quote:Vast niet. True Crime komt al met een Aziatische versie en dan heb je nog de 'geweldige' Yakuza games.
quote:Dat doen ze nooit. Iedereen wordt namelijk (aangenaam) verrast door een trailer die ineens verschijnt, en zelfs dan laten ze vaak nog geen info los. Laten ze eerst iedereen een beetje speculeren en een maand vantevoren komen ze met allemaal weetjes e.d.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Fijn laat ze iets naar buiten brengen dan...
quote:In Azie zit gewoon geen sfeerOp vrijdag 29 oktober 2010 16:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vast niet. True Crime komt al met een Aziatische versie en dan heb je nog de 'geweldige' Yakuza games.
quote:True Crime, dat spel heb ik nog nooit niks gevondenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vast niet. True Crime komt al met een Aziatische versie en dan heb je nog de 'geweldige' Yakuza games.
Dus eigenlijk vind je het best een tof spel ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef fotostarter het volgende:[/b]
[..]
True Crime, dat spel heb ik nog nooit niks gevonden
Dat was dus een hoaxquote:Op zondag 30 mei 2010 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
Als dit echt is!![]()
[ afbeelding ]
Grand Theft Auto: Vice City 2
Zal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nietsquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat plaatje rechtsonder is een gedeelte van Frankrijk. Dat puntje herken je vast wel. Pak de kaart van Frankrijk er maar bij. Is ook al bewezen dat het precies past.
Wat het verder betekent, geen idee
Australiequote:Op zondag 31 oktober 2010 00:22 schreef Jmsls het volgende:
GTA buiten USA gaat niet werken, waar anders praten ze Engels? En Pakistaanse gangsters helpen in Engeland werkt ook niet echt gok ik.
Je vergeet GTA Londonquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:35 schreef SevD het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren.
[..]
Niets
GTA is een serie waarin ze de Amerikaanse cultuur o.a. aanpakken - dat gaan ze echt niet veranderen.
Ga maar gewoon van Vice City uit.
Liberty City -> Vice City -> San Andreas -> Liberty City -> Vice City -> San Andreas -> Liberty City. Vice City zou dus het meest logische zijn
Scherpquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je het best een tof spel ?![]()
GTA Londen bestaat al, briljante uitbreiding voor GTA 2 op de PSXquote:Op zondag 14 november 2010 19:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Scherp
Maar nee, ik vind dat echt een rukspel. Beide.
Gta Londen lijkt me vet.
Hoort bij GTA 1 tochquote:Op woensdag 17 november 2010 17:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
GTA Londen bestaat al, briljante uitbreiding voor GTA 2 op de PSX
Daarom moeten ze die opnieuw uitbrengenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
GTA Londen bestaat al, briljante uitbreiding voor GTA 2 op de PSX
Maar de episodes zijn wel waardig genoeg om meegeteld te mogen worden, dus iets minder jaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:06 schreef SoldMayor het volgende:
Wat duurt het toch verdomd lang voordat er iets bekend wordt gemaakt over deze game.
Ze zijn er mee bezig maar warom wordt er niks bekend gemaakt.
Bijna 3 jaar na GTA IV.
E3 dit jaar gaat de hype beginnenquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
De volgende GTA komt of in oktober 2011 uit, of 2012.
Dan verwacht ik dat ze rond april 2011 met de eerste info komen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:05 schreef SoldMayor het volgende:
Maar die DLC had ik 1.5 jaar geleden al op Xboxlive.
GTA 3: 2001
GTA VC: 2002
GTA SA: 2004
GTA LCS: 2005
GTA VCS: 2006
GTA IV: 2008
GTA V: minstens 2012?
duurt gewoon te lang.
April 2008: eerste trailer IVquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:24 schreef Beaudelaire het volgende:
Het kan inderdaad nog wel even duren helaas. Anders had Rockstar al lang informatie naar buiten gegooid om al te hypen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
In Azie zit gewoon geen sfeer
Het eerste promotiefilmpje kwam al in maart 2007. Ruim een jaar later kwam pas de game uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
April 2008: eerste trailer IV
Oktober 2008: 200 mensen wachtende voor de Media Markt 's ochtends
Dit LOGO kwam in 2006 al.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
April 2008: eerste trailer IV
Oktober 2008: 200 mensen wachtende voor de Media Markt 's ochtends
En GTA2!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd, GTA San Andreas is nog altijd de beste GTA.
quote:Grand Theft Auto IV is een van de hoogst gewaardeerde games ooit. Ook commercieel gezien is de game een gigantisch succes, dus het moet wel heel vreemd lopen mocht Rockstar geen sequel uitbrengen. De vraag is dan eigenlijk ook: wanneer komt de ontwikkelaar met GTA V? Sommigen menen dat de game dit jaar nog zal verschijnen, maar die kans lijkt erg klein. Veel mensen zetten hun geld daarom in op 2012. Rockstar houdt hun lippen echter stevig op elkaar, maar vandaag hebben ze wel vijf nieuwe domeinnamen geregistreerd. Deze luiden als volgt:
CashForDeadDreams.com
SixFigureTemps.com
StopPayingYourMortgage.net
HammersteinFaust.com
LifeInvader.com
Deze doen heel erg denken aan de parodieën die we kennen uit GTA IV. In die game vonden we bijvoorbeeld het Getalife-gebouw (afgeleid van Metalife) en het personage Tom Goldberg, dat hoogstwaarschijnlijk was gebaseerd op Jack Thompson. Voorlopig kunnen we dus enkel gissen naar de betekenis van de domeinen. Zodra Rockstar meer duidelijkheid schept laten we het onmiddellijk weten.
laten we het hopenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef maxburger het volgende:
Ik verwacht iets op 1 maart. Waarom?
Rockstar Games heeft de volgende domeinen geregistreerd:
* CashForDeadDreams.com
* SixFigureTemps.com
* StopPayingYourMortgage.net
* HammersteinFaust.com
* LifeInvader.com
Dit lijkt inderdaad verdacht veel op de parodiewebsites van GTA IV die ook via het ingame internet waren op te vragen.
Verder viel mijn oog op een tweet met daarin deze PDF file.
De laatste ontwikkelingen zijn te volgen op GTAForums.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |