abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:09:55 #21
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638743
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

De hoeveelheid dingen die misgingen deze aflevering maakt dat hele autogedoe ook weer een beetje ongeloofwaardig
Vroeg me af hoelang hij in de achterbak gelegen moet hebben. Ze reden al een paar uur, hij zal ook wel verstijfd zijn geweest.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:11:13 #22
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75638752
Ben ik trouwens de enige die in de verlaten weg in het donker op het einde de lokatie van Dexters crash in de eerste aflevering herkende? Ik wil niet zeggen dat het echt dezelfde plek was, maar het leek er wel erg op.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75638764
Nou, vooralsnog zie ik iets te veel theorieën langskomen om te zeggen dat de kijkers slimmer zijn dan de schrijvers .

Die inconsistenties, die jullie zien in dit topic, zijn allemaal prima te verklaren. Dat Dexter dit seizoen sloppy wordt, staat natuurlijk als een paal boven water, maar dat was dan ook de bedoeling. Het zou me dan ook heel erg verbazen dat bijvoorbeeld Debra geen vraagtekens bij Dexter gaat zetten volgend seizoen, maar dat komt nog.
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:16:15 #24
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638798
Ik denk dat Debra het wel komt te weten, en als ze weet dat hij leeft volgens haar vaders code dan komt het vast wel goed. Ik denk ook dat Dexter op een gegeven moment wel door Amerika moet gaan vluchten.

Overigens, was het niet logischer geweest dat Debra was vermoord, Arthur was immers al bij haar thuis.
pi_75638801
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:11 schreef wonderer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die in de verlaten weg in het donker op het einde de lokatie van Dexters crash in de eerste aflevering herkende? Ik wil niet zeggen dat het echt dezelfde plek was, maar het leek er wel erg op.
Ik dacht er ook meteen aan.
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:16:41 #26
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638803
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:11 schreef wonderer het volgende:
Ja, werd hier ook gezegd. Maar lijkt me vreemd, ze reden al uren volgens mij.
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:20:43 #27
71919 wonderer
pi_75638826
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:16 schreef Stefan het volgende:
Overigens, was het niet logischer geweest dat Debra was vermoord, Arthur was immers al bij haar thuis.
Die was echter aan het werk en misschien wist Arthur helemaal niet dat zij Dexters zus was. Hij kwam daar omdat er een "D Morgan" woonde en het lijkt me logischer dat hij denkt dat ie de verkeerde heeft dan dat ie denkt dat het familie is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_75638844
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:16 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, werd hier ook gezegd. Maar lijkt me vreemd, ze reden al uren volgens mij.
Ik heb het nog maar even nagekeken. Het zijn allebei donkere wegen. Big whoop.
Voor de mierenneukers: het zijn hoogstwaarschijnlijk niet dezelfde, die waar Dexter op crasht heeft veel meer lantaarnpalen en lijkt ook meer in een wijkomgeving te liggen.

Al zou het zomaar kunnen dat ze voor het gemak hetzelfde stukje weg hebben afgezet tijdens het filmen natuurlijk. Het is friggin' Lost niet, niet alles is een hint.
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:24:02 #29
71919 wonderer
pi_75638858
Oh, het leek me ook niet erg logisch dat het hetzelfde stukje weg was, vond het alleen grappig en moest meteen aan die crash denken, da's alles.
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:27:00 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638877
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:

Al zou het zomaar kunnen dat ze voor het gemak hetzelfde stukje weg hebben afgezet tijdens het filmen natuurlijk.
Dat zal het zijn idd. Aangezien ze de serie in L.A. filmen is dit waarschijnlijk een goed stukje dat op Miami lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')