ze zijn ook met la noire bezig..quote:Op zondag 27 februari 2011 22:32 schreef welkominspace het volgende:
ik heb hier alle pc versies maar ik speel SA ook nog het meest
maar ik heb het vermoeden dat ze dat bij rockstar echt wel weten en dat gta 5 daarom zolang duurt.
volgens mij willen ze hier echt een grote klapper mee maken
Uhmm voorlopig niet denk ik zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef Beaudelaire het volgende:
Even tussendoor:
Komt er ook een vervolg op Red Dead Redemption?
Vice City natuurlijk!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:11 schreef MrManiak het volgende:
Ben erg benieuwd waar GTA V gaat plaatsvinden
Ben bang dat als die websites echt van GTA5 zijn, het op z'n vroegst tijdens de 90's afspeelt. Maar ik hoop met je mee!quote:
Dat hoop ik dus niet!quote:
Deze file was snel veranderd na het posten op GTAForums. Ik zal het origineel zo even uploaden..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef Klonk het volgende:
flauwekul linkje:
hier verwijzen ze naar: http://www.actiondeclan.com/Stunts_files/DeclanMulveyWebRes.pdf
en kan het aan mijzelf liggen maar IV is nog altijd geen V
Iedereen kan dit soort lijstjes maken en aanpassen. Niet overtuigend.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef maxburger het volgende:
[..]
Deze file was snel veranderd na het posten op GTAForums. Ik zal het origineel zo even uploaden..
Daar ga je
quote:GTA V in januari 2012?
Bron: Videogameszone
Grand Theft Auto IV is een van de hoogst gewaardeerde games ooit. Ook commercieel gezien is de game een gigantisch succes, dus het moet wel heel vreemd lopen mocht Rockstar geen sequel uitbrengen. De vraag is dan eigenlijk ook: wanneer komt de ontwikkelaar met GTA V? Sommigen menen dat de game dit jaar nog zal verschijnen, maar die kans lijkt erg klein. Veel mensen zetten hun geld daarom in op 2012. Rockstar houdt hun lippen echter stevig op elkaar, maar de laatste tijd verschijnen er steeds meer geruchten op het internet die een komst van GTA V bevestigen. Zo registreerde Rockstar laatst al een reeks domeinnamen die hinten naar GTA V, maar ook de releaselijst van Gamestop is vandaag aangepast. En er is nu een hele interessante titel op te vinden...
Als je goed kijkt zie je dat GTA V volgens Gamestop al op 15 januari 2012 jaar zal verschijnen. De kans dat het hier gaat om een foutje is uiteraard aanwezig, maar ook op een andere releaselijst is de game al opgedoken. Met al deze geruchten lijkt de kans dat we binnenkort toch een aankondiging van GTA V kunnen verwachten steeds groter te worden. Rockstar heeft nog niet gereageerd (met dank aan GamerGames™ die ons tipte over dit nieuws).
Na 3 jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Het zou tof zijn, maar het lijkt me nog iets te dichtbij.
True Crime 3 staat er ook op. Die was zelfs geschrapt.quote:
Wil niet zeggen dat hij niks voor True Crime 3 gedaan heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:28 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
True Crime 3 staat er ook op. Die was zelfs geschrapt.
Lijstjes zeggen niks man, iedereen kan die lijstjes maken.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef Fom het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij niks voor True Crime 3 gedaan heeft
Want?quote:
Toen wist ik al genoegquote:
De neef van jouw broer zijn zus word morgen ochtend ontslagenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef maxburger het volgende:
De neef van mijn broer zijn zus werkt bij Rockstar dus als ik iets zeg wordt die ontslagen en dat wil ik niet. Maar zo rond half 7 morgenochtend gebeurt er als het goed is iets.
Onzin, de oom van een vriendin van mijn zusje werkt daar ook en die zei tegen mij dat GTA V pas in 2015 uitkomt.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef maxburger het volgende:
De neef van mijn broer zijn zus werkt bij Rockstar dus als ik iets zeg wordt die ontslagen en dat wil ik niet. Maar zo rond half 7 morgenochtend gebeurt er als het goed is iets.
Dat 'van de broer' had je ook wel weg kunnen laten, want de neef van de broer van je zus is dus ook de neef van je zusquote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef DrDentz het volgende:
De neef van de broer van de zus van een forumgebruiker waar ik wel eens kom werkt bij Rockstar en die zegt van wel dus..
Right.....quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef maxburger het volgende:
En ook zijn eigen neef, I smell bullshit.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat 'van de broer' had je ook wel weg kunnen laten, want de neef van de broer van je zus is dus ook de neef van je zus![]()
Deze Rockstar?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef maxburger het volgende:
Als het waar is, dan ben je een koning.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef maxburger het volgende:
Ojaquote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En ook zijn eigen neef, I smell bullshit.
Tuurlijk, deze maand zien we er nog helemaal niets van.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef maxburger het volgende:
Niet dus! Maar goed, weer bijna een topic volquote:Op maandag 7 maart 2011 00:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Als het waar is, dan ben je een koning.
De vader van een vriend zijn vriendin heeft tegen een vriend zijn broer gezegd, dat de vader van een vriendin zijn zus dat de hele verre kennis van een broer daarvan die bij Rockstar werkt heeft gezegd... dat ie zojuist in zijn broek heeft gescheten van het lachen om die onzin.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef maxburger het volgende:
M.a.w. je ex-schoondochterquote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef delano.888 het volgende:
Over 285 dagen weten jullie meer info over GTAV, ik beloof t jullie, 100% zeker.
Ik heb t gehoord van de oom van mijn zus, zijn neef, en daar dan weer de ex van zijn zoon van.
Echt niet, de schoondochter van mijn zus is toch niet ook mijn schoondochter?quote:
Pics?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt niet, de schoondochter van mijn zus is toch niet ook mijn schoondochter?
De oom van je zus is je eigen oom dus ook. De neef van jouw oom ben jezelf. De ex van de zoon van die gast (=jij) is dus je ex-schoondochterquote:Op maandag 7 maart 2011 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt niet, de schoondochter van mijn zus is toch niet ook mijn schoondochter?
Roman is een Albanees en Albanie hoorde niet bij Yugoslavie. Rockstar maakt dan wel weer een fout dat hun de brieven die Roman van zijn moeder kreeg wel gewoon in het Yoegoslaavs hebben getypt.quote:
quote:Take-Two en Rockstar casten voor ''Rush''; alles wijst op GTA V
Bron: VG247
De geruchten over Grand Theft Auto V (GTA V) doen eigenlijk al de ronde sinds duidelijk werd hoe ongekend succesvol het vierde deel was. De afgelopen tijd doken onder meer wat bijzondere domeinnamen op, maar deze keer lijkt het een stuk concreter te zijn.
Volgens de mensen van Superannuation is Rockstar's vaste castingbureau, Telsey & Company, momenteel druk bezig met een motion capture casting voor een "interactief project" genaamd "Rush". De gecaste acteurs zouden bezig gaan met outlandish characters, weed, gangsters and celebrities, geheel in lijn met de verwachting dat GTA V een moderne Los Angeles gangster setting zal krijgen.
Andere snelle surfers via Twitter ontdekten ook nog enkele namen van personages uit "Rush". Zo zouden er twee personen op de lijst staan met de achternaam de Silva, wat met een beetje speculatie erop kan wijzen dat dit de twee hoofdpersonen uit het verhaal van GTA V gaan worden. Voor deze twee personages zou men 'speciale' mensen zoeken, waarschijnlijk kwalitatief sterke (stem-)acteurs. Er zou ook een derde de Silva gezien zijn op een andere lijst, wat mogelijk een minder prominent familielid kan zijn.
De merknaam Rush is overigens in handen van Warner Bros., dus het is overduidelijk een codenaam voor het nieuwe project. Zou men dan toch iets groots gaan onthullen over niet al te lange tijd? De E3 begint ook alweer binnen 3 maanden...
Boeiend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Roman is een Albanees en Albanie hoorde niet bij Yugoslavie. Rockstar maakt dan wel weer een fout dat hun de brieven die Roman van zijn moeder kreeg wel gewoon in het Yoegoslaavs hebben getypt.
quote:De gecaste acteurs zouden bezig gaan met outlandish characters, weed, gangsters and celebrities, geheel in lijn met de verwachting dat GTA V een moderne Los Angeles gangster setting zal krijgen.
San andreas vond ik toch echt de bestequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:43 schreef delano.888 het volgende:
Neeeeeeeeee
Dus toch SA2. Ik hoop DAARNA dan wel echt VC2. Maar ik heb het liever andersom..
Free mode >> woestijn/bos >> crossmotor = kwijlquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef SoldMayor het volgende:
Kan mij het schelen welke stad het is als er maar een groot stuk bos en woestijn bij zit ofzo
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
San andreas vond ik toch echt de beste
Juist! Al was SA wel een van de beterequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef SoldMayor het volgende:
Kan mij het schelen welke stad het is als er maar een groot stuk bos en woestijn bij zit ofzo
quote:Casting wijst op GTA V in Los Santos
Uitgegeven: 8 maart 2011 12:24
Laatst gewijzigd: 8 maart 2011 12:24
HOOFDDORP - Informatie van Rockstar Games' castingbureau wijst erop dat de volgende GTA-game in ontwikkeling is en zich naar verwachting in Los Santos gaat afspelen. Dit werd onthuld door Superannuation.
© Gamer.nlSuperannuation ontdekte dat er bij Telsey & Company, het castingbureau dat Rockstar Games doorgaans gebruikt, gezocht werd naar rollen voor het "interactieve project" Rush.
In een inmiddels verwijderde tweet zei acteur Robert Esparza: "Ik heb net mijn lichaam laten inscannen voor mijn rol in het spel Rush wat door Rockstar Games wordt uitgebracht".
Naar verwachting is Rush een werktitel voor de nieuwe GTA-game; GTA IV had de werktitel Frozen.
GTA
De omschrijving van de rollen voor Rush doet denken aan een GTA-game in een setting nabij Hollywood in Los Angeles. In de wereld van Grand Theft Auto zou dit, net als in GTA: San Adreas, waarschijnlijk vertaald worden naar Vinewood in Los Santos.
Het personage Ira Bernstein wordt omschreven als een publicist voor "een actrice die bekendstaat als America's nieuwste lieveling die toevallig houdt van dieren, weeskinderen, drugs en seks.
Hij probeert altijd haar indiscrete acties te verbergen". Het personage mevrouw Avery, "een neurotische voetbalmoeder van 48 die verslaafd is aan pijnstillers", zou verbonden kunnen zijn met het bedrijf Avery Constructions dat genoemd wordt in Grand Theft Auto: San Andreas.
Wietprediker
Ook de omschrijving van andere rollen lijken te wijzen op een nieuwe Grand Theft Auto-game. Zo is Mitch Hayes een "irritante, grappende, zeer succesvolle FBI-agent". Clyde wordt omschreven als een "debiele, bijna inteelt, blanke pauper.
Erg naïef op een enge 'het is maar incest'-manier". Brother Adam is een monnik uit Wales, sekteleider en yogaleraar die "graag je persoonlijke spanning onderzoekt via een aangrijpende massage". Eddie is een wietprediker en "de grootste voorstander van marijuana's fantastische kwaliteiten".
Eind februari verschenen er ook al aanwijzingen dat GTA V in ontwikkeling is. Toen werden er enkele domeinnamen vastgelegd die op een nieuwe GTA-game wijzen en zette een stuntman de titel op zijn curriculum vitae
SA was tof, zeker 1 van de betere delen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Rockstar zoekt mensen voor PlayStation 3 en Xbox 360 open world game; mogelijk GTA V?
Bron: VGHQ
Het internet barst de laatste tijd bijna uit zijn voegen van de geruchten over GTA V. Zo registreerde Rockstar onlangs een opvallende reeks domeinnamen, verscheen de game al op meerdere releaselijsten en ook een casting oproep die ze laatst plaatsten deed erg denken aan de Grand Theft Auto-serie. Stuk voor stuk geen keiharde bewijzen, maar alles bij elkaar maakt het toch erg waarschijnlijk dat Rockstar momenteel bezig is met Grand Theft Auto V. Zeker nu Rockstar een reeks opvallende vacatures heeft geplaatst...
Verschillende Rockstar studio's hebben vacatures online gezet voor een nog onaangekondigde AAA-game. Om te beginnen Rockstar North, de studio die verantwoordelijk is voor het succesvolle GTA IV:
Rockstar North is currently seeking a highly talented Tools Programmer. The role will involve developing and maintaining all aspects of the export pipeline across multiple projects and platforms.
De heren van Rockstar New England, bekend van Red Dead Redemption, hebben maar liefst twee vacatures online geplaatst:
Rockstar New England is currently looking for a talented PS3 programmer to help us develop exciting experiences using our world class proprietary game engine. Having recently contributed to the success of Red Dead Redemption, we are uniquely positioned to work on many of the high profile titles in Rockstars exciting upcoming lineup.
[...]
Rockstar New England is currently looking for a senior physics programmer to help us develop exciting physical simulations using our world class proprietary game engine. This programmer will be responsible for the game-specific application of physics elements such as ragdolls, biomechanical animation, vehicle dynamics, cloth, fragments, collisions, contact forces, fluid-dynamics, etc.
Maar ook Rockstar London is op zoek naar nieuwe mankracht:
GAARNE NIET DIE KUT ENGINE VAN GTA 4 HOPELIJK GAARNE OK DIT WAS DE MEDEDELING NOU GROETJENSCH!quote:
Je bent ongesteld denk ik?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
GAARNE NIET DIE KUT ENGINE VAN GTA 4 HOPELIJK GAARNE OK DIT WAS DE MEDEDELING NOU GROETJENSCH!
wat ik al eerder zei E3 wordt ie gewoon aangekondigdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
E3 dit jaar gaat de hype beginnen
Let op mijn woorden
PC port was eets, misschien bedoelt hij dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:33 schreef kcidymkcus het volgende:
GTA 4 heeft een geniale engine. Snap niet waarom je zoiets zou zeggen.
Ik zeg dat Rockstar zelf de hype begint met de aankondiging met een filmpje op hun homesite, net als vorige keer. :pquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik al eerder zei E3 wordt ie gewoon aangekondigd
Je moet GTA dan ook niet op de PC spelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:45 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
PC port was eets, misschien bedoelt hij dat.
Dat is vragen om problemen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:31 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Je moet GTA dan ook niet op de PC spelen.
Casual gamersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:33 schreef kcidymkcus het volgende:
GTA 4 heeft een geniale engine. Snap niet waarom je zoiets zou zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |