Ze doen het toch wel, dan kan ik het maar beter humor vinden dan er om gaan zitten janken.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef klusfoobje het volgende:
het feit dat jij het wel humor vind zegt eigelijk meer over jou dan over die 2 mennekes....
Persoonlijk vind ik het diep triest, maar ja, wie ben ik
wat een keyboardheld en wat een veronderstellingen:Pquote:je hebt dat steroide-slikkertje van je wel lekker aan een hondelijntje hé ...
en als hij de hele dag netjes blaft tegen eenieder waarmee het Bazinnetje ruzie maakt, mag hij 's avonds van het lijntje en een beetje lekker likken met zn hondetong
jammer trouwens dat de TS zich niet meer laat zien, zou ie bang in een hoekje zitten te trillen?
En dat enkel door irritatie? ik zie veronderstelling na veronderstelling hier, ik ben redelijk nieuw op forums maar is dat de bedoeling hier?quote:ergens heb ik het vermoeden dat het meisje hier eigenlijk nog steeds van der ex-vriendje houdt.
ondanks dat het maar een sukkeltje is in vergelijk met d'r huidige vriend, die tienmaal meer man is... maar toch, misschien past dat sukkeltje gewoon wel beter bij haar dan zo'n domme oermens en steroide-slikker
Ervaring. Niet alleen met mezelf. En dat is helemaal de schuld van de knullen in dienst zelf. Moeten ze maar staken met zn allen als ze er op uit worden gestuurd om kloteklusjes te doen, zoals flitsen etc. Maar dan durven ze zelf toch niet zo initiatiefrijk te zijn om dingen van hogerhand af te dwingen. Kweenie, maar de houding van de gemiddelde burger is wel ok, die willen wel aangifte doen. Maar als er dan geen aangifte wordt opgenomen of er wordt niets mee gedaan dan houdt het voor de gewone man ook eens op heh. Tijd voor de dames en heren bij de pliesie om zich te organiseren tegen laks beleid van bovenaf. Zij zitten in de juiste positie om dat te doen, als de heren vanuit hun ivoren torentje het zelf niet kunnen of willen zienquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Met die houding wordt het inderdaad nooit iets, dat heb je helemaal juist.
Je vriendje zit weer met zijn tengels aan je toetsenbord he?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Blurbblurb het volgende:
Yeah, you sure showed him! Vind het zeer hilarisch dat je denkt dat hij niets doet omdat je hem af hebt geschrikt. Ooit bedacht dat het gewoon te veel moeite is om jou helemaal op te gaan zoeken, op te wachten ect? En wat voor zin heeft het om je nog een mail te sturen met precies dezelfde inhoud? Maar verwacht binnenkort een leuk cadeautjeomdat het kerst is. Don't worry, het is echt niets schadelijks. En anders geef je me toch fijn aan?
Maar wel heel knap dat je hier nog durft te posten, ik dacht serieus dat je in een hoekje zat te janken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Blurbblurb het volgende:
Yeah, you sure showed him! Vind het zeer hilarisch dat je denkt dat hij niets doet omdat je hem af hebt geschrikt. Ooit bedacht dat het gewoon te veel moeite is om jou helemaal op te gaan zoeken, op te wachten ect? En wat voor zin heeft het om je nog een mail te sturen met precies dezelfde inhoud? Maar verwacht binnenkort een leuk cadeautjeomdat het kerst is. Don't worry, het is echt niets schadelijks. En anders geef je me toch fijn aan?
Maar wel heel knap dat je hier nog durft te posten, ik dacht serieus dat je in een hoekje zat te janken.
Die post is van haar vriendjequote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Je vriendje zit weer met zijn tengels aan je toetsenbord he?![]()
Doe je dat in het dagelijks leven ook, vriendje van Blurublub?
Trek je dan haar jurk en ondergoed aan, en doe je dan voor de spiegel alsof je je meisje bent?
Jaja. Vriendje nog steeds aan het toetsenbord?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Blurbblurb het volgende:
Nee sorry, dat was ik helemaal zelf. Cablegunmaster was dan ook het meisje in onze relatiedat moet toch niet heel moeilijk voor te stellen zijn? In totaal zijn hier maar 3 posts waar mijn vriendje aan (mee)getypt heeft trouwens. Je mag zelf raden welke
![]()
Maar als jullie mijn vriendje graag willen spreken denk ik dat hij vast wel een accountje wil aanmaken om weer lekker mee te posten.
Waarom zou ie anders aangifte tegen jou moeten doen, volgens jou?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Blurbblurb het volgende:
Yeah, you sure showed him! Vind het zeer hilarisch dat je denkt dat hij niets doet omdat je hem af hebt geschrikt. Ooit bedacht dat het gewoon te veel moeite is om jou helemaal op te gaan zoeken, op te wachten ect? En wat voor zin heeft het om je nog een mail te sturen met precies dezelfde inhoud? Maar verwacht binnenkort een leuk cadeautjeomdat het kerst is. Don't worry, het is echt niets schadelijks. En anders geef je me toch fijn aan?Maar wel heel knap dat je hier nog durft te posten, ik dacht serieus dat je in een hoekje zat te janken.
Dus je bent eigenlijk een lesboquote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Blurbblurb het volgende:
Nee sorry, dat was ik helemaal zelf. Cablegunmaster was dan ook het meisje in onze relatiedat moet toch niet heel moeilijk voor te stellen zijn? In totaal zijn hier maar 3 posts waar mijn vriendje aan (mee)getypt heeft trouwens. Je mag zelf raden welke
![]()
Maar als jullie mijn vriendje graag willen spreken denk ik dat hij vast wel een accountje wil aanmaken om weer lekker mee te posten.
Wie weet ben ik zelf wel een jongen en is cablegunmaster homo. En nu ben ik wel benieuwd hoe jong je ons allemaal schat Ridocar.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk een lesbo![]()
Omdat hij gaat denken dat ik hem vergiftigde chocolade geef ofzo? Hij heeft wel aardig wat fantasie dus dat zou me niet veel verbazen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef drijfhout het volgende:
Waarom zou ie anders aangifte tegen jou moeten doen, volgens jou?
Je wilt dat ie je aangeeft voor het hebben van een vriendje dat hem bedreigt ofzo?
Tienersquote:Op woensdag 23 december 2009 16:04 schreef Blurbblurb het volgende:
[..]
Wie weet ben ik zelf wel een jongen en is cablegunmaster homo. En nu ben ik wel benieuwd hoe jong je ons allemaal schat Ridocar.
QFTW!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef Blurbblurb het volgende:
[..]
Liever retarded en winnen, dan retarded en verliezen. En jij doet dat schat, je post hier
hoor ik ook van zijn vriendenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die vriend klinkt me nogal als opgefokt mannetje, sneu figuur.
ik vermaak me wel nu hij ook nog daadwerkelijk postquote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef RM-rf het volgende:
jammer trouwens dat de TS zich niet meer laat zien, zou ie bang in een hoekje zitten te trillen?
ik hoef helemaal niksquote:Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef Blurbblurb het volgende:
Dat, of hij plant echt een goede strategische zet terug. In dat geval is hij toch slimmer bezig dan ik had gedacht. Door hier niet op te reageren is hij eigenlijk ook al vrij slim bezig, aangezien hij nu wel met wat betere tegenargumenten moet gaan komen die hij misschien niet heeft.
2 accounts + ip die meteen door de shredder kunnen?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Blurbblurb het volgende:
![]()
You couldn't be more wrong. Maar ik geef toe dat ik me wel zo gedraag. Mag ik me ook een keertje als een doos gedragen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:33 schreef Lotusss het volgende:
Geweldig vermaak, zo'n tokkie topic.
Stel me er al helemaal bij voor dat het blonde geblondeerde doosje (inclusief volgeplamuurd gezichtje en oorbellen waar je mee kan hoepelen) haar eerste vriendje gedumpt heeft voor een Guido spierbonk omdat zo'n Guido nu eenmaal een betere accessoire is.
Héérlijk!
Edit: ik schat jullie allemaal zo rond de 15 a 18 jaar. En ook al zijn jullie dat allang niet meer, jullie gedragen je alledrie wel zo. Grow up.
En als ik ernaast zit, ga je me dan ook bedreigen?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:04 schreef Blurbblurb het volgende:
[..]
Wie weet ben ik zelf wel een jongen en is cablegunmaster homo. En nu ben ik wel benieuwd hoe jong je ons allemaal schat Ridocar.
Nu schat ik jullie (alledrie) zo rond de 20.quote:[..]
Omdat hij gaat denken dat ik hem vergiftigde chocolade geef ofzo? Hij heeft wel aardig wat fantasie dus dat zou me niet veel verbazen.
Tot zover heb je gelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 16:35 schreef Blurbblurb het volgende:
Zo hey, en dat bepaal jij allemaal? Als ik hier wil posten is dat mijn probleem (of jou probleem, tis maar hoe je het ziet). Vertel maar eens welke regels ik allemaal heb gebroken dat mijn account zo verwijderd kan worden. En eerlijk gezegd is het nog triester dat jij ermee bent begonnen onze relatie openbaar te maken op een forum, en dan vervolgens denken dat ik mezelf hier niet kom verdedigen.
Ah chantage, die hebben we nog niet gehad.quote:Dat is ook het enige wat ik nu doe trouwens, want ik heb nog wel wat leuke foto's en feitjes over jou die het heel goed doen op internet. Die ik trouwens echt wel bewaar tot jij me iets raars flikt, don't worry, die post ik niet zomaar.
Het was allemaal alleen voor vermaak, maar wel serieus overwegen om met foto's te strooien...quote:En lieve schat, jij was degene die mij stalkte met sms'jes. Ik geef toe dat de posts die ik vandaag heb gemaakt puur uit verveling waren, ik weet ook wel dat er verder niets gaat gebeuren.Kinderachtig? Zeker. Vermaak? Absoluut.
[..]
You couldn't be more wrong. Maar ik geef toe dat ik me wel zo gedraag. Mag ik me ook een keertje als een doos gedragen.
Ik snap dat het nu heel fout uit komt, maar cablegunmaster heeft me heel casual verteld dat hij ook nog wat foto's van mij heeft. Dit is meer van, post jij mijn shit, dan heb ik nog wat om terug te posten. Als dat chantage is, dan heb ik daar vrede mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef Ridocar het volgende:
Het was allemaal alleen voor vermaak, maar wel serieus overwegen om met foto's te strooien...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |