Voor deze zender is een betaalde kabel show. zijn de hoogste kijkcijfers in een decennium voor een aflevering op deze zender.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:19 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
2,6 is voor Amerikaanse begrippen toch niet heel veel? Misschien voor het netwerk zelf wel..
quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
De cyclus is wel weer rond
Eerst de jongen, alleen die ontsnapt
Een zelfmoord van een vrouw
Een man afgeslacht met een hamer
En een dode vouw in een badkuip
Het jongetje werd door Dexter gered.quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
De cyclus is wel weer rond
Eerst de jongen, alleen die ontsnapt
Een zelfmoord van een vrouw
Een man afgeslacht met een hamer
En een dode vouw in een badkuip
Soms begin je na 4 jaar andere mensen leuk te vinden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
LaGuerta had juist een oogje op Dexter, zie serie 1.
Misschien wordt je ook wel in elkaar gedrukt ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:49 schreef Orbis het volgende:
Ik vermoed dat je stikt, en die jongens waren wel allemaal verdoofd. Maar als je natuurlijk net wakker wordt zodra je in het cement gegooid wordt, is dat fors balen. Ik denk dat het op zich niet anders is dan 'gewoon' verdrinken.
Ik denk dat je eerst stikt voordat je dood gaat door het hardworden van dat spul.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:14 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Misschien wordt je ook wel in elkaar gedrukt ofzo![]()
Mja offtopic
Iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:42 schreef Stefan het volgende:
Mooi om te zien dat Dexters voice over nog steeds koel en emotieloos is als hij merkt dat Rita is vermoord.
Dat vond ik in het begin ook, maar toen ik er langer over dacht was het eigenlijk wel logisch, zeker voor psychopaten. Het was in beider belang om niet te veel aandacht te trekken. Trinity wist nog niet dat Dexter hem ging vermoorden en wilde hem vooral bang maken. Als hij daar enorm stampij was gaan maken, was hij waarschijnlijk gepakt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
In de afleveringen voor de finale werd de spanning redelijk goed opgebouwd. Petje af voor Lithgow overigens die echt een enorme creep neerzette.
Vond de finale echter tegenvallen. De eerste scene na 'hello, Dexter Morgan' loopt al met een sisser af.
Oké, bedankt dat je de post herhaalt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het jongetje werd door Dexter gered.
De zelfmoord door Trinity's dochter, die journaliste.
Rita was de vrouw in de badkuip.
Trinity was zelf de laatste man, een vader van twee kinderen, die afgeslacht werd met een hamer door Dexter.
Dat was Trinity's laatste cyclus.
Hoebedoel je? Was puur toeval, hij zocht Trinity, en wist allang waar die woonde. De SWAT-force werd gestuurd nadat Deborah dat jongentje had ondervraagt, en ze het logo hadden achterhaalt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:55 schreef BluesRebel het volgende:
...
En dat hij eerder dan de SWAT er was vond ik ook echt kansloos.
...
Vond het een van de betere seizoenen eerlijk gezegd. Als jij denkt dat ze hier niet mee doorgaan snap je het ook niet helemaal, tis geen bold and the beautifull...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef Symer het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Dexter zijn relatie met Trinity gaat verklaren. Batista zal zich herinneren dat Trinity op het bureau was en met Dexter stond te praten als Trinity's family hem foto's laat zien van Arthur. Ook Dexters aanwezigheid in Trinity's huis voor SWAT er was zal vragen oproepen en een simpele vraag aan Trinity's familie zal bevestigen dat Dexter daar regelmatig over de vloer kwam.
Dit is een verhaallijn waar ze absoluut mee verder moeten gaan, ik zou het ondenkbaar vinden dat Dexter hier zonder kleerscheuren van af komt.
Maar ik zie het alweer voor me: in seizoen 5 wordt er vrolijk met een nieuwe zaak begonnen en Dexter is overal mee weggekomen.
Ik vind het nu al een kutseizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |