Het is in ieder geval warm op je hoofd nu......quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mooie sterren PM en leuke muts.
Ik heb vanmorgen ook een muts afgemaakt, maar hij lijkt op zijn best op een theemuts (of eigenlijk: op mijn hoofd lijkt het een theemuts). Een beetje de verkeerde verhouding bij meerderen en minderen gekozen vrees ik
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat ding te dragenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het is in ieder geval warm op je hoofd nu......
sloffenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:56 schreef Lemijn het volgende:
Wat maak je ook alweer?
Tot nu toe denk ik trouwens meestal dat ik het fout doe, tot het af is en dan valt het mee
Nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Hullo, waarom ken ik dit topic niet
Ik zie nergens een eis wat originaliteit betreftquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:22 schreef Kleurdoos het volgende:
mja nu wel dus
maar mijn aan de lopende band werk is niet origineel meer
slof uit gaat halen, hij past eerder als muts over mn hoofd dan als slof aan mn voetenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:34 schreef Ynske het volgende:
ik snap er niets van...
dr staat dit in t patroon haaknaald 7
begin bij de teen
1e toer: 3l en sluit ring met 1hv
2e toer: haak 5-5-6v in deze ring
3e toer: 2v in elke v = 10-10-12v
4e toer: *1 v in de eerste v, 2 v in de volgende v* herhaal =15-15-18
5e - 7e toe: haak 1v in elke v
8e toer: * 1v in de eerstev, 1 v in de tweede v, 2v in derde v* herhaal =20-20-24
haak door met 1 v in elke v tot een hoogte van 13 cm
ben nu in t laatste stuk, heb idd netjes 20-20-24 steken, maar t is zo groot. t lijkt wel alsof t veel te groot is voor de voetkant...
dat kwartje begon nu ineens ook te vallen hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef Sidn3y het volgende:
Ynske, ik volg het hier niet helemaal en weet niet hoelang je al haakt/patronen leest, maar ik neem aan dat je weet dat die 3 cijfers die steeds achter elkaar staan steeds bedoeld zijn voor verschillende maten sloffen... Dus als je de grootste maat maakt heb je aan het eind 24 steken. Dus niet 20 + 20 + 24 steken.
Anders of een kleinere haaknaald nemen, of strakker haken. Proeflapje maken en rijen/steken verhouding tellen dan.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef Ynske het volgende:
dat
[..]
dat kwartje begon nu ineens ook te vallen hier
dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |