Vroeg me af hoelang hij in de achterbak gelegen moet hebben. Ze reden al een paar uur, hij zal ook wel verstijfd zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
De hoeveelheid dingen die misgingen deze aflevering maakt dat hele autogedoe ook weer een beetje ongeloofwaardig
Ik dacht er ook meteen aan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:11 schreef wonderer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die in de verlaten weg in het donker op het einde de lokatie van Dexters crash in de eerste aflevering herkende? Ik wil niet zeggen dat het echt dezelfde plek was, maar het leek er wel erg op.
Ja, werd hier ook gezegd. Maar lijkt me vreemd, ze reden al uren volgens mij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:11 schreef wonderer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die in de verlaten weg in het donker op het einde de lokatie van Dexters crash in de eerste aflevering herkende? Ik wil niet zeggen dat het echt dezelfde plek was, maar het leek er wel erg op.
Die was echter aan het werk en misschien wist Arthur helemaal niet dat zij Dexters zus was. Hij kwam daar omdat er een "D Morgan" woonde en het lijkt me logischer dat hij denkt dat ie de verkeerde heeft dan dat ie denkt dat het familie is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:16 schreef Stefan het volgende:
Overigens, was het niet logischer geweest dat Debra was vermoord, Arthur was immers al bij haar thuis.
Ik heb het nog maar even nagekeken. Het zijn allebei donkere wegen. Big whoop.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, werd hier ook gezegd. Maar lijkt me vreemd, ze reden al uren volgens mij.
Dat zal het zijn idd. Aangezien ze de serie in L.A. filmen is dit waarschijnlijk een goed stukje dat op Miami lijkt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Al zou het zomaar kunnen dat ze voor het gemak hetzelfde stukje weg hebben afgezet tijdens het filmen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |