abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75638298

Dexter is back with an all-new season, and this time America's favorite serial killer has gone from freewheeling bachelor to responsible husband and doting dad. Maintaining an average-guy facade while satisfying his need to kill has never been easy. But now, with wife and kids in tow, Dexter's got more to lose then ever, as he gets drawn into a deadly game with a killer every bit as dangerous — and conflicted — as he is.

Dexter Morgan, Miami Metro Police Department blood spatter analyst, has a double life. When he's not helping the Homicide division solve murders, he spends his time hunting and killing bad guys who slip through the justice system.

En hier maar weer verder wachten op het volgend seizoen
pi_75638333
Haha ik zag het, ik was eerder
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:35:25 #4
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75638335
quote:
Deze is eerder.
2000 light years from home
pi_75638348
Rita is doodgegaan door de straling van d'r telefoon, ik snap het al.
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:36:50 #6
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638364
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Rita is doodgegaan door de straling van d'r telefoon, ik snap het al.
Killig Iphone
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_75638406
Trouwens, tussen alle debiele opmerkingen door, het moet even gezegd worden dat Michael C. Hall een verdómd goede acteur is. Hij weet precies de juiste gezichtsuitdrukkingen en blikken op de juiste momenten te gebruiken, en speelt de rol gewoon fantastisch.

En leuk om te zien. Ook dat.
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:42:32 #8
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638441
Mooi om te zien dat Dexters voice over nog steeds koel en emotieloos is als hij merkt dat Rita is vermoord.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_75638599
Doakes did it! Wat een theorieen hier zeg erg kostelijk maar ik vraag me af of men uberhaupt wel de goede serie kijkt

Een geweldig einde van een geweldig seizoen. Een goede spanning en rauwe sfeer. Het is de vraag hoe de badkuip moord verklaard gaat worden. Nog maar 9 maanden wachten.
pi_75638604
Ik had een beetje t gevoel dat t wat snel was afgemaakt. Slaat ook nergens op.. hoe kan hij in de auto zijn gekomen? Toen in de garage? Terwijl hij reed?

En dat hij eerder dan de SWAT er was vond ik ook echt kansloos.

Maar al met al prachtig seizoen, prachtige serie en... we zijn van Rita af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')