.
Het refrein wordt gezongen door iemand met een behoorlijk hoge stem (aangezien ik denk dat het een man is), en gaat ongeveer als volgt:
So hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh... feel like.. (?)... so hiiiiiiiigh...
Iemand?
Ik kwam in de mp3-tag (nou ja, flac-tag dan) een DISCID-code tegen die uitsluitsel bood: 67111e08quote:Op maandag 14 december 2009 17:07 schreef .aeon het volgende:
Ik zoek de componist van dit nummer:
(.flac, dus redelijk groot)
http://www.mediafire.com/?2nmmnixkkn1
Is opgelost, ik heb de reclame gister een paar keer gezien, ze gebruiken 3 nummers in de promo, kreeg vanmorgen een berichtje dat Red Box met In America werd gezochtquote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef Innisdemon het volgende:
Hoi Allemaal
Zag vanavond op SBS6 (ja..........) reclame van Shrek (de dvd is uit geloof ik)
Liedje op de achtergrond is geloof ik zo'n gezamenlijke opname van veel artiesten, ergens uit de jaren 80, maar ik kom er maar niet. Wie helpt me?
Daily Bread - Shot the Picturequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Chen het volgende:
Hallo meezoekert, bij deze gelijk een opdracht voor je
Ik zoek het nummer bij deze nike reclame.
http://www.voetbalzone.nl/nike_makethedifference.asp
quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:31 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik kwam in de mp3-tag (nou ja, flac-tag dan) een DISCID-code tegen die uitsluitsel bood: 67111e08
Door die code in te typen op Google, kwam ik uit op:
Allegretto in C minor D915 van Schubert
Dit is btw Daily Bread - Shot the Picturequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Chen het volgende:
Hallo meezoekert, bij deze gelijk een opdracht voor je
Ik zoek het nummer bij deze nike reclame.
http://www.voetbalzone.nl/nike_makethedifference.asp
En het is - zoals donroyco al zei - geen Hardwell ft. I-Fan, Kurt Nilsen of Tal Bachman.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef OldJeller het volgende:
Ook ik zoek een nummer voor de verandering!
Volgens mij een redelijk recent (hooguit jaar oud, denk ik) nummer wat dacht ik behoorlijk weinig zang heeft behalve een refrein. Genre.. ik denk een beetje pop/elektronisch.
Het refrein wordt gezongen door iemand met een behoorlijk hoge stem (aangezien ik denk dat het een man is), en gaat ongeveer als volgt:
So hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh... feel like.. (?)... so hiiiiiiiigh...
Iemand?
Denk dat dit hem is man: E.O.S. - I feel highquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:26 schreef OldJeller het volgende:
Nog steeds op zoek!
[..]
En het is - zoals donroyco al zei - geen Hardwell ft. I-Fan, Kurt Nilsen of Tal Bachman.
Hm, meer informatie.. het kan zijn dat er wel in gezongen wordt, maar het is niet echt zingen.. meer een soort van spreken (maar het is geen hiphop of rap oid, het is echt een disco-achtig liedje!)
Welke film?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Is er niet iets van Shazam op de pc? Ik zoek namelijk wat songs uit een film, maarja heb geen iPhone
Gokjequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:50 schreef lichtekooi het volgende:
Er is een liedje waarvan ik denk dat het over seks gaat. Ik wilde het een tijd geleden laten horen aan iemand, maar ik weet helemaal niet meer hoe het heet of wie het ook alweer zong
Het is in elk geval een man en ik ken alleen maar platen van hem.
Een stukje in de tekst gaat over geld dat zijn zak uit vliegt en verder weet ik echt niets meer.
Als ik zijn naam hoor, weet ik het wel weer, maar ik kom er dus echt niet op.
Het is lang geleden, oude muziek... Ik voel me zo onnozel
Ook niet!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:05 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Denk dat dit hem is man: E.O.S. - I feel high
Ja ik zou het dan verder ook niet weten.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ook niet!
Ik denk dat dit lastig gaat worden met vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |