Voor deze zender is een betaalde kabel show. zijn de hoogste kijkcijfers in een decennium voor een aflevering op deze zender.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:19 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
2,6 is voor Amerikaanse begrippen toch niet heel veel? Misschien voor het netwerk zelf wel..
quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
De cyclus is wel weer rond
Eerst de jongen, alleen die ontsnapt
Een zelfmoord van een vrouw
Een man afgeslacht met een hamer
En een dode vouw in een badkuip
Het jongetje werd door Dexter gered.quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
De cyclus is wel weer rond
Eerst de jongen, alleen die ontsnapt
Een zelfmoord van een vrouw
Een man afgeslacht met een hamer
En een dode vouw in een badkuip
Soms begin je na 4 jaar andere mensen leuk te vinden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
LaGuerta had juist een oogje op Dexter, zie serie 1.
Misschien wordt je ook wel in elkaar gedrukt ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:49 schreef Orbis het volgende:
Ik vermoed dat je stikt, en die jongens waren wel allemaal verdoofd. Maar als je natuurlijk net wakker wordt zodra je in het cement gegooid wordt, is dat fors balen. Ik denk dat het op zich niet anders is dan 'gewoon' verdrinken.
Ik denk dat je eerst stikt voordat je dood gaat door het hardworden van dat spul.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:14 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Misschien wordt je ook wel in elkaar gedrukt ofzo![]()
Mja offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |