abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 14:54:41 #76
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_75730158
het feit dat jij het wel humor vind zegt eigelijk meer over jou dan over die 2 mennekes....

Persoonlijk vind ik het diep triest, maar ja, wie ben ik
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_75730313
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef klusfoobje het volgende:
het feit dat jij het wel humor vind zegt eigelijk meer over jou dan over die 2 mennekes....

Persoonlijk vind ik het diep triest, maar ja, wie ben ik
Ze doen het toch wel, dan kan ik het maar beter humor vinden dan er om gaan zitten janken.
pi_75730506
quote:
je hebt dat steroide-slikkertje van je wel lekker aan een hondelijntje hé ...
en als hij de hele dag netjes blaft tegen eenieder waarmee het Bazinnetje ruzie maakt, mag hij 's avonds van het lijntje en een beetje lekker likken met zn hondetong

jammer trouwens dat de TS zich niet meer laat zien, zou ie bang in een hoekje zitten te trillen?
wat een keyboardheld en wat een veronderstellingen:P
toch knap dat mensen zoveel veronderstellingen kunnen maken met zo weinig info
prestatie? YES!
quote:
ergens heb ik het vermoeden dat het meisje hier eigenlijk nog steeds van der ex-vriendje houdt.
ondanks dat het maar een sukkeltje is in vergelijk met d'r huidige vriend, die tienmaal meer man is... maar toch, misschien past dat sukkeltje gewoon wel beter bij haar dan zo'n domme oermens en steroide-slikker
En dat enkel door irritatie? ik zie veronderstelling na veronderstelling hier, ik ben redelijk nieuw op forums maar is dat de bedoeling hier?
dan bij deze mijn veronderstelling op basis van wat ik gelezen heb.
Liefde en haat liggen inderdaad dicht bij elkaar
maar als je enkel en alleen denkt dat door een uiting van frustratie/haat/irritatie liefde blijkt veronderstel ik dat men hier wel een behoorlijk frustrerend liefdesleven moet hebben
Plus dit was de eerste keer dat ik oermens heb gelezen in dit forum, dus misschien een leuk idee voor een nieuwe topic
kan iemand sterk zijn/bedreven in vechtsport zonder een oermens te zijn?

ohw think of all the comments the close-minded people could post
it brings tears to my eyes and warmth to my heart
Ik denk dat freud hier wel wat over te zeggen zou hebben
pi_75730893
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_75735617
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Met die houding wordt het inderdaad nooit iets, dat heb je helemaal juist.
Ervaring. Niet alleen met mezelf. En dat is helemaal de schuld van de knullen in dienst zelf. Moeten ze maar staken met zn allen als ze er op uit worden gestuurd om kloteklusjes te doen, zoals flitsen etc. Maar dan durven ze zelf toch niet zo initiatiefrijk te zijn om dingen van hogerhand af te dwingen. Kweenie, maar de houding van de gemiddelde burger is wel ok, die willen wel aangifte doen. Maar als er dan geen aangifte wordt opgenomen of er wordt niets mee gedaan dan houdt het voor de gewone man ook eens op heh. Tijd voor de dames en heren bij de pliesie om zich te organiseren tegen laks beleid van bovenaf. Zij zitten in de juiste positie om dat te doen, als de heren vanuit hun ivoren torentje het zelf niet kunnen of willen zien
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75954072
nou ja het is weer rustig , als ik nog meer mails krijg ga ik stappen ondernemen.
Veilig over straat zonder het idee dat je elk moment kan worden neergestoken , gemept.
Mwhoah zolang ik weet dat die gast me met rust laat is alles ok .

Ik denk tot nu toe veel meer wol dan wat hij van plan is.
Redacted
pi_75965444
Yeah, you sure showed him! Vind het zeer hilarisch dat je denkt dat hij niets doet omdat je hem af hebt geschrikt. Ooit bedacht dat het gewoon te veel moeite is om jou helemaal op te gaan zoeken, op te wachten ect? En wat voor zin heeft het om je nog een mail te sturen met precies dezelfde inhoud? Maar verwacht binnenkort een leuk cadeautje omdat het kerst is. Don't worry, het is echt niets schadelijks. En anders geef je me toch fijn aan?
Maar wel heel knap dat je hier nog durft te posten, ik dacht serieus dat je in een hoekje zat te janken.
pi_75965531
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 23 december 2009 @ 13:10:00 #84
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75966307
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Blurbblurb het volgende:
Yeah, you sure showed him! Vind het zeer hilarisch dat je denkt dat hij niets doet omdat je hem af hebt geschrikt. Ooit bedacht dat het gewoon te veel moeite is om jou helemaal op te gaan zoeken, op te wachten ect? En wat voor zin heeft het om je nog een mail te sturen met precies dezelfde inhoud? Maar verwacht binnenkort een leuk cadeautje omdat het kerst is. Don't worry, het is echt niets schadelijks. En anders geef je me toch fijn aan?
Maar wel heel knap dat je hier nog durft te posten, ik dacht serieus dat je in een hoekje zat te janken.
Je vriendje zit weer met zijn tengels aan je toetsenbord he?

Doe je dat in het dagelijks leven ook, vriendje van Blurublub?
Trek je dan haar jurk en ondergoed aan, en doe je dan voor de spiegel alsof je je meisje bent?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:14:32 #85
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75966487
quote:
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Je vriendje zit weer met zijn tengels aan je toetsenbord he?

Doe je dat in het dagelijks leven ook, vriendje van Blurublub?
Trek je dan haar jurk en ondergoed aan, en doe je dan voor de spiegel alsof je je meisje bent?
Die post is van haar vriendje
pi_75972653
Nee sorry, dat was ik helemaal zelf. Cablegunmaster was dan ook het meisje in onze relatie dat moet toch niet heel moeilijk voor te stellen zijn? In totaal zijn hier maar 3 posts waar mijn vriendje aan (mee)getypt heeft trouwens. Je mag zelf raden welke
Maar als jullie mijn vriendje graag willen spreken denk ik dat hij vast wel een accountje wil aanmaken om weer lekker mee te posten.
pi_75973125
Hoe meer ik lees, hoe jonger ik TS en zijn ex met karate-kid schat.

Damn, wat een topic.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 23 december 2009 @ 15:43:46 #88
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75973155
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Blurbblurb het volgende:
Nee sorry, dat was ik helemaal zelf. Cablegunmaster was dan ook het meisje in onze relatie dat moet toch niet heel moeilijk voor te stellen zijn? In totaal zijn hier maar 3 posts waar mijn vriendje aan (mee)getypt heeft trouwens. Je mag zelf raden welke
Maar als jullie mijn vriendje graag willen spreken denk ik dat hij vast wel een accountje wil aanmaken om weer lekker mee te posten.
Jaja. Vriendje nog steeds aan het toetsenbord?
quote:
Yeah, you sure showed him! Vind het zeer hilarisch dat je denkt dat hij niets doet omdat je hem af hebt geschrikt. Ooit bedacht dat het gewoon te veel moeite is om jou helemaal op te gaan zoeken, op te wachten ect? En wat voor zin heeft het om je nog een mail te sturen met precies dezelfde inhoud? Maar verwacht binnenkort een leuk cadeautje omdat het kerst is. Don't worry, het is echt niets schadelijks. En anders geef je me toch fijn aan?Maar wel heel knap dat je hier nog durft te posten, ik dacht serieus dat je in een hoekje zat te janken.
Waarom zou ie anders aangifte tegen jou moeten doen, volgens jou?
Je wilt dat ie je aangeeft voor het hebben van een vriendje dat hem bedreigt ofzo?

Welnee, gewoon gehaspel met de eerste en derde persoon, vriend.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  woensdag 23 december 2009 @ 15:44:47 #89
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75973204
quote:
Dus je bent eigenlijk een lesbo
pi_75974080
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Dus je bent eigenlijk een lesbo
Wie weet ben ik zelf wel een jongen en is cablegunmaster homo. En nu ben ik wel benieuwd hoe jong je ons allemaal schat Ridocar.
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef drijfhout het volgende:
Waarom zou ie anders aangifte tegen jou moeten doen, volgens jou?
Je wilt dat ie je aangeeft voor het hebben van een vriendje dat hem bedreigt ofzo?
Omdat hij gaat denken dat ik hem vergiftigde chocolade geef ofzo? Hij heeft wel aardig wat fantasie dus dat zou me niet veel verbazen.
pi_75974387

Who cares
Redacted
pi_75974483
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]

Who cares
Liever retarded en winnen, dan retarded en verliezen. En jij doet dat schat, je post hier
  woensdag 23 december 2009 @ 16:17:01 #93
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75974563
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:04 schreef Blurbblurb het volgende:

[..]

Wie weet ben ik zelf wel een jongen en is cablegunmaster homo. En nu ben ik wel benieuwd hoe jong je ons allemaal schat Ridocar.
Tieners
pi_75974565
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef Blurbblurb het volgende:

[..]

Liever retarded en winnen, dan retarded en verliezen. En jij doet dat schat, je post hier
QFTW!
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die vriend klinkt me nogal als opgefokt mannetje, sneu figuur.
hoor ik ook van zijn vrienden
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef RM-rf het volgende:
jammer trouwens dat de TS zich niet meer laat zien, zou ie bang in een hoekje zitten te trillen?
ik vermaak me wel nu hij ook nog daadwerkelijk post
Speciaal een account aanmaken om mij hier nog lastig te vallen
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef Blurbblurb het volgende:
Dat, of hij plant echt een goede strategische zet terug. In dat geval is hij toch slimmer bezig dan ik had gedacht. Door hier niet op te reageren is hij eigenlijk ook al vrij slim bezig, aangezien hij nu wel met wat betere tegenargumenten moet gaan komen die hij misschien niet heeft.
ik hoef helemaal niks . ik leef mijn eigen leven nu. dat jullie uberhaupt een account hebben aangemaakt hiervoor is dieptriest!
quote:
2 accounts + ip die meteen door de shredder kunnen?

Zoals ik al eerde heb gezegd , laat me met rust? dan laat ik jullie met rust . Hoe moeilijk kan dat zijn?
Heb je zoveel hormonen in je zitten dat je niet anders kan dan op iemand anders uiten om jeje beter te voelen?
Zelfs in een spel lastig vallen waarop ik duidelijk maak dat ik met jullie niet eens wil praten .

Ok dat was mijn ei
Ik heb een topic report gestuurd voor mij is hiermee de kous wel af.

Groeten,

Cablegunmaster.

[ Bericht 10% gewijzigd door cablegunmaster op 23-12-2009 16:31:39 ]
Redacted
  woensdag 23 december 2009 @ 16:33:38 #95
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_75975292
Geweldig vermaak, zo'n tokkie topic.

Stel me er al helemaal bij voor dat het blonde geblondeerde doosje (inclusief volgeplamuurd gezichtje en oorbellen waar je mee kan hoepelen) haar eerste vriendje gedumpt heeft voor een Guido spierbonk omdat zo'n Guido nu eenmaal een betere accessoire is.

Héérlijk!

Edit: ik schat jullie allemaal zo rond de 15 a 18 jaar. En ook al zijn jullie dat allang niet meer, jullie gedragen je alledrie wel zo. Grow up.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_75975373
Zo hey, en dat bepaal jij allemaal? Als ik hier wil posten is dat mijn probleem (of jou probleem, tis maar hoe je het ziet). Vertel maar eens welke regels ik allemaal heb gebroken dat mijn account zo verwijderd kan worden. En eerlijk gezegd is het nog triester dat jij ermee bent begonnen onze relatie openbaar te maken op een forum, en dan vervolgens denken dat ik mezelf hier niet kom verdedigen. Dat is ook het enige wat ik nu doe trouwens, want ik heb nog wel wat leuke foto's en feitjes over jou die het heel goed doen op internet. Die ik trouwens echt wel bewaar tot jij me iets raars flikt, don't worry, die post ik niet zomaar.
En lieve schat, jij was degene die mij stalkte met sms'jes. Ik geef toe dat de posts die ik vandaag heb gemaakt puur uit verveling waren, ik weet ook wel dat er verder niets gaat gebeuren. Kinderachtig? Zeker. Vermaak? Absoluut.
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:33 schreef Lotusss het volgende:
Geweldig vermaak, zo'n tokkie topic.

Stel me er al helemaal bij voor dat het blonde geblondeerde doosje (inclusief volgeplamuurd gezichtje en oorbellen waar je mee kan hoepelen) haar eerste vriendje gedumpt heeft voor een Guido spierbonk omdat zo'n Guido nu eenmaal een betere accessoire is.

Héérlijk!

Edit: ik schat jullie allemaal zo rond de 15 a 18 jaar. En ook al zijn jullie dat allang niet meer, jullie gedragen je alledrie wel zo. Grow up.
You couldn't be more wrong. Maar ik geef toe dat ik me wel zo gedraag. Mag ik me ook een keertje als een doos gedragen.
pi_75976951
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:04 schreef Blurbblurb het volgende:

[..]

En als ik ernaast zit, ga je me dan ook bedreigen?
quote:
[..]

Omdat hij gaat denken dat ik hem vergiftigde chocolade geef ofzo? Hij heeft wel aardig wat fantasie dus dat zou me niet veel verbazen.
Nu schat ik jullie (alledrie) zo rond de 20.
Serieus.
pi_75977218
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:35 schreef Blurbblurb het volgende:
Zo hey, en dat bepaal jij allemaal? Als ik hier wil posten is dat mijn probleem (of jou probleem, tis maar hoe je het ziet). Vertel maar eens welke regels ik allemaal heb gebroken dat mijn account zo verwijderd kan worden. En eerlijk gezegd is het nog triester dat jij ermee bent begonnen onze relatie openbaar te maken op een forum, en dan vervolgens denken dat ik mezelf hier niet kom verdedigen.
Tot zover heb je gelijk
quote:
Dat is ook het enige wat ik nu doe trouwens, want ik heb nog wel wat leuke foto's en feitjes over jou die het heel goed doen op internet. Die ik trouwens echt wel bewaar tot jij me iets raars flikt, don't worry, die post ik niet zomaar.
Ah chantage, die hebben we nog niet gehad.
quote:
En lieve schat, jij was degene die mij stalkte met sms'jes. Ik geef toe dat de posts die ik vandaag heb gemaakt puur uit verveling waren, ik weet ook wel dat er verder niets gaat gebeuren. Kinderachtig? Zeker. Vermaak? Absoluut.
[..]

You couldn't be more wrong. Maar ik geef toe dat ik me wel zo gedraag. Mag ik me ook een keertje als een doos gedragen.
Het was allemaal alleen voor vermaak, maar wel serieus overwegen om met foto's te strooien...
  woensdag 23 december 2009 @ 17:26:38 #99
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75977235
pi_75977468
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef Ridocar het volgende:
Het was allemaal alleen voor vermaak, maar wel serieus overwegen om met foto's te strooien...
Ik snap dat het nu heel fout uit komt, maar cablegunmaster heeft me heel casual verteld dat hij ook nog wat foto's van mij heeft. Dit is meer van, post jij mijn shit, dan heb ik nog wat om terug te posten. Als dat chantage is, dan heb ik daar vrede mee.

En je hebt trouwens goed geschat, dat is wel onze gemiddelde leeftijd Dat was trouwens niet als dreigement bedoelt, ik was gewoon benieuwd. Kan zien dat dat dr ook een beetje vaag uit kwam.

Ja, ja dit is een beetje een bitchfight nu moet kunnen op z'n tijd toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')