Lekker fel!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:23 schreef AHappelstroop het volgende:
Je had iig gisteren weer een opvallend truitje aan
Ik doe met je mee, zullen we ook direct even een ijsbreker huren?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Galgje? Die ken ik nog niet.. wel de penguin, de sumo-lunge, het eitje, de superman en de two-pointed dog
Nu ben ik wel benieuwd naar dat truitje ghehe.
Nou ik wil gewoon weer roeien, wie gaat er mee kokend water in het merwede gooien?
oh ik snap hem nu pas, de "galgje" is geen oefening maar stabilisatieoefening is een goed galgje-woord.. *schaam*!
Lang leve het Maas-Waalkanaal met zijn eeuwig voorbijvarende ijsbrekers! Nu nog even boven nul en we kunnen weer vlammen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:59 schreef Lucas0 het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, zullen we ook direct even een ijsbreker huren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede paintskills ananas!
Vandaag even flink ziek, hele dag in bed gelegen..
Maar!! Dit weekend wordt er geroeid!!
In de omgeving van a'dam is er een uit de kluiten gewassen sloot die blijkbaar zo zout is dat we er kunnen roeien...Gelukje dat de ouders van een ploeggenoot er tegenover wonen en wij daar dus kunnen trainen!!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
Beschadigde slijmvliezen waarschijnlijk. Heeft veel tijd nodig om te herstellen gezien mijn aanleg voor astma. D'r is ook bloed geprikt, wordt getest op allerlei onzin om te kijken of ik nog ergens allergisch ben voor iets. Half februari ergens krijg ik ook een aantal onderzoeken om m'n longfunctie uitgebreid te testen. Verder gewoon m'n inhalers blijven gebruiken, en dan zou het hoesten van zelf over moeten gaanquote:
Schaatsen is voor mensen die sporten zelf doen, ik ben meer van het kijken naar sporten, wordt je een stuk minder moe van.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:57 schreef AHappelstroop het volgende:
Indd, intraining gaan wij de 16e maar ik heb er niet echt behoefde aan. 1 week later de Ergohead en sowieso als ik zuip, dan komt die kater altijd 5x zo hard bij mij aan, dus heb ook alweer een tijdje niet meer gedronken. Volgens mij heb in 3 feestjes bijgewoond sinds september, ik voel me iig heerlijk fit
@Ananas, win je zonder drank dan anders nooit?![]()
@Tommeke; natuurlijk zijn wij straks wel onwijs benieuwd wat je gevaren hebt!
@JW; heb je je schaatsen al tevoorschijn gehaald dan? Jij hebt toch van die opklikbare dingen voor onder je schoenen?
Zozo op de L'plassen! Waar woon je dan? Ooit bij Tromp een baantje getrokken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:49 schreef Virmes het volgende:
Hear, hear!![]()
Desondanks ga ik wel dit weekend de loosdrechtse plassen rondschaatsen, en als het meezit, ga ik ook ijszeilen.
Met dit weer wil je ook niet hardlopen hoor, 1 stukje ijs en je ligt platquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:50 schreef ocf81 het volgende:
[Rant-mode]GVD, het wordt ook nog lang niet warm of wel dan? Argh, uit frustratie heb ik de ergometer al een week of twee niet opgezocht.![]()
Het is echt te vervelend om alléén maar te ergometeren. Fietsen met deze staat van de wegen is ook al niet zo'n fijn idee. misschien toch maar weer eens gaan hardlopen, ook al is het killing voor mijn knieën.[/Rant-mode]
Krachttraining is ook afwisseling!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:25 schreef ocf81 het volgende:
In het park ligt vooral sneeuw, dus dat moet wel lukken denk ik.
Oh, tof! Ik ben nog best goed in beeldquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Heel veel nkir heats op www.roei.tv! Super leuk om terug te kunnen zien (en horen)!
Ik ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Oh, tof! Ik ben nog best goed in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |