abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75642769
In de afleveringen voor de finale werd de spanning redelijk goed opgebouwd. Petje af voor Lithgow overigens die echt een enorme creep neerzette.
Vond de finale echter tegenvallen. De eerste scene na 'hello, Dexter Morgan' loopt al met een sisser af. De laatste scene is goedkoop shockeren eigenlijk, hoewel het een breed scala aan mogelijkheden opent voor de schrijvers, zoals ze in een interview bekennen. Dat Trinity uiteindelijk door hem gepakt wordt lijkt op afgeraffeld broddelwerk zoals je dat vaker tegenkomt in Amerikaanse series. Ik bedoel, hoe komt-ie nou aan dat treintje, die pick-up en die plaat??? Waar rekent-ie met Trinity af??? Hoe pakt-ie Trinity bij de lurven??? Zit-ie idd in de kofferruimte, maar je ziet toch ook lichten opdoemen achter de auto van Trinity als hij onder de moterkap kijkt, wat veronderstelt dat-ie Trinity gewoon gevolgd heeft???
De relatie tussen LaGuerta en Batista vond ik er met de haren bijgesleept en eigenlijk onwaarschijnlijk. LaGuerta had juist een oogje op Dexter, zie serie 1.
I´m back.
pi_75642817
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:19 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

2,6 is voor Amerikaanse begrippen toch niet heel veel? Misschien voor het netwerk zelf wel..
Voor deze zender is een betaalde kabel show. zijn de hoogste kijkcijfers in een decennium voor een aflevering op deze zender.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_75642907
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
De cyclus is wel weer rond

Eerst de jongen, alleen die ontsnapt
Een zelfmoord van een vrouw
Een man afgeslacht met een hamer
En een dode vouw in een badkuip
zo had ik het nog niet bekeken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75642910
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
De cyclus is wel weer rond

Eerst de jongen, alleen die ontsnapt
Een zelfmoord van een vrouw
Een man afgeslacht met een hamer
En een dode vouw in een badkuip
Het jongetje werd door Dexter gered.
De zelfmoord door Trinity's dochter, die journaliste.
Rita was de vrouw in de badkuip.
Trinity was zelf de laatste man, een vader van twee kinderen, die afgeslacht werd met een hamer door Dexter.
Dat was Trinity's laatste cyclus.
I´m back.
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:43:41 #45
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75642985
Wordt je eigenlijk nog wakker als je in zo'n graf van cement gedumpt wordt?
Jonge, ik bin op de weaze
pi_75643132
Ik vermoed dat je stikt, en die jongens waren wel allemaal verdoofd. Maar als je natuurlijk net wakker wordt zodra je in het cement gegooid wordt, is dat fors balen. Ik denk dat het op zich niet anders is dan 'gewoon' verdrinken.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_75643221
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
LaGuerta had juist een oogje op Dexter, zie serie 1.
Soms begin je na 4 jaar andere mensen leuk te vinden.
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:14:07 #48
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75643833
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:49 schreef Orbis het volgende:
Ik vermoed dat je stikt, en die jongens waren wel allemaal verdoofd. Maar als je natuurlijk net wakker wordt zodra je in het cement gegooid wordt, is dat fors balen. Ik denk dat het op zich niet anders is dan 'gewoon' verdrinken.
Misschien wordt je ook wel in elkaar gedrukt ofzo

Mja offtopic
Jonge, ik bin op de weaze
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:26:19 #49
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75644204
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:14 schreef Stevennn het volgende:

[..]

Misschien wordt je ook wel in elkaar gedrukt ofzo

Mja offtopic
Ik denk dat je eerst stikt voordat je dood gaat door het hardworden van dat spul.

Verder, argh! Zo lang wachten nu! Ik ben zo benieuwd hoe Dexter het gaat redden in zn eentje met de kinderen. Misschien blijven cody en astor bij de grootouders. En debra kan een handje helpen natuurlijk. Mar toch... Spannend of Dexter helemaal doordraait en random mensen gaat ombrengen of toch vast kan houden aan zn code. Waaah! Ik wil dat het nu verder gaat!
pi_75644685
Ik ben erg benieuwd hoe Dexter zijn relatie met Trinity gaat verklaren. Batista zal zich herinneren dat Trinity op het bureau was en met Dexter stond te praten als Trinity's family hem foto's laat zien van Arthur. Ook Dexters aanwezigheid in Trinity's huis voor SWAT er was zal vragen oproepen en een simpele vraag aan Trinity's familie zal bevestigen dat Dexter daar regelmatig over de vloer kwam.

Dit is een verhaallijn waar ze absoluut mee verder moeten gaan, ik zou het ondenkbaar vinden dat Dexter hier zonder kleerscheuren van af komt.

Maar ik zie het alweer voor me: in seizoen 5 wordt er vrolijk met een nieuwe zaak begonnen en Dexter is overal mee weggekomen.

Ik vind het nu al een kutseizoen
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:44:40 #51
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75644782
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:42 schreef Stefan het volgende:
Mooi om te zien dat Dexters voice over nog steeds koel en emotieloos is als hij merkt dat Rita is vermoord.
Idd
De hele afsluiting komt in zo'n mooi licht door het einde. De hele ontwikkeling die Dexter meemaakt en dan BAM, vrouw dood, echt heel tof.
Vond het gedoe met Trinity ook wel mooi, gedurende het seizoen zijn de verschillen tussen hun steeds duidelijker geworden, maar bij de 'kill' waren ze weer even gelijkgestemden.

Dit gaat nog spannend worden, Angel heeft hem met Trinity gezien en nu deze moord, ik verwacht dat volgend seizoen er over gaat dat Deb de eindjes aan elkaar knoopt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75645000
Hier dan maar, lang wachten weer
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:52:36 #53
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_75645057
Ik vond het acteerwerk van Dexter ook heel goed. Vooral hoe hij altijd net wat neurotischer is als hij iemand op z'n tafel heeft liggen vind ik goed gedaan. "A child with a big knife"
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:54:10 #54
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75645105
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
In de afleveringen voor de finale werd de spanning redelijk goed opgebouwd. Petje af voor Lithgow overigens die echt een enorme creep neerzette.
Vond de finale echter tegenvallen. De eerste scene na 'hello, Dexter Morgan' loopt al met een sisser af.
Dat vond ik in het begin ook, maar toen ik er langer over dacht was het eigenlijk wel logisch, zeker voor psychopaten. Het was in beider belang om niet te veel aandacht te trekken. Trinity wist nog niet dat Dexter hem ging vermoorden en wilde hem vooral bang maken. Als hij daar enorm stampij was gaan maken, was hij waarschijnlijk gepakt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:54:38 #55
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75645115
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het jongetje werd door Dexter gered.
De zelfmoord door Trinity's dochter, die journaliste.
Rita was de vrouw in de badkuip.
Trinity was zelf de laatste man, een vader van twee kinderen, die afgeslacht werd met een hamer door Dexter.
Dat was Trinity's laatste cyclus.
Oké, bedankt dat je de post herhaalt.
2000 light years from home
pi_75645388
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:55 schreef BluesRebel het volgende:
...
En dat hij eerder dan de SWAT er was vond ik ook echt kansloos.
...
Hoebedoel je? Was puur toeval, hij zocht Trinity, en wist allang waar die woonde. De SWAT-force werd gestuurd nadat Deborah dat jongentje had ondervraagt, en ze het logo hadden achterhaalt.

Trouwens, zou het nog in season 5 terugkomen? Deborah die Dexter niet vertrouwde, ze vond het iig wel érg vreemd dat hij zo snel ter plekke was op dat adres..
Brian werd later 'The Ice-Truck Killer', misschien komt ze er in Season 5 wel achter dat Dexter er ook een dubbel-leven (of meer) op nahoud.

Straks vermoord die Deborah nog in season 5!
Alhoewel de meeste fokkers dat geweldig zouden vinden..
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:05:00 #57
3185 Adelante
To let it go now
pi_75645418
Ah, hier zitten jullie.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75645438
damn weer lang wachten op de volgende ep
pi_75645482
Deborah
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_75645606
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef Symer het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Dexter zijn relatie met Trinity gaat verklaren. Batista zal zich herinneren dat Trinity op het bureau was en met Dexter stond te praten als Trinity's family hem foto's laat zien van Arthur. Ook Dexters aanwezigheid in Trinity's huis voor SWAT er was zal vragen oproepen en een simpele vraag aan Trinity's familie zal bevestigen dat Dexter daar regelmatig over de vloer kwam.

Dit is een verhaallijn waar ze absoluut mee verder moeten gaan, ik zou het ondenkbaar vinden dat Dexter hier zonder kleerscheuren van af komt.

Maar ik zie het alweer voor me: in seizoen 5 wordt er vrolijk met een nieuwe zaak begonnen en Dexter is overal mee weggekomen.

Ik vind het nu al een kutseizoen
Vond het een van de betere seizoenen eerlijk gezegd. Als jij denkt dat ze hier niet mee doorgaan snap je het ook niet helemaal, tis geen bold and the beautifull...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')