volgens mij klopt het niet dat een slipstich met een losse vertaald wordt. dat is nl een halve vaste.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:53 schreef mijsje het volgende:
[..]
bij mij duurt het heel lang voor ik de site opent, maar hij doet het wel...
het enige dat erop staat is: (iets te lang bezig geweest dus, maar het idee is hetzelfde...)
[ afbeelding ] de haaksteken
yep!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:55 schreef mijsje het volgende:
dat dacht ik ook Ynske, rode stokjes, en roze vasten...
volgens mij wordt er met halve vaste en losse bij veel verschillende sites ook hetzelfde bedoeld... (dat idee had ik...)quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:14 schreef trui het volgende:
[..]
volgens mij klopt het niet dat een slipstich met een losse vertaald wordt. dat is nl een halve vaste.
volgens mij niet!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:21 schreef mijsje het volgende:
volgens mij wordt er met halve vaste en losse bij veel verschillende sites ook hetzelfde bedoeld... (dat idee had ik...)
Mee eens. Het verschil tussen halve vasten en lossen is wel enorm. Dat levert echt rare werkjes op.quote:
als omslagdoek?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:40 schreef Lemijn het volgende:
Zitten we toch weer allemaal synchroom te haken! Gezellig idee![]()
(dat ben ik die met tevreden gezicht de yarn over haar hook werpt).
Overigens wordt mijn eerstvolgende project een roze driehoek, als statement tegen het truttige imago. Iemand nog een suggestie hoe je precies goed een 3-zijdige driehoek haakt?
Dan ga ik ook eens kijken want hij staat hier ook in mijn haakboek maar ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:27 schreef nieslief het volgende:
Ja ik had al gegoogled (hoe schrijf je dat eigenlijk ach je snapt het wel) maar ik kwam er niet uit. Was alleen die pagina niet tegengekomen en die is wel duidelijk....
Dank
ik weet wel een 4-zijdige driehoek...quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:40 schreef Lemijn het volgende:
Zitten we toch weer allemaal synchroom te haken! Gezellig idee![]()
(dat ben ik die met tevreden gezicht de yarn over haar hook werpt).
Overigens wordt mijn eerstvolgende project een roze driehoek, als statement tegen het truttige imago. Iemand nog een suggestie hoe je precies goed een 3-zijdige driehoek haakt?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:10 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik weet wel een 4-zijdige driehoek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |