De herders lijken heftig onder de indruk te zijn van deze mariaverschijningquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:37 schreef trui het volgende:
mijn maria is eindelijk af hoor. ze lacht wel een beetje als een boer met kiespijn maar allez.
[ afbeelding ]
Oooh die muts!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:37 schreef trui het volgende:
mijn maria is eindelijk af hoor. ze lacht wel een beetje als een boer met kiespijn maar allez.
[ afbeelding ]
ben nu een heel leuk en makkelijk mutsje aan 't haken, zoéén:
[ afbeelding ]
bron & patroon
Is een double crochet een stokje!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier staan engels - nederlandse vertalingen nieslief.
Lezen is ook een vak, zie ik nu!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Is een double crochet een stokje!
In deze beschrijving lijkt de 'dc' toch anders te worden uitgelegd? http://attic24.typepad.com/weblog/crochet-snowflake.html
Die site doet het niet bij mijquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier staan engels - nederlandse vertalingen nieslief.
Dat ligt dus niet aan mij gelukkig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bij mij inderdaad de ene keer wel en de andere niet. Ik zal er een img van maken.
bij mij duurt het heel lang voor ik de site opent, maar hij doet het wel...quote:
dc is hier volgens mij volgens de UKbeschrijving, want het gaat hier om vasten en niet om stokjes...quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Is een double crochet een stokje!
In deze beschrijving lijkt de 'dc' toch anders te worden uitgelegd? http://attic24.typepad.com/weblog/crochet-snowflake.html
Moet ik dan vasten lezen in dat patroon van die muts of stokjes?? Volgens mij vasten als ik de muts zo bekijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:56 schreef mijsje het volgende:
[..]
dc is hier volgens mij volgens de UKbeschrijving, want het gaat hier om vasten en niet om stokjes...
bedoel je t mutsje van Trui? als ik zo kijk zijn de rode stokjes en t roze vasten. althans zo lijkt t op de fotoquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Moet ik dan vasten lezen in dat patroon van die muts of stokjes?? Volgens mij vasten als ik de muts zo bekijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |