Doet er niet toe, maar gewoon over de gs, doel etc. van de EU in het algemeen.quote:
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ja en dan denk je; had ik het maar eerder gedaan.
En volgende keer doe je het gewoon weer
Herkenbaarquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
Assignment 3 – Reportquote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Thomas B. het volgende:
Gewoon nu schrijven. Drie bronnen zoeken, samenvatten en klaar.
Nu maken:quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Assignment 3 – Report
The European Union
• Report in your own words.
• About 5-6 pages.
What has to be in it?
outline the history of the EU (1945 – 2009)
explain the major stages in development
major treaties
show in a graph the memberships
Red ik dit wel?![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik wil een reactie plaatsen maar dat doe ik straks wel.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef Saaaaab het volgende:
Puike klacht, ik zit in hetzelfde schuitje
gaat samenwerken!quote:Op maandag 14 december 2009 23:39 schreef o.us het volgende:
Morgen om 11.45 moet mijn report over de EU af zijn. Moet nog beginnen, heb geen fut, val zowat in slaap.
Klacht: huiswerk uitstellen tot het laatste moment
Doe inspiratie op bij Wikipedia, bedenk een structuur, lees een paar bronnen en ga typen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Assignment 3 – Report
The European Union
• Report in your own words.
• About 5-6 pages.
What has to be in it?
outline the history of the EU (1945 – 2009)
explain the major stages in development
major treaties
show in a graph the memberships
Red ik dit wel?![]()
Idem hier. Ik zou niet eens kunnen slapen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef Tegan het volgende:
Bij mij werkt eerst slapen nooit, iig zorgen dat je nu al een groot deel af hebt...
quote:Op maandag 14 december 2009 23:48 schreef DaanA het volgende:
[..]
(wikipedia)
(wikipedia)
(bron: idem)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Jep, die kennen we allemaalquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
Hoe herkenbaar.quote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb het overleefd, ik zal het even uitleggen hoe! Ik had de structuur alvast klaar staan, welke hoofdstukken, hoe en wat. Wezen slapen, op om kwart voor 9. Alvast een deel gemaakt tot half 11, ging daarna verder werken in de sneltram. Had alle belangrijke Wikipediapagina's gekopieerd en op word bestandjes geplakt zodat ik geen internet nodig had in de tram.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef Neroje het volgende:
Heeft TS het overleefd?![]()
Zo niet, ik organiseer de stille tocht wel, van de watertoren naar z'n huis ofzo?
Geen idee, maar zolang al die punten erin zitten heb ik een 5.5quote:
10% laten afhangen van een wikipedia-kopie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Geen idee, maar zolang al die punten erin zitten heb ik een 5.5Dat telt toch maar voor ongv. 10% mee voor de hele opleiding.
Niet vaker dan in elk ander naslagwerk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staan vaak fouten in Wikipedia. Zal 'ie snel doorhebben
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:36 schreef o.us het volgende:
[..]
maar zolang al die punten erin zitten heb ik een 5.5
Ik heb het niet gekopieėrd maar in mijn eigen woorden overgeschreven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
10% laten afhangen van een wikipedia-kopie?
Je leraar is niet gek
Er staan vaak fouten in Wikipedia. Zal 'ie snel doorhebben
Bij deze is mijn oma al 5 keer overleden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef minibin het volgende:
heeft niemand hier gedacht aan:
mn hond heeft het opgegeten
ik was niet lekker
mn printer deed het niet
mn computer was kapot
mn oma was net overleden
ik vond het een te makkelijk onderwerp en heb het daarom niet gemaakt
het papier was op
mn e-mail werkte niet
mn broertje heeft er cola overheen gemorst
mn kat lag erop en ik vond het zo zielig om hem eraf te halen
ik kwam langs het treinspoor, en daar stond, 'hier opstellen', dus ik heb hem daar neergelegd
maar ik moest de koeien nog melken![]()
![]()
ik wist niet dat we iets moesten maken![]()
mijn horoscoop zei dat ik vandaag geen opstellen over de EU mocht inleveren
hij zat nog in de zak van mn broek en deze zit in de was
ik heb het verkeerde opstel meegenomen
gisteren was een feestdag in ............... (vul zelf in) en daarom mocht ik geen opstel maken
het staat er wel, alleen in het spijkerschrift, zodat u er een uitdaging aan zou hebben![]()
en dan voor het geval je echt niks anders weet, zeg een van deze drie magische woorden:
kaas
blaat
henk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |